JD.com - informacje o zakupach, promocjach itp

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Obecnie negocjuję uzupełnienie braków w zamówieniu, ale moja sprawa jeszcze nie jest rozwiązana.
Przypadek, który opisałem miał znajomy z czołówką w której brakowało blaszki stykowej. Chciał, żeby dosłali mu tą blaszkę i napisał wprost, że nie chce zwrotu kasy. Chińczyk to olał, napisał że opłaca mu się wysyłać samej blaszki i oddał kasę. Kuponu oczywiście nie oddadzą, uprzedzając Twoje następne pytanie. :wink:
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Ciekawe czy sklepy mają odgórnie narzucone takie rozstrzyganie reklamacji, czy może np taki tech-ubuy by nie wysłał ponownie towaru? :)
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Dam znać bo właśnie z nimi negocjuję dosłanie płytki z oprogramowaniem do ELMa, która pękła na pół w transporcie i pudełka do śrubokrętów precyzyjnych, które otrzymałem zmiażdżone. Dodatkowo prosiłem o jeden śróbokręt z 6 gdyż był uszkodzony. Do reszty zestawu nie miałem zastrzeżeń.
Awatar użytkownika
kurdolf
Posty: 659
Rejestracja: czwartek 04 gru 2014, 14:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kurdolf »

Ja napisałem do nich tydzień temu że power bank nie ma nawet połowy deklarowanej pojemności i olali mnie ciepłym moczem :mrgreen: też był z tech-ubuy zamawiany.
Nitecore Tube
Olight i3E 10440
Acebeam H10
X1 3x XP-L 4.2A by GREG
Astrolux Mf02
Astrolux Mf04
Blf GT
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Sprawdzałeś "Messages"? Bo tam żadne powiadomienie nie przychodzi na maila odnośnie otrzymanej wiadomości i trzeba sprawdzać co jakiś czas.
Tu masz maila do tech_ubuy: tech_ubuy@126.com
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

Mi przyszły z tech_ubuy zwalone słuchawki - pałąk jest krzywy, nie da się naprostować, żeby jako tako równo leżały trzeba jedną wysunąć na maxa, a drugą mieć na maxa schowaną, ale jeszcze z nimi nie gadałem.
Awatar użytkownika
kurdolf
Posty: 659
Rejestracja: czwartek 04 gru 2014, 14:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kurdolf »

Piciex sprawdzałem, dziś napisałem następną wiadomość jak nie odpowiedzą to napiszę na @ ;-)
Nitecore Tube
Olight i3E 10440
Acebeam H10
X1 3x XP-L 4.2A by GREG
Astrolux Mf02
Astrolux Mf04
Blf GT
Awatar użytkownika
tiuro
Posty: 312
Rejestracja: niedziela 11 sty 2015, 19:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tiuro »

cpt.Nemo pisze:
tiuro pisze: doszedł ten SRK
http://en.jd.com/product/SecurityIng-SF ... 01946.html


Wygląda jak ta stąd: http://budgetlightforum.com/node/27208 ledy wydają się być te same, pudełko identyczne.

No i jakie wrażenia ?
Jak to to świeci, jak się nagrzewa ?
Jakość wykonania ?
Tu zamieściłem kilka zdań o niej i kilka fotek http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=207814#207814
Awatar użytkownika
maba
Posty: 547
Rejestracja: niedziela 28 gru 2008, 02:28
Lokalizacja: PDK

Post autor: maba »

Ja się dogadałem na zwrot 2$ za ubitą latarkę od tech_ubuy, a łącznie zapłaciłem 6$ z kuponem :razz:

Tylko zapomniałem, że PP sobie odbije i wyjdą takie grosze że szkoda czasu.
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Czyli banggood u siebie ma całkiem inny standard niż na JD, pewnie takie zasady tej platformy, albo kompletnie im na tym nie zależy.
Awatar użytkownika
Wojto
Posty: 718
Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 23:04
Lokalizacja: Mcz

Post autor: Wojto »

Ahhh ta moja listonoszka, codziennie od ponad tygodnia do mnie przychodzi, wczoraj 6 paczek, dzisiaj 2, ale zaraz będzie miała spokój bo to końcówka zamówień. :mrgreen:
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

A teraz widzę mają kolejną awarie w zakresie widoczności kuponów... ten sklep to jakaś patologia ;)
Awatar użytkownika
cpt.Nemo
Posty: 518
Rejestracja: sobota 08 lis 2014, 04:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cpt.Nemo »

Ja wiem czy patologia ? No mięli parę milionów przesyłek i kont :) I tak szybciej sobie dawali radę niż niedawny system wyborczy w Polsce :)
Pozdrawiam, Leszek
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Wiesz pare milionów przesyłek do obrobienia to mieli głównie sprzedawcy ;) Mówiąc o patologii miałem na myśli częste awarie, problemy czy wycieki danych.
Awatar użytkownika
cpt.Nemo
Posty: 518
Rejestracja: sobota 08 lis 2014, 04:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cpt.Nemo »

System nie wytrzymał nawału uczciwych i lewych kont :)
Pozdrawiam, Leszek
ODPOWIEDZ