Jakie h4 wybrać?
Jakie h4 wybrać?
Poszukuję żarówek h4 żeby dawały dużo białego światła. Teraz mam z marketu i jest tragedia. Przydałyby się jakieś co podziałają minimum rok. Co polecacie?
TUNGSRAM H4 12V 60/55W MEGALIGHT ULTRA 90% jeden z najlepszych stosunków cena/jakość. Sam takich używam.
W aktualnym numerze Auto Świat Poradnik żarówki o największej ilości światła z testowanych a za konkurentów miały Philipsa, Osrama itp. Rozkład światła także prawidłowy. Cena 30-40 zł za komplet.
W aktualnym numerze Auto Świat Poradnik żarówki o największej ilości światła z testowanych a za konkurentów miały Philipsa, Osrama itp. Rozkład światła także prawidłowy. Cena 30-40 zł za komplet.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Regeneracja luster nie jest droga a duzo daje
Do tego pozadne philipsy i jest oki
Do tego pozadne philipsy i jest oki
Ostatnio zmieniony piątek 04 gru 2015, 21:46 przez Jacekkg, łącznie zmieniany 1 raz.
Na swoim przykładzie mogę subiektywnie podać że nie widać różnicy w jasności między Tungsram Megalight +120% a Osram Nightbreaker, a różnica w cenie czasami nawet dwukrotna....
Może warto zastanowić się najpierw nad napięciem na żarówce. W swoim aucie dołożyłem przekaźnik przy akumulatorze, poprawiłem także masy przy żarówkach, z 13V napięcie mam teraz 14,1V. Minusem tego jest trwałość żarówek przy wyższym napięciu - ww Tungsram padł po pół roku. Za to przed autem jest widno
Może warto zastanowić się najpierw nad napięciem na żarówce. W swoim aucie dołożyłem przekaźnik przy akumulatorze, poprawiłem także masy przy żarówkach, z 13V napięcie mam teraz 14,1V. Minusem tego jest trwałość żarówek przy wyższym napięciu - ww Tungsram padł po pół roku. Za to przed autem jest widno
Jak dobrze pamiętam, a raczej pamięć mnie nie myli temat żarówek samochodowych był poruszany już nie raz. Wystarczy poszukać w odpowiednim wątku.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Zdecyduję się na te TUNGSRAM H4 12V 60/55W MEGALIGHT ULTRA 90%. Może i głupie pytanie, ale jak sprawdzić napięcie na żarówce? Woltomierzem czy podane jest gdzieś w specyfikacji? Samochód to Kia Picanto.
Bardzo dziękuje za taką pomoc. Jakby to było takie łatwe to bym nie zakładał tematu. Wpisałem "żarówki h4" i "h4" i nic nie znalazło. Idąc twoim tokiem rozumowania w ogóle nie powinno się zakładać nowych tematów, bo w 203875 postach to na pewno podobny temat był poruszany.Fluxor pisze:Jak dobrze pamiętam, a raczej pamięć mnie nie myli temat żarówek samochodowych był poruszany już nie raz. Wystarczy poszukać w odpowiednim wątku.
żarówki renomowanego producenta (zaliczam do nich również Tungsram) + xx% przy nie zmienionej mocy nie będą zauważalnie szybciej niszczyć odbłyśnika ponieważ moc wydzielana (a zatem i temperatura oddawania do otoczenia) jest taka sama jak zwykłych żarówek.
żarówki z marketu bez względu na to czy normalne czy + są tak fatalnie wykonane, że nie mają prawa świecić dobrze. a kontrola jakości a raczej jej brak mogą powodować na tyle duży rozrzut parametrów, że obawiał bym się o stan reflektora i instalacji.
Ze swojej strony polecam Tungsram, jeśli zależy nam na ilości światła to + (ale bez barwionej bańki) jeśli na trwałości to standardowe.
napięcie w instalacji sprawdzić można zwykłym miernikiem ustawionym na 20V DC na stykach żarówki podłączone do instalacji, włączonych wszystkich układach które mamy włączone podczas jazdy. po odczytaniu wyniku warto zmierzyć napięcie bezpośrednio na zaciskach akumulatora a różnica napięć tych dwóch pomiarów powie nam czy warto grzebać przy instalacji (w pierwszej kolejności sprawdzamy jakość połączenia)
żarówki z marketu bez względu na to czy normalne czy + są tak fatalnie wykonane, że nie mają prawa świecić dobrze. a kontrola jakości a raczej jej brak mogą powodować na tyle duży rozrzut parametrów, że obawiał bym się o stan reflektora i instalacji.
Ze swojej strony polecam Tungsram, jeśli zależy nam na ilości światła to + (ale bez barwionej bańki) jeśli na trwałości to standardowe.
napięcie w instalacji sprawdzić można zwykłym miernikiem ustawionym na 20V DC na stykach żarówki podłączone do instalacji, włączonych wszystkich układach które mamy włączone podczas jazdy. po odczytaniu wyniku warto zmierzyć napięcie bezpośrednio na zaciskach akumulatora a różnica napięć tych dwóch pomiarów powie nam czy warto grzebać przy instalacji (w pierwszej kolejności sprawdzamy jakość połączenia)
Kolego ja polecam żarówki firmy Tungsram kup 120% więcej światła za niewielkie pieniądze masz żarówki na poziomie dużo droższych Osram (dość że są droższe to jeszcze szybciej się palą) będziesz zadowolony.
Solarforce L2P extended XM-L2 T6 3C mod greg,
EDC X1 extended XM-L2 T6 3C mod greg,
Convoy s2+ 3x XP-G2 S3 3C 3.5A 3way mod Dariusz70
Convoy s2 własny mod
EDC X1 extended XM-L2 T6 3C mod greg,
Convoy s2+ 3x XP-G2 S3 3C 3.5A 3way mod Dariusz70
Convoy s2 własny mod
Sam sobie zaprzeczasz - nie polecasz +% ale polecasz każde Tungsramy Prawdziwe +% grzeją się tak samo jak zwykłe żarówki jak już wspomniano. Zmiany są w żarniku, ale nie w mocy.piciex pisze:pankracy pisze:Te wszystkie +xx% światła żyją krócej, ale mocniej
I mocniej kopcą lustra, co w efekcie pogłębi tylko problem.
Tungsramy też z czystym sumieniem mogę polecić bo niezależnie od rodzaju, zawsze wytrzymywały mi najdłużej.
ILPT