GearBest - opinie

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
maro21
Posty: 407
Rejestracja: środa 03 gru 2014, 19:34
Lokalizacja: Jasło

Post autor: maro21 »

Ja zamówiłem nożyk i licznik do roweru, po 3 dniach mail, że wysłane plus nr trackingowy(nie płaciłem za niego) więc poprawiają się?
Ganzo G718B
zieloczek100
Posty: 491
Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: zieloczek100 »

Ja najdłużej czekałem na wysyłkę 2,5 tygodnia. Puki co wszystkie paczki do mnie dotarły.

Przepraszam za brak PL znakow, pisze z telefonu.
Ostatnio zmieniony piątek 20 lis 2015, 16:28 przez zieloczek100, łącznie zmieniany 1 raz.
TowiR
Posty: 4
Rejestracja: piątek 24 kwie 2015, 09:09
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: TowiR »

Witam

Oj nie zaglądałem na forum od września, a tutaj takie "przygody" z GearBest :zly:

Kupiłem u nich:
http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_109947.html

15 września, 17 września dostałem info że wysyłają; nie denerwowałem się zbytnio, bo niektórzy czekali ponad 60 dni - myślę sobie w końcu trochę to z Chin płynie...
Ale dzisiaj tutaj zaglądam i... trzeba uruchomić PayPal (na szczęście z nich skorzystałem - mam nadzieję)
i tutaj pytanie: otwieracie spór (już to zrobiłem) i od razu roszczenie? Czy może czekacie aż ktoś z GearBest się odezwie?

Pozdrawiam
TowiR
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

GearBest się odezwie i na 100% zaoferuje Ci polubowne załatwienie sprawy, bylebyś tylko zamknął spór. Nie daj się podpuścić. Wtedy robisz roszczenie.
tre33
Posty: 247
Rejestracja: wtorek 24 cze 2014, 14:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: tre33 »

Do mnie się nie odzywają. Czekaja do końca terminów PayPal i oddają.

Mówię w formie ciągłej bo po kolei wystawiam spory za wszystkie rzeczy, które zamawiałem w sierpniu. Nic nie przyszło.
Awatar użytkownika
kurdolf
Posty: 659
Rejestracja: czwartek 04 gru 2014, 14:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kurdolf »

Dziś miła niespodzianka z rana, kolejne trzy spory rozstrzygnięte pozytywnie i kasa na Paypalu, czyli pięć paczek nie doszło ale kasa odzyskana :-) To były moje ostatnie zakupy na gb.
Nitecore Tube
Olight i3E 10440
Acebeam H10
X1 3x XP-L 4.2A by GREG
Astrolux Mf02
Astrolux Mf04
Blf GT
Awatar użytkownika
theman
Posty: 28
Rejestracja: czwartek 06 gru 2012, 17:55
Lokalizacja: Łódź

Post autor: theman »

Czy to jest standardowa procedura PayPal, bo dostałem maila o treści:
Sprzedający odpowiedział na naszą prośbę o podanie informacji z systemu
monitorowania przesyłek. Musimy jeszcze sprawdzić i potwierdzić te
informacje, lecz chcemy przekazać Ci odpowiedź sprzedającego:

Firma monitorująca przesyłkę: Inne
Numer w systemie monitorowania przesyłek: RIxxxxxxxxxCN

W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań. Będziemy kontynuować
postępowanie wyjaśniające i na bieżąco informować Cię o postępach.
Ale w karcie sporu pokazuje, że spór jest na etapie:
Wymagane działanie użytkownika
PayPal potrzebuje więcej informacji od kupującego w celu rozstrzygnięcia sprawy. Jeśli kupujący nie odpowie w ciągu wyznaczonego przedziału czasowego, sprawa zostanie zamknięta a fundusze zostaną zwrócone prawowitemu właścicielowi.
Czyli mam podjąć jakieś działanie, czy po prostu czekać, bo te rozbieżne informacje są nieco mylące, a to mój pierwszy spór/roszczenie?
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

Czy spór na PP można też założyć jak przedmiot, który doszedł jest niesprawny, czy tylko w przypadku jak nie doszła przesyłka?
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1612
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

To ja się dorzucę do pytania powyżej: czy spór mogę założyć, jeżeli otrzymałem towar inny niż zamówiłem (nóż srebrny zamiast czarnego)?
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

Nawiązując do wpisu - http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=206165#206165
uprzejmie informuje, że bank rozpatrzył reklamację pozytywnie ( i błyskawicznie :o ) i dziś dostałem zwrot pełnej kwoty na rachunek :)
W tzw. międzyczasie po chyba 8 dniach od mojego ostatniego wpisu i żądania zwrotu w tickecie tzn. dokładnie wczoraj Gearbest odpisał że mi zwrócą <dokuczacz> ale chyba nie wiedział, że złożyłem te 8 dni wcześniej reklamację z chargeback.
Czekam co będzie dalej :mrgreen:
mappy
Posty: 100
Rejestracja: środa 31 gru 2014, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mappy »

