GearBest - opinie
mappy, Nie ma się co cieszyć.
Też złożyłem spore zamówienie i podzielili je na dwie wysyłki, jedna rejestorwana z pierdołami a druga z ładowarką za 30$ nierejestorwaną, która oczywiście nie dotarła.
Zwrot via paypal oczywiście po dwóch tygodniach debaty z suportem....
Daje Ci gwarant że podzielą i wyślą drugą nierejestorowaną i coś zaginie.
Też złożyłem spore zamówienie i podzielili je na dwie wysyłki, jedna rejestorwana z pierdołami a druga z ładowarką za 30$ nierejestorwaną, która oczywiście nie dotarła.
Zwrot via paypal oczywiście po dwóch tygodniach debaty z suportem....
Daje Ci gwarant że podzielą i wyślą drugą nierejestorowaną i coś zaginie.
Opiszę swoją przygodę.
Moja latarka Skillhunt H02 opisany tutaj:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=17957
Gearbest zaproponował mi zakup nowej latarki za 28$ lub odsyłanie i wysyłanie nowej, albo wysyłanie i naprawdę. Nie chciałem się z latarką rozstawać, więc wybrałem opcję za 28$, uznałem że ta uszkodzona poleci na naszą sekcję sprzedam.
I tak miałem wrażenie że każdą kolejną wiadomość odbiera inna osoba i odpowiada jakby to był nowy problem, przeszło już na to że mam poczekać tydzień, bo nie mają na stanie, zgodziłem się, po czym mi kolejny koleś nagle daje propozycje wszystkie poza tą w obniżonej cenie, ja mówię twardo że przecież chciałem tamtą opcję, a wogóle mają na stanie teraz 28 sztuk tych latarek z wysyłką do 5 dni, to proszę mi z nich wziąć i wysłać. Nie odzywają się tydzień, w końcu dzisiaj się wkurzyłem i chciałem ich znowu opierdzielić, i co się okazało? USUNĘLI CAŁĄ KONWERSACJĘ! nie ma ticketa, nie ma nic! Co za burdel. I teraz mam do nich od nowa pisać? Miesiąc już się męczę ze zwalonym sprzętem, a oni sobie jaja robią odpowiadają za każdym razem jakby poprzednia wiadomość nie istniała, a potem usuwają całego ticketa i udają głupa. Nosz zdenerwowałem się.
Moja latarka Skillhunt H02 opisany tutaj:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=17957
Gearbest zaproponował mi zakup nowej latarki za 28$ lub odsyłanie i wysyłanie nowej, albo wysyłanie i naprawdę. Nie chciałem się z latarką rozstawać, więc wybrałem opcję za 28$, uznałem że ta uszkodzona poleci na naszą sekcję sprzedam.
I tak miałem wrażenie że każdą kolejną wiadomość odbiera inna osoba i odpowiada jakby to był nowy problem, przeszło już na to że mam poczekać tydzień, bo nie mają na stanie, zgodziłem się, po czym mi kolejny koleś nagle daje propozycje wszystkie poza tą w obniżonej cenie, ja mówię twardo że przecież chciałem tamtą opcję, a wogóle mają na stanie teraz 28 sztuk tych latarek z wysyłką do 5 dni, to proszę mi z nich wziąć i wysłać. Nie odzywają się tydzień, w końcu dzisiaj się wkurzyłem i chciałem ich znowu opierdzielić, i co się okazało? USUNĘLI CAŁĄ KONWERSACJĘ! nie ma ticketa, nie ma nic! Co za burdel. I teraz mam do nich od nowa pisać? Miesiąc już się męczę ze zwalonym sprzętem, a oni sobie jaja robią odpowiadają za każdym razem jakby poprzednia wiadomość nie istniała, a potem usuwają całego ticketa i udają głupa. Nosz zdenerwowałem się.
Konwersacja się odnalazła - coś zwaliłem, zresztą to support center się wieki ładuje. Więc tutaj nie ich wina. Za to okazało się że po wskazaniu, że mają na stanie to już się 2 tygodnie nie odzywają, ja pier... Chyba faktycznie założę spór na PP, bo szlag mnie trafia z nimi. Niech zwrócą część kasy, to sobie normalnie kupię na gearbest, albo gdzies....
No to ja z pozytywem.
Zamówiłem, wysłali towar 4.12, więc nie wierzyłem, że na święta paczka będzie a tu pozytywne zaskoczenie- wczoraj odebrałem z poczty pierwszą i najważniejszą część zamówienia- prezenty pod choinke dla dzieciaków
Może nie zamawiam towary tonami, ale jak do tej pory wszystko przyszło bez większych problemów.
B
Zamówiłem, wysłali towar 4.12, więc nie wierzyłem, że na święta paczka będzie a tu pozytywne zaskoczenie- wczoraj odebrałem z poczty pierwszą i najważniejszą część zamówienia- prezenty pod choinke dla dzieciaków
Może nie zamawiam towary tonami, ale jak do tej pory wszystko przyszło bez większych problemów.
B
Po co spławiać? Poprostu pisać prawdę, opinie o sklepie każdy zna i nie musi przecież tam kupić a recenzja obiektywna o towarze zawsze się przyda.Manekinen pisze:Dostałem dzisiaj od nich maila, ale na skrzynkę kontaktową mojej www. Brzydko tak cytować cudze maile więc nie będę, ale oczywiście chcą żebym im pisał sponsorowane artykuły w zamian za przedmioty przesłane do tego celu. Zastanawiam się jak ich sprytnie spławić
Nitecore Tube
Olight i3E 10440
Acebeam H10
X1 3x XP-L 4.2A by GREG
Astrolux Mf02
Astrolux Mf04
Blf GT
Olight i3E 10440
Acebeam H10
X1 3x XP-L 4.2A by GREG
Astrolux Mf02
Astrolux Mf04
Blf GT