\
Aha aha, widziałem ten filmik, u mnie to tak łatwo nie idzie. Wydaje mi się, że jest on jeszcze przyklejony. Próbowalem rozgrzać to wszystko ale nic to nie dało, teraz się głowica chłodzi, zobaczymy czy to coś da.
Przyszła mi czarna przed momentem - koronka siedzi na pewno na kleju bo wstępny test na podeszwie buta nie pomaga.
Ach jak ja nie cierpię tego paprania się z rozklejaniem latarki po Chińczykach ... no ale że moja to się nie będę patyczkował z driverem, tylko z koronką będzie 7 darów pewnie ...
vin324pl pisze:Przyszła mi czarna przed momentem - koronka siedzi na pewno na kleju bo wstępny test na podeszwie buta nie pomaga.
Ach jak ja nie cierpię tego paprania się z rozklejaniem latarki po Chińczykach ... no ale że moja to się nie będę patyczkował z driverem, tylko z koronką będzie 7 darów pewnie ...
Z innym butem poszlo i moim oczom ukazala się nicość Hehe
No są te wycięcia na akusy żeby sie nie kolebotały, myślałem, że w środku jeszcze coś ma być.
Koronka u mnie odkręciła się bez problemu, nie ma śladów kleju. W razie zawzięcia się na driver... jest jakiś sprawdzony pasujący z ochroną ogniw przed rozładowaniem?
Zajrzałem spod reflektora.... u mnie nicość wygląda inaczej niż w czarnej. podłoże ledów opiera się na wysmarowanych krawędziach ok. 3 mm.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
piciex pisze:kurdolf, tam są XM-L2 także po samej benzynie tak łatwo nie zdmuchniesz
Kilka dni temu skalpowałem tego małego secutiringa z oryginalną xm-l, poleżała całą noc w benzynie i rano jednym zdmuchnięciem zeszła idealnie cała soczewka nawet żaden pypek nie został jak przy ściąganiu pensetą