Ja nie mogłem się doczekać przesyłki z sierpnia. pod koniec października założyłem spór.
Gearbest po paru wymianach zdań zaproponował coś takiego :lol:
(1).We can refund you $10 to your account you used when you placed the order.
(2).We can refund you $12 GB points.
(3).We can refund you $12 to your GB wallet.
(4).You can pay $15 for resend and we can resend for you using the registered mail.
Oczywiście pełna kwota $24 została zwrócona. Więc ok.
darekka
Posty: 41
Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 14:12
Lokalizacja: Polska

Post autor: darekka »

Witam 11listopada2015 zakupiłem 2 sztuki Convoy S2+ L2 T6 - 4C BLUE (promocja po 12,99$ sztuka) z tej aukcji http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_232308.html. Zapłaciłem za nie odpowiednio $9.87 i $9.11.
Już 19list2015 dostałem info o nadaniu, które śledziłem na http://www.sky56.cn/english/track/index. Wg. trackingu obie przesyłki do Polski dotarły 22list2015 wieczorem. W dniu dzisiejszym listonosz dostarczył obie przesyłki z oryginalnymi Convoy S2+ L2 T6 - 4C W kolorze niebieskim.
Ja osobiście na 3 zamówienia złozone w ciągu miesiąca złego słowa nie powiem o tym sklepie.
Ostatnio zmieniony sobota 28 lis 2015, 04:28 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.
To ja
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

Dostałeś oryginały? Bo chodzą słuchy że zdarzało im się wysyłać podrabiane convoye.
darekka
Posty: 41
Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 14:12
Lokalizacja: Polska

Post autor: darekka »

Tak oryginały z czego się bardzo cieszę, bo czytałem o tych sierpniowych podróbach(na zagranicznych forach pisano, że sklep po sygnałach zrobił czystki-na mojej aukcji właśnie trafiały się wtedy podróby).. Otrzymałem Convoye s2+ w sztywnym kartoniku(podróby miały cieniutki kartonik z wsuwanym z boku wnętrzem-ja mam z nasuwanym od góry wieczkiem, wytłoczonymi na wierzchu błyszczącymi logami Convoy), z uszczelką szybki GITD zieloną(podróby miały tańszą czarną)-świeci w ciemności oraz pojedyńczymi czernymi oringami gwintów. Obie sztuki mają również mosiężne wnętrza(podróby miały aluminiowe), mocne sprężynki(kopie miały słabe rdzewiejące), na sterowniku 105D od strony ogniwa mam widoczne 4 AMC 7135-35B ułożone na około sprężynki co 90stopni(starsze wersje sterownika miały słynne gwiazdki lutując, które mieliśmy wpływ na tryby pracy-u mnie zmienia się je poprzez przełączenie na LO, poczekanie na mignięcie i szybkie wyłączenie latarki, ma również 2 grupy trybów1)5%,40%,100%, 2)5%,40%,100%,strobo i SOS. Mam oczywiście włącznik stalowy, a w kopiach był aluminiowy.
W skrócie otrzymał dokładnie to co widać na zdjęciach aukcji.
Dodatkowo moje wersje 2,8A pięknie oddają ciepło(w kilka chwil robią się cieplutkie).

Czekałem od zakupu do otrzymania 16dni-więc jestem mega zadowolony zwłaszcza, że dałem za nie po około 9,50$(punkty miałem).

Tutaj http://budgetlightforum.com/node/36304? ... ent-784853 widać piękne porównanie i opis różnic oryginał v podróba.
To ja
Bknz
Posty: 73
Rejestracja: wtorek 17 wrz 2013, 15:45
Lokalizacja: Kanzas

Post autor: Bknz »

Wcześniej już pisałem o problemie z wysyłką C8 która nie doszła po ponad 30 dniach.

Zgłosiłem sprawę do GB z info o zwrocie $ lub ponownej wysyłce.
Po kilku wymienionych wiadomościach 11/11 wysłali ponownie C8 tym razem z Tracking na ich koszt. 7/12 Paczka dotarła w całości, C8 jest zajefajna (mat robi swoje) i ten zasięg + poręcznośc. :)

Zastanawia mnie co stało się z poprzednią C8 którą zakupiłem bez opcji Tracking.

Nauczyło mnie to iż teraz za każdym razem opcja c Tracking i nie będzie problemów :)
ODPOWIEDZ