A no dość prosto, biorę w.w. miernik i kawał grubego kabla, takiego aby straty na nim były pomijalne, odkręcam "dupkę" latarki, miernik ustawiam na 20A DC, chwytam cęgami kabel (warto na wszelki wypadek kliknąć ZERO jeśli nie wyświetla samych zer) i dotykam jednym końcem krawędzi tuby w latarce, drugim ogniwa i działa.ww296 pisze:Mi ten miernik przyszedł już dawno temu - jak mierzysz na dupce? - jakie wyniki pokazuje? mnie pokazuje dziesiąte części A w taki sposób.
Na mojej S2+ ustawionej na 2,8A na diodzie, na mierniku wskazuje 2,70-2,89A (zależnie od naładowania ogniwa).
Bardzo fajnie się też mierzy czy w aucie coś ci prądu nie ciągnie, bo nie trzeba klemy rozpinać, tylko chwytasz na kabel od akumulatora.
przy okazji fajnie też działa funkcja wykrywania przewodów