Problem ze Skilhuntem H02

Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Problem ze Skilhuntem H02

Post autor: Kanghoy »

Latarka "wariuje".
1. Czasem dwuklik nie działa i nie chce się włączyć od razu turbo - startuje wtedy jakiś normalny tryb.
2. Jak się ją wyłącza (trzeba przytrzymać przycisk, wiadomo) to po puszczeniu przycisku włącza się sama w ciągu max sekundy :/. Właśnie teraz miałem taką akcję i 3-4 razy z rzędu mi to zrobiła. Potem już było ok, nie wiem czy dlatego że się nagrzała, czy z czegoś innego to wynika.

Latarka nowa, zakup z gearbesta - bez dowodu zakupu, karta gwarancyjna jest. Nie wiem teraz czy pisać do gