A można jakoś zdobyć taki egzemplarz z niskim Vf? Xml2 ma szeroki spot trochę, może i na 150 metrach daje radę ale przy tym oświetla obszar jak połowa sporego podwórka. Wolałabym jednak trochę ciaśniej.
Cześć. Czy pomiędzy xm-l2 a xp-l jest jakaś różnica pod względem skupienia lub wydajności? Czy do szperacza 3.5 do 4A lepiej wybrać xm-l2 czy xp-l? Jaki bin i tint wybrać, aby po skalpie barwa leda była jak najbliżej neutralnej?
XM-L2 ma minimalnie niższe Vf ale to wartości pomijalne.
Jak by rozpatrywać te same biny czli dla XP-L V6 a dla XM-L2 U4 to wydajność taka sama.
Skupienie też powinno być takie same po skalpie.
Ostatnio skalpowałem XM-L2 U2 1A, jeżeli nie mam porównania do innej ciepłej/neutralnej diody to barwa jest w porządku, może delikatnie trąci "zielenią" ale to chyba siła autosugestii
XP-L XM-L2 i XP-L HI mają taki sam rozmiar struktury. Też długo myślałem że HI będzie mieć mniejszą, ale ma taką samą, mierzyłem
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
XPL Hi to oskalpowana dioda.
Ze zdjęć ciężko wyczuć,dają wrażenie mniejszej struktury.
Maciex,mówisz że takie same? To na forach różnice...wychodzi że tylko od precyzji skalpa zależą.
Tomson97 pisze:Widzę, że temat ruszył, więc zadam ostatnie pytanie. Czy w końcu warto do Convoya C8 wstawić xp-g2 czy zostać przy xm-l2?
Dodam, że liczy się zasięg i możliwie jak najciaśniejszy spot.
Miałem w convoy s2 z refem smo skalpowaną xp-g, teraz mam skalplowaną xm-l. O ile spot był przy tej pierwszej mniejszy to światła w xm-l jest dużo wiecej.