Liitokala Lii-300/Lii-500

czyli nasze opinie, odczucia i wnioski o światełkach
michal1
Posty: 2524
Rejestracja: sobota 22 lis 2014, 17:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michal1 »

Raczej nie. Spróbuj, może uda Ci się odzyskać pieniądze albo wyślą nową. :)
pawello786
Posty: 118
Rejestracja: czwartek 17 lip 2014, 20:02
Lokalizacja: Polska

Post autor: pawello786 »

Zajrzyj do środka, nie ma żadnych zatrzasków więc łatwo się ją rozbiera. Może jakiś upalony element rzuci się w oczy.
adamjoker
Posty: 24
Rejestracja: środa 02 paź 2013, 17:38
Lokalizacja: Mazury

Post autor: adamjoker »

Nic się nie rzuca w oczy - wszystko wygląda ok niestety.
Awatar użytkownika
Issac
Posty: 819
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 15:33
Lokalizacja: Jestem

Post autor: Issac »

Czy ma ktoś z was adapter na zapalniczkę samochodową ?

Jak tak, to czy jest tam jakiś stabilizator na 12V ?
Czy ładowarka akceptuje każde napięcie które wychodzi z gniazda 11 - 15V ?
Awatar użytkownika
endrju1
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 29 lis 2015, 17:49
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: endrju1 »

Z tego co ktoś pokazywał, to jest tam zwykły przewód z wtyczką i diodą.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Ja bym od tak odrazu nie podłączył do instalacji w aucie. Skoki napięcia są dość znaczne.
ILPT
Awatar użytkownika
endrju1
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 29 lis 2015, 17:49
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: endrju1 »

Sprawdziłem, ładowarka spokojnie radzi sobie z napięciem od 6,5V (stabilnie od 7) do 15V (wyżej nie sprawdzałem). Prąd malał wraz ze wzrostem napięcia, zaś akumulatory ładowały się cały czas stałym prądem, więc zapewne producent pomyślał o stabilizacji wewnątrz ładowarki.
Awatar użytkownika
Issac
Posty: 819
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 15:33
Lokalizacja: Jestem

Post autor: Issac »

endrju1, Zuch chłopak - dzięki bardzo za zaryzykowanie, myślę że nie tylko ja jestem Ci wdzięczny.

:mrgreen:

KUPUJE :)

PS: nie widziałem nigdy więcej niż 15,4V w aucie, co i tak było zawyżone. MAKS dla poprawnie działającego regulatora w alternatorze to 14,8V
MCSubi
Posty: 538
Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2009, 20:34
Lokalizacja: ok. Wrocławia

Post autor: MCSubi »

W samochodach start-stop z grzałkami elektrycznymi różne rzeczy sie dzieją zimą przy rozładowanym akumulatorze.
widmo82
Posty: 22
Rejestracja: piątek 27 lut 2015, 00:03
Lokalizacja: Radom

Post autor: widmo82 »

Czy faktycznie li500 nie ma funkcji wzbudzania głeboko rozładowanych akumulatorków?
Awatar użytkownika
endrju1
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 29 lis 2015, 17:49
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: endrju1 »

Zależnie od stopnia rozładowania, poniżej 0,3V nie wykrywa w ogóle, poniżej 1,6V wykrywa jako NI-MH, powyżej 2,2 już jako li-ion i ładuje normalnie.
jmarcinkowski
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 18 lut 2016, 13:54
Lokalizacja: Toruń

Post autor: jmarcinkowski »

endrju1 pisze:Zależnie od stopnia rozładowania, poniżej 0,3V nie wykrywa w ogóle, poniżej 1,6V wykrywa jako NI-MH, powyżej 2,2 już jako li-ion i ładuje normalnie.
Witam.

Wczoraj próbowałem reaktywować stare akusy 18650 w Lii-500. Wszystkie miały od 0,9 do 1,9V. I żadnego z nich nie wykryła :( Musiałem je włożyć najpierw do Nitecore D2 i odrobinę podładować. Dopiero wtedy zaskoczyła i zaczęła ładować.

Pozdrawiam - Jacek.
Awatar użytkownika
endrju1
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 29 lis 2015, 17:49
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: endrju1 »

Sprawdziłem przed chwilą, akumulatorki rozładowane do 1,5V dobija do ok 2V i wyświetla END.
Akumulatorki 2,2V normalnie zaczynają się ładować, akumulatorka o napięciu 2,05V nie wykrywa.
jmarcinkowski
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 18 lut 2016, 13:54
Lokalizacja: Toruń

Post autor: jmarcinkowski »

Wrócę do domu, to jeszcze raz sprawdzę. Włożę akumulatorki AA i zobaczę co pokaże.

Pozdrawiam - Jacek
fxxx
Posty: 1575
Rejestracja: środa 04 sie 2010, 16:34
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: fxxx »

za lygte-info

Measurements
Power consumption when idle is 0.94 watt, it drops to 0.69 watt when the display is off.
When not powered the charger will drain LiIon batteries with 2mA
When not powered the charger will drain NiMH batteries with 0.4mA
Below 0.3 volt charger will not recognize any batteries, but still charge with 3mA.
Below 1.6 volt batteries are assumed to be NiMH.
Above 2.2 volt batteries are assumed to be LiIon.
Charger will not restart if battery voltage drops.
Charge will restart charging after power loss, or battery insertion.
Voltmeter do not update when charging is finished.
Voltmeter has a minimum reading around 0.6 volt
Voltmeter is within 0.02 volt.
Display light will turn off after 30 seconds.


Co wczoraj osobiście sprawdziłem, AAA podniósł się z 0,6V (po około godzinie) i normalnie naładował.
Wczoraj dostałem moje dwie sztuki, bardzo fajnie ładowarki, w komplecie z przynajmniej jedną li-100 mamy komplet do naładowania nimh/li-ion 4.2/4.35V.

Dobrze, że się nie złapałem nigdy na jakieś ładowarki technoline.
ODPOWIEDZ