GearBest - opinie
-
- Posty: 491
- Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
- Lokalizacja: Żyrardów
Ja najdłużej czekałem na wysyłkę 2,5 tygodnia. Puki co wszystkie paczki do mnie dotarły.
Przepraszam za brak PL znakow, pisze z telefonu.
Przepraszam za brak PL znakow, pisze z telefonu.
Ostatnio zmieniony piątek 20 lis 2015, 16:28 przez zieloczek100, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Oj nie zaglądałem na forum od września, a tutaj takie "przygody" z GearBest
Kupiłem u nich:
http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_109947.html
15 września, 17 września dostałem info że wysyłają; nie denerwowałem się zbytnio, bo niektórzy czekali ponad 60 dni - myślę sobie w końcu trochę to z Chin płynie...
Ale dzisiaj tutaj zaglądam i... trzeba uruchomić PayPal (na szczęście z nich skorzystałem - mam nadzieję)
i tutaj pytanie: otwieracie spór (już to zrobiłem) i od razu roszczenie? Czy może czekacie aż ktoś z GearBest się odezwie?
Pozdrawiam
TowiR
Oj nie zaglądałem na forum od września, a tutaj takie "przygody" z GearBest
Kupiłem u nich:
http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_109947.html
15 września, 17 września dostałem info że wysyłają; nie denerwowałem się zbytnio, bo niektórzy czekali ponad 60 dni - myślę sobie w końcu trochę to z Chin płynie...
Ale dzisiaj tutaj zaglądam i... trzeba uruchomić PayPal (na szczęście z nich skorzystałem - mam nadzieję)
i tutaj pytanie: otwieracie spór (już to zrobiłem) i od razu roszczenie? Czy może czekacie aż ktoś z GearBest się odezwie?
Pozdrawiam
TowiR
Czy to jest standardowa procedura PayPal, bo dostałem maila o treści:
Ale w karcie sporu pokazuje, że spór jest na etapie:Sprzedający odpowiedział na naszą prośbę o podanie informacji z systemu
monitorowania przesyłek. Musimy jeszcze sprawdzić i potwierdzić te
informacje, lecz chcemy przekazać Ci odpowiedź sprzedającego:
Firma monitorująca przesyłkę: Inne
Numer w systemie monitorowania przesyłek: RIxxxxxxxxxCN
W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań. Będziemy kontynuować
postępowanie wyjaśniające i na bieżąco informować Cię o postępach.
Czyli mam podjąć jakieś działanie, czy po prostu czekać, bo te rozbieżne informacje są nieco mylące, a to mój pierwszy spór/roszczenie?Wymagane działanie użytkownikaPayPal potrzebuje więcej informacji od kupującego w celu rozstrzygnięcia sprawy. Jeśli kupujący nie odpowie w ciągu wyznaczonego przedziału czasowego, sprawa zostanie zamknięta a fundusze zostaną zwrócone prawowitemu właścicielowi.
Nawiązując do wpisu - http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=206165#206165
uprzejmie informuje, że bank rozpatrzył reklamację pozytywnie ( i błyskawicznie ) i dziś dostałem zwrot pełnej kwoty na rachunek
W tzw. międzyczasie po chyba 8 dniach od mojego ostatniego wpisu i żądania zwrotu w tickecie tzn. dokładnie wczoraj Gearbest odpisał że mi zwrócą ale chyba nie wiedział, że złożyłem te 8 dni wcześniej reklamację z chargeback.
Czekam co będzie dalej
uprzejmie informuje, że bank rozpatrzył reklamację pozytywnie ( i błyskawicznie ) i dziś dostałem zwrot pełnej kwoty na rachunek
W tzw. międzyczasie po chyba 8 dniach od mojego ostatniego wpisu i żądania zwrotu w tickecie tzn. dokładnie wczoraj Gearbest odpisał że mi zwrócą ale chyba nie wiedział, że złożyłem te 8 dni wcześniej reklamację z chargeback.
Czekam co będzie dalej
Ja nie mogłem się doczekać przesyłki z sierpnia. pod koniec października założyłem spór.
Gearbest po paru wymianach zdań zaproponował coś takiego
(1).We can refund you $10 to your account you used when you placed the order.
(2).We can refund you $12 GB points.
(3).We can refund you $12 to your GB wallet.
(4).You can pay $15 for resend and we can resend for you using the registered mail.
Oczywiście pełna kwota $24 została zwrócona. Więc ok.
Gearbest po paru wymianach zdań zaproponował coś takiego
(1).We can refund you $10 to your account you used when you placed the order.
(2).We can refund you $12 GB points.
(3).We can refund you $12 to your GB wallet.
(4).You can pay $15 for resend and we can resend for you using the registered mail.
Oczywiście pełna kwota $24 została zwrócona. Więc ok.
Witam 11listopada2015 zakupiłem 2 sztuki Convoy S2+ L2 T6 - 4C BLUE (promocja po 12,99$ sztuka) z tej aukcji http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_232308.html. Zapłaciłem za nie odpowiednio $9.87 i $9.11.
Już 19list2015 dostałem info o nadaniu, które śledziłem na http://www.sky56.cn/english/track/index. Wg. trackingu obie przesyłki do Polski dotarły 22list2015 wieczorem. W dniu dzisiejszym listonosz dostarczył obie przesyłki z oryginalnymi Convoy S2+ L2 T6 - 4C W kolorze niebieskim.
Ja osobiście na 3 zamówienia złozone w ciągu miesiąca złego słowa nie powiem o tym sklepie.
Już 19list2015 dostałem info o nadaniu, które śledziłem na http://www.sky56.cn/english/track/index. Wg. trackingu obie przesyłki do Polski dotarły 22list2015 wieczorem. W dniu dzisiejszym listonosz dostarczył obie przesyłki z oryginalnymi Convoy S2+ L2 T6 - 4C W kolorze niebieskim.
Ja osobiście na 3 zamówienia złozone w ciągu miesiąca złego słowa nie powiem o tym sklepie.
Ostatnio zmieniony sobota 28 lis 2015, 04:28 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.
To ja
Tak oryginały z czego się bardzo cieszę, bo czytałem o tych sierpniowych podróbach(na zagranicznych forach pisano, że sklep po sygnałach zrobił czystki-na mojej aukcji właśnie trafiały się wtedy podróby).. Otrzymałem Convoye s2+ w sztywnym kartoniku(podróby miały cieniutki kartonik z wsuwanym z boku wnętrzem-ja mam z nasuwanym od góry wieczkiem, wytłoczonymi na wierzchu błyszczącymi logami Convoy), z uszczelką szybki GITD zieloną(podróby miały tańszą czarną)-świeci w ciemności oraz pojedyńczymi czernymi oringami gwintów. Obie sztuki mają również mosiężne wnętrza(podróby miały aluminiowe), mocne sprężynki(kopie miały słabe rdzewiejące), na sterowniku 105D od strony ogniwa mam widoczne 4 AMC 7135-35B ułożone na około sprężynki co 90stopni(starsze wersje sterownika miały słynne gwiazdki lutując, które mieliśmy wpływ na tryby pracy-u mnie zmienia się je poprzez przełączenie na LO, poczekanie na mignięcie i szybkie wyłączenie latarki, ma również 2 grupy trybów1)5%,40%,100%, 2)5%,40%,100%,strobo i SOS. Mam oczywiście włącznik stalowy, a w kopiach był aluminiowy.
W skrócie otrzymał dokładnie to co widać na zdjęciach aukcji.
Dodatkowo moje wersje 2,8A pięknie oddają ciepło(w kilka chwil robią się cieplutkie).
Czekałem od zakupu do otrzymania 16dni-więc jestem mega zadowolony zwłaszcza, że dałem za nie po około 9,50$(punkty miałem).
Tutaj http://budgetlightforum.com/node/36304? ... ent-784853 widać piękne porównanie i opis różnic oryginał v podróba.
W skrócie otrzymał dokładnie to co widać na zdjęciach aukcji.
Dodatkowo moje wersje 2,8A pięknie oddają ciepło(w kilka chwil robią się cieplutkie).
Czekałem od zakupu do otrzymania 16dni-więc jestem mega zadowolony zwłaszcza, że dałem za nie po około 9,50$(punkty miałem).
Tutaj http://budgetlightforum.com/node/36304? ... ent-784853 widać piękne porównanie i opis różnic oryginał v podróba.
To ja
Wcześniej już pisałem o problemie z wysyłką C8 która nie doszła po ponad 30 dniach.
Zgłosiłem sprawę do GB z info o zwrocie $ lub ponownej wysyłce.
Po kilku wymienionych wiadomościach 11/11 wysłali ponownie C8 tym razem z Tracking na ich koszt. 7/12 Paczka dotarła w całości, C8 jest zajefajna (mat robi swoje) i ten zasięg + poręcznośc.
Zastanawia mnie co stało się z poprzednią C8 którą zakupiłem bez opcji Tracking.
Nauczyło mnie to iż teraz za każdym razem opcja c Tracking i nie będzie problemów
Zgłosiłem sprawę do GB z info o zwrocie $ lub ponownej wysyłce.
Po kilku wymienionych wiadomościach 11/11 wysłali ponownie C8 tym razem z Tracking na ich koszt. 7/12 Paczka dotarła w całości, C8 jest zajefajna (mat robi swoje) i ten zasięg + poręcznośc.
Zastanawia mnie co stało się z poprzednią C8 którą zakupiłem bez opcji Tracking.
Nauczyło mnie to iż teraz za każdym razem opcja c Tracking i nie będzie problemów