z galaxy S7 po update softu

Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3159
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

z galaxy S7 po update softu

Post autor: Bocian »

Witam. Panowie ratujcie bo jestem bliski załamania :kwasny: Ale do rzeczy, wczoraj ukazała się aktualizacja softu marshmallow w systemie i jako, że nie miałem jeszcze zbyt dużo danych (system ostrzegał przed utratą) postanowiłem go załączyć. Po wszystkim załącza się menu konfiguracyjne od podstaw (wybór języka, konfiguracja Wi-Fi no i.... nieszczęsne google account). Dostaję komunikat, że urządzenie zostało zresetowane i aby kontynuować muszę wpisać dane konta, które było na starcie powiązane z urządzeniem. Niestety to nie działa, a z tego wszystkiego już sam nie jestem pewien jakie dane wpisywałem przy pierwszym uruchomieniu. W googlach cuda wianki w temacie, jakieś metody hakowania tego przez wykorzystanie dziur w sofcie (ale nic nie działa z tego). W T-mobile wysyłają mnie na płatny Techdesk (2,58zł/min). W akcie desperacji zadzwoniłem z tel. żony aby posłuchać melodyjki za 5zł :[ Powiedzcie mi, że jak mam legalny telefon, faktura, umowa etc. można to gdzieś szybko i normalnie załatwić :-(
Sometimes darkness can show you the light
ptja
Posty: 2414
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

Może w serwisie Samsunga? Mam ciężkie doświadczenia z nawiązywaniem kontaktu, ale przynajmniej melodyjka tańsza :)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
PawelG.
Posty: 1529
Rejestracja: czwartek 10 lip 2014, 20:08
Lokalizacja: Konin

Post autor: PawelG. »

Najszybciej przez hard reset, albo serwis Samsunga.
https://www.youtube.com/watch?v=SgMaaU6lfBw
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne :)
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3159
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

Post autor: Bocian »

PawelG., Hard reset już z 10 razy wykonany, nic to nie daje :|
Sometimes darkness can show you the light
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

A próbowałeś dostać się do tego konta google przez komputer? Myślę, że próby będą się odbywały nieco szybciej a tym samym prędzej złamiesz swoje hasło.
Ogólnie to jakieś jaja są z tym powiązaniem konta google z telefonem. :roll:
PawelG.
Posty: 1529
Rejestracja: czwartek 10 lip 2014, 20:08
Lokalizacja: Konin

Post autor: PawelG. »

Robiłeś wipe cache i wipe data?
Jeżeli tak, to po tym spróbuj założyć nowe konto w Google i podaj je po resecie telefonu (tego nowego maila).
Powinno zadziałać, jak nie, to pozostaje tylko serwis Samsunga.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne :)
Mociumpel
Posty: 2117
Rejestracja: sobota 01 mar 2014, 13:50
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Mociumpel »

Jesli apdejt był z OTA to bebechy masz sprawne, roota nie rób bo stracisz m.in. Knoxa i będzie to argument do utraty gwarancji i płatnej naprawy - moim zdaniem "na prosto" bez serwisu ze świeżym Samem S7 na fakturę pozostaje serwis.
Jeśli poprawnie zaargumentujesz okoliczności np. że system zaktualizował Ci się samodzielnie bo miał włączoną opcje automatycznych aktualizacji i się zepsuł ;) a Ty reklamujesz niesprawny telefon (i dodatkowo masz czysta kartotekę - znaczy nigdy nie podpadłeś z tytułu wymuszeń gwarancyjnych) - zrobią Ci to w ramach reklamacji na gwarancjii za darmoszkę
Chyba że lubisz się bawić i nie straszna Ci gwarancja ...
No ale do takich akcji najbardziej nadają się chińczyki za niski pieniądz - masa radochy a po ustawieniu rotowaniu i usadowieniu zadanych apek działają jak złoto (nawet bez wsparcia "producentów")
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3159
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

Post autor: Bocian »

PawelG., wszystkie wymienione przez Ciebie opcje wypróbowane. Elsor na odzyskanie, pierwotnie podanych informacji konta, raczej szans brak. Na rootowanie jestem za cienki (zwłaszcza, że tel. nowy i na gwarancji). Według tego:
http://www.samsung.com/pl/support/skp/faq/1105518
Pozostaje mi wizyta w serwisie. Kur** m** :evil: (w Seksmisji zadziałało, tu nie chce). Echhh niedobrze się dzieje, kiedy urządzenia stają się za "mądre".
Sometimes darkness can show you the light
Awatar użytkownika
@GUTEK@
Posty: 149
Rejestracja: środa 01 cze 2011, 17:08
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: @GUTEK@ »

Dlatego ja przerzuciłem się na chińczyki i zero problemów, tel fabrycznie zrootowany nawet.
Ale do rzeczy, nie pomaga nawet zrobienie Wipe data/factory reset z poziomu recovery? Przecież to powinno wywalić wszystkie ustawienia i tel nie powinien pamiętać jakie konto było wprowadzone.
Możesz spróbować wgrać oryginalny soft przez Odina, powinny być w necie zarówno opisy jak i soft - wtedy nie traci się gwarancji, no przynajmniej nie traciło bo teraz nie wiem jak jest. Ja zatrzymałem się na Galaxy S3. Znając Szajsunga mogli coś namieszać i z tym.
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3159
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

Post autor: Bocian »

@GUTEK@, sęk w tym, że nieważne z jakiego poziomu, czyszczenie danych/reset nie pomagają. Do przejścia etapu z weryfikacją konta Google niezbędne jest połączenie z netem. Zapewne dane do których porównuje, są umieszczane na serwerze jako przypisane do konkretnego egzemplarza telefonu :|
Sometimes darkness can show you the light
Awatar użytkownika
sp5it
Posty: 668
Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 15:32
Lokalizacja: ko02oi

Post autor: sp5it »

Mało prawdopodobne. A jak sprzedajesz fona to razem z kontem google?
M
My flashlight is smaller than yours...
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3159
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

Post autor: Bocian »

sp5it pisze:Mało prawdopodobne. A jak sprzedajesz fona to razem z kontem google?
M
Ponoć to zabezpieczenie można wyłączyć z poziomu ustawień, ale wpierw trzeba mieć do nich dostęp.
Sometimes darkness can show you the light
Awatar użytkownika
@GUTEK@
Posty: 149
Rejestracja: środa 01 cze 2011, 17:08
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: @GUTEK@ »

Czyli wychodzi, że coś namieszali. Chyba że wipe nie robi się poprawnie, nie sypie jakimś błędem?
No to pozostaje zabawa Odinem, tylko nie wiem jak to obecnie wygląda. Musisz poczytać. W każdym bądź razie nawet jak by padł przy wgrywaniu oryginalnego softu Odinem to mówisz że padł przy aktualizacji i tyle niech naprawiają.
Awatar użytkownika
Rysiu.
Posty: 1461
Rejestracja: poniedziałek 12 paź 2009, 22:30
Lokalizacja: południe

Post autor: Rysiu. »

A próbowałeś założyć nowe konto Google tylko w celu testowego dodania do telefonu?
Jak zadziała to spróbuj dodać to stare konto i zmienić te zabezpieczenia.

Gutek, czytaj dokładnie telefon jest nowy i na gwarancji. Dodatkowo w tych nowych Samsungach KNOX nie ogranicza się tylko do warstwy programowej ale też sprzętowej więc nawet jak ubijesz flashowaniem to oni sobie sprawdza w serwisie dokładnie.
UF C2: XM-L2 T6 3C @8AMC; XM-L U2 1C @10AMC; XM-L2 T6 3C@10AMC; XM-L2 U3 7A@10AMC
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3159
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

Post autor: Bocian »

Finalnie wylądowałem w serwisie w Piasecznie. Liczę, że zrobią mi to od ręki i w ramach gwarancji.

Edit: Tel. odblokowany w ramach gwarancji. Na raporcie serwisowym: "usunięcie blokady FRP".
Sometimes darkness can show you the light
ODPOWIEDZ