Jaka latarka na "światła długie"?
Jaka latarka na "światła długie"?
Witam,
posiadam już światła mijania (S2+ z kolimatorem 20x60), co wybrać na światła długie do tej latarki? Co będzie lepszym wyborem? M1, C8, S2, S3, S8? Jaka optyka/reflektor?
Jaki driver?
Co możecie polecić?
posiadam już światła mijania (S2+ z kolimatorem 20x60), co wybrać na światła długie do tej latarki? Co będzie lepszym wyborem? M1, C8, S2, S3, S8? Jaka optyka/reflektor?
Jaki driver?
Co możecie polecić?
Dziękuję za odpowiedzi, czy jest możliwe zobaczenie gdzieś porównania świecenia:
S2 z reflektorem OP do M1 i M2?
Czym się różni M1 od M2? chodzi tylko o wymiary reflektora? M1 (31mm) oraz M2 (28mm)
Jeśli tak to M1 z większą średnicą powinna świecić szerzej/dalej niż M2?
Bardzo pomogłaby mi ilustracja zdjęciowa/filmik z porównania S2 z OP do M1, na youtube znalazłem recenzje M1 ale to bardziej jak antyrecenzja, nic nie widać na filmiku, a latarka świeci jak "biedronkowa".
S2 z reflektorem OP do M1 i M2?
Czym się różni M1 od M2? chodzi tylko o wymiary reflektora? M1 (31mm) oraz M2 (28mm)
Jeśli tak to M1 z większą średnicą powinna świecić szerzej/dalej niż M2?
Bardzo pomogłaby mi ilustracja zdjęciowa/filmik z porównania S2 z OP do M1, na youtube znalazłem recenzje M1 ale to bardziej jak antyrecenzja, nic nie widać na filmiku, a latarka świeci jak "biedronkowa".
Czym się różni reflektor OP od SMO albo REF?Dariusz70 pisze:Convoy S2.
M1 dość wąsko (tak jak pisałem do szosowych dużych prędkości).
Czy do S2 jako światła drogowe lepiej wybrać sterownik z prądem 3.04A? - czy czas świecenia będzie w tym przypadku podobny do S2+ z tym samym prądem?
Nie spytałem poprzednio ale czy właśnie prąd 3.04A nie uszkodzi latarki (jeśli nie jest ona w ruchu) - czy zabezpieczenie termiczne aktywuje się szybko, czy może nie włączy się w ogóle bo nie będzie takiej potrzeby (dobrze wykonane odprowadzanie ciepła).?
No to chyba padnie na S2 jednakElSor pisze:Convoy S2 będzie dobrym uzupełnieniem do S2+ z owalną optyką. Jeśli by Ci się jednak przydało węziej zaświecić, to możesz zawsze oskalpować diodę w S2. Mając M1, która będzie Ci za wąska, nie zrobisz nic żeby poszerzyć snop światła.
OP - orange peel (skórka pomarańczy) - płynne przejście promień główny / wtórny. Odpowiedni na rower.
SMO - smooth (gładki) - promień główny wyraźnie odcina się od wtórnego. Dobry do szperaczy.
S2 mojego wykonania - można zastosować 3,04. Odprowadzenie ciepła jest bdb, zabezpieczenie włącza się przy 55 - 60°C (nie za szybko). W ruchu się nie włącza.
SMO - smooth (gładki) - promień główny wyraźnie odcina się od wtórnego. Dobry do szperaczy.
S2 mojego wykonania - można zastosować 3,04. Odprowadzenie ciepła jest bdb, zabezpieczenie włącza się przy 55 - 60°C (nie za szybko). W ruchu się nie włącza.
Dariusz70
darek.l(małpa)interia.pl
darek.l(małpa)interia.pl
REF to skrót od reflektor. SMO to reflektor gładki dający większy zasięg. W tym reflektorze mamy wyraźne odcięcie spota od spilla. OP (Orange peel – skórka pomarańczy) jak sama nazwa wskazuje jest lekko (jakby to ładnie określić – pofałdowany). Da trochę mniejszy zasięg a przejście spota w spill będzie bardziej miękkie.
Prąd 3,04A nie uszkodzi latarki pod warunkiem, że sterownik będzie miał zabezpieczenie termiczne. Po osiągnięciu granicznej bezpieczniej temperatury sterownik obniży natężenie prądu tak aby temperatura dalej nie rosła.
Prąd 3,04A nie uszkodzi latarki pod warunkiem, że sterownik będzie miał zabezpieczenie termiczne. Po osiągnięciu granicznej bezpieczniej temperatury sterownik obniży natężenie prądu tak aby temperatura dalej nie rosła.