GearBest - opinie

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
mappy
Posty: 100
Rejestracja: środa 31 gru 2014, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mappy »

Złożyłem spore zamówienie. Ponad $50, więc darmowa przesyłka rejestrowana. Daję ostatnią szansę sklepowi bo sam jestem po zwrocie Paypal w ostatnim czasie. Zobaczymy pod koniec stycznia co to będzie :wink:
Awatar użytkownika
Issac
Posty: 819
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 15:33
Lokalizacja: Jestem

Post autor: Issac »

mappy, Nie ma się co cieszyć.
Też złożyłem spore zamówienie i podzielili je na dwie wysyłki, jedna rejestorwana z pierdołami a druga z ładowarką za 30$ nierejestorwaną, która oczywiście nie dotarła.

Zwrot via paypal oczywiście po dwóch tygodniach debaty z suportem.... :-|



Daje Ci gwarant że podzielą i wyślą drugą nierejestorowaną i coś zaginie.
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

Opiszę swoją przygodę.

Moja latarka Skillhunt H02 opisany tutaj:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=17957

Gearbest zaproponował mi zakup nowej latarki za 28$ lub odsyłanie i wysyłanie nowej, albo wysyłanie i naprawdę. Nie chciałem się z latarką rozstawać, więc wybrałem opcję za 28$, uznałem że ta uszkodzona poleci na naszą sekcję sprzedam.

I tak miałem wrażenie że każdą kolejną wiadomość odbiera inna osoba i odpowiada jakby to był nowy problem, przeszło już na to że mam poczekać tydzień, bo nie mają na stanie, zgodziłem się, po czym mi kolejny koleś nagle daje propozycje wszystkie poza tą w obniżonej cenie, ja mówię twardo że przecież chciałem tamtą opcję, a wogóle mają na stanie teraz 28 sztuk tych latarek z wysyłką do 5 dni, to proszę mi z nich wziąć i wysłać. Nie odzywają się tydzień, w końcu dzisiaj się wkurzyłem i chciałem ich znowu opierdzielić, i co się okazało? USUNĘLI CAŁĄ KONWERSACJĘ! nie ma ticketa, nie ma nic! Co za burdel. I teraz mam do nich od nowa pisać? Miesiąc już się męczę ze zwalonym sprzętem, a oni sobie jaja robią odpowiadają za każdym razem jakby poprzednia wiadomość nie istniała, a potem usuwają całego ticketa i udają głupa. Nosz zdenerwowałem się.
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Zawsze robię print screany przy takich szopkach.
Ale zakładając spór na PayPalu jest też opcja "zamówiony towar nie działa poprawnie".
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

Konwersacja się odnalazła - coś zwaliłem, zresztą to support center się wieki ładuje. Więc tutaj nie ich wina. Za to okazało się że po wskazaniu, że mają na stanie to już się 2 tygodnie nie odzywają, ja pier... Chyba faktycznie założę spór na PP, bo szlag mnie trafia z nimi. Niech zwrócą część kasy, to sobie normalnie kupię na gearbest, albo gdzies....
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Ten ich system ticketów to jakaś kpina. Chyba to jest tak celowo utrudnione. No chyba że coś tam poprawili, ale z tego co czytam to chyba jest jak było...
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Nic nie poprawili. Nadal musił łazić tam codziennie i sprawdzać, czy raczył ktoś odpisać, bo powiadomień żadnych nie uświadczysz.
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

Do mnie dochodzą powiadomienia mailowe.
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Jak to zrobiłeś?
Ja powiadomienia mam o wysyłce i innych bzdetach, ale o odpowiedzich w ticketcie nigdy.
Awatar użytkownika
maba
Posty: 547
Rejestracja: niedziela 28 gru 2008, 02:28
Lokalizacja: PDK

Post autor: maba »

Mi też dochodzą (a raczej dochodziły bo już tam nie kupuję) z tytułem "Please check your ticket and respond". Nic specjalnie nie ustawiałem.

Co do gwarancji to śmiech - mi banggood wysłał lampkę z popsutą diodą i po trzech mailach zrobili pełny zwrot.
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

piciex pisze:Jak to zrobiłeś?
Ja powiadomienia mam o wysyłce i innych bzdetach, ale o odpowiedzich w ticketcie nigdy.
Zarejestrowałem się ze 2 miesiące temu i dochodzą. Nic nie zmieniałem w ustawieniach.
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Dostałem dzisiaj od nich maila, ale na skrzynkę kontaktową mojej www. Brzydko tak cytować cudze maile więc nie będę, ale oczywiście chcą żebym im pisał sponsorowane artykuły w zamian za przedmioty przesłane do tego celu. Zastanawiam się jak ich sprytnie spławić :twisted:
belushi
Posty: 381
Rejestracja: poniedziałek 27 wrz 2010, 15:45
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: belushi »

No to ja z pozytywem.

Zamówiłem, wysłali towar 4.12, więc nie wierzyłem, że na święta paczka będzie a tu pozytywne zaskoczenie- wczoraj odebrałem z poczty pierwszą i najważniejszą część zamówienia- prezenty pod choinke dla dzieciaków ;)

Może nie zamawiam towary tonami, ale jak do tej pory wszystko przyszło bez większych problemów.

B
Awatar użytkownika
kurdolf
Posty: 659
Rejestracja: czwartek 04 gru 2014, 14:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kurdolf »

Manekinen pisze:Dostałem dzisiaj od nich maila, ale na skrzynkę kontaktową mojej www. Brzydko tak cytować cudze maile więc nie będę, ale oczywiście chcą żebym im pisał sponsorowane artykuły w zamian za przedmioty przesłane do tego celu. Zastanawiam się jak ich sprytnie spławić :twisted:
Po co spławiać? Poprostu pisać prawdę, opinie o sklepie każdy zna i nie musi przecież tam kupić a recenzja obiektywna o towarze zawsze się przyda.
Nitecore Tube
Olight i3E 10440
Acebeam H10
X1 3x XP-L 4.2A by GREG
Astrolux Mf02
Astrolux Mf04
Blf GT
ptja
Posty: 2414
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

Manekinen pisze:Dostałem dzisiaj od nich maila/.../Brzydko tak cytować cudze maile /.../
mail, który dostałeś jest "Twój", a nie "cudzy". To adresat ma prawo dysponować otrzymaną korespondencją.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
ODPOWIEDZ