Opony do roweru
Opony do roweru
Poszukuję opon do roweru tz 60% asfalt 40% lekki teren budżet 70 zł sztuka max.
Poszukałem i znalazłem
Rozmiar 26
Geax mezcal 2,1 drut (semi slick ) kiedyś były w cenie 60 zł sztuka niestety cenę wywindowali może coś się zmieni w sezonie .
Maxxis crossmark 2,1 zwijane cena 70 zł sztuka i nawet mam blisko odbiór osobisty
Kolejna propozycja SCHWALBE SMART SAM 26x2.10 Drut 60 zł sztuka .
Posiadam Schwable Ralph racing perf. o szerokości 2,25 chodzi mi o mniejsze opory toczenia na asfalcie. Może jakieś propozycje kolegów.
Poszukałem i znalazłem
Rozmiar 26
Geax mezcal 2,1 drut (semi slick ) kiedyś były w cenie 60 zł sztuka niestety cenę wywindowali może coś się zmieni w sezonie .
Maxxis crossmark 2,1 zwijane cena 70 zł sztuka i nawet mam blisko odbiór osobisty
Kolejna propozycja SCHWALBE SMART SAM 26x2.10 Drut 60 zł sztuka .
Posiadam Schwable Ralph racing perf. o szerokości 2,25 chodzi mi o mniejsze opory toczenia na asfalcie. Może jakieś propozycje kolegów.
Ostatnio zmieniony wtorek 23 lut 2016, 21:02 przez arek1134, łącznie zmieniany 1 raz.
Continetal Race King są całkiem fajne, ciche i szybkie na szosie i w terenie dają radę. Wadę mają taką, że trzeba bardzo uważać na ciśnienie powietrza, delikatnie za niskie i potrafią pękać, rozłazić się na bokach.
Bardziej jednak podobają mi się Geax/Vittoria Saguaro, w najwyższym puncie opony mają taki powiedzmy wyższy pasek, jak się bieżnik trochę zetrze i zrówna z tym paskiem powstaje fajny slick na prostą a reszta bieżnika w terenie daje sobie radę przednio.
Maxxis crossmark ma moja luba, jeździ 90% szosą i nie narzeka.
Bardziej jednak podobają mi się Geax/Vittoria Saguaro, w najwyższym puncie opony mają taki powiedzmy wyższy pasek, jak się bieżnik trochę zetrze i zrówna z tym paskiem powstaje fajny slick na prostą a reszta bieżnika w terenie daje sobie radę przednio.
Maxxis crossmark ma moja luba, jeździ 90% szosą i nie narzeka.
Ja zakupiłem sobie na nowy sezon:
https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/o ... 75591.html
Oponki całkiem fajne, porównując do wcześniejszych drucianych też kendy jestem na TAK, dla nowych. O wiele lżejsze, na asfalcie dobrze przyczepiają się i fajnie można rozpędzić, w terenie też dają rade na aktualne warunki, błoto zbytnio nie przykleja się do nich. Są 26x1.95, lecz po założeniu wyglądają jak 1.75, do tego dobrze trzeba ułożyć, bo w pierwszej chwili ładnie biją. Przesmarowałem brzeg płynem do naczyń, w środku i na dętkę poszedł talk i aktualnie już praktycznie dopasowało się, nie ma bicia.
https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/o ... 75591.html
Oponki całkiem fajne, porównując do wcześniejszych drucianych też kendy jestem na TAK, dla nowych. O wiele lżejsze, na asfalcie dobrze przyczepiają się i fajnie można rozpędzić, w terenie też dają rade na aktualne warunki, błoto zbytnio nie przykleja się do nich. Są 26x1.95, lecz po założeniu wyglądają jak 1.75, do tego dobrze trzeba ułożyć, bo w pierwszej chwili ładnie biją. Przesmarowałem brzeg płynem do naczyń, w środku i na dętkę poszedł talk i aktualnie już praktycznie dopasowało się, nie ma bicia.
Jeżeli opony do roweru to tylko i wyłącznie Schwalbe. Tobie poleciłbym klasyka czyli Marathon Original:
http://www.schwalbe.com/en/tour-reader/marathon.html
Wersja 11100138 1.75 będzie w sam raz.
Polecam zrobienie na nich 30k km bez gumy jest realne
http://www.schwalbe.com/en/tour-reader/marathon.html
Wersja 11100138 1.75 będzie w sam raz.
Polecam zrobienie na nich 30k km bez gumy jest realne
Od dwóch lat jeżdżę na oponce KENDA K935 KHAN
W terenie to raczej średnio się sprawuje, ale na asfalcie całkiem fajnie.
W terenie to raczej średnio się sprawuje, ale na asfalcie całkiem fajnie.
Continetal Race King lub Geax Saguaro. Mam te 1wsze i nie widzę problemów jakie często można wyczytać w necie (pekanie, rozdzieranie itp). Co prawda dętki mam jakieś pancerne i zalane środkiem Slime i od 2 czy 3 sezonów kapcia nie miałem, choć jakieś igły znajdywałem wbite w oponę i dętkę. Race Kingi na asfalcie lżej idą niż nie jedne semi-slicki a poza asfaltem też jadą bez problemu. Mam szerszy model i dzięki temu mam lepszą amortyzację nierówności (mogę nieco niższym ciśnieniem nabić dętkę). W cięższym terenie nie są tak dobre jak inne modele terenowe ale przy normalnej jeździe nie czuć większej różnicy, przynajmniej nie tak dużej, jak to jest opisane w ulotkach czy też przez zawodników.
Facet szuka opon na asfalt 60% i lekki teren a większość poleca opony typowo terenowe z przeznaczeniem w zasadzie do ścigania?
Warto przyjrzeć się bliżej Marathon Mondial. Opona bardzo trwała( obecnie mam 10 tyś. km a bieżnika jeszcze sporo), odporna na przebicia, cicho i lekko tocząca się na drodze, całkiem nieźle radząca w lekkim terenie. Polecam. Używam do turystyki pod "sakwami".
Warto przyjrzeć się bliżej Marathon Mondial. Opona bardzo trwała( obecnie mam 10 tyś. km a bieżnika jeszcze sporo), odporna na przebicia, cicho i lekko tocząca się na drodze, całkiem nieźle radząca w lekkim terenie. Polecam. Używam do turystyki pod "sakwami".
Mam to może skobnę parę słów. Ja jeżdżę w większości po asfalcie ale również po drogach leśnych i innych ścieżkach.arek1134 pisze:Kolejna propozycja SCHWALBE SMART SAM 26x2.10 Drut 60 zł sztuka .
Opona po trochu do wszystkiego, nie ma obawy że straci przyczepność po zjeździe na pobocze - piasek, opory ma średnie i niestety hałasuje.
Dobra opona do spokojnej jazdy - pamiętam że niektórzy na forum rowerowym pisali, że nie nadaje się do "ostrej" jazdy
Z drugiej strony pamiętam jak kumpel zmienił mtb kendy na semislicki conti to po kilku minutach leżał - podcięło go na zakręcie a jeździ naprawdę dobrze.
ja mogę polecić kenda karma kevlar - lekka zwijana opona, małe opory toczenia. Może nie jest mistrzynią trwałości, w terenie potrafiłem złapać gumę na jakichś jeżynach i tym podobnych kolczastych roślinach ale w mieście nie złapałem na niej nigdy kapcia. Cena genialna jak na zwijane opony, lekka, fajnie sobie radzi w terenie.
http://allegro.pl/opona-kenda-karma-26- ... 27002.html
http://allegro.pl/opona-kenda-karma-26- ... 27002.html
Osobiście zajechałem Marathon Mondial Performance w jeden sezon, około 7,5kkm, sporo tego dystansu po górach z sakwami, bywało i 39,5kg samego roweru z osprzętem. W sezonie również kilka razy kapeć. Przednia opona wyglądała jeszcze jako tako. Z tyłu bieżnik mocno zużyty, opona rozlazła się po bokach, dętka wyszła w kilku miejscach. Oczywiście w śmietnik. Ja tego modelu nie polecam.
Aktualnie testuję Marathon Mondial Evolution, zobaczymy jak ten model wypadnie po kolejnym sezonie.
Aktualnie testuję Marathon Mondial Evolution, zobaczymy jak ten model wypadnie po kolejnym sezonie.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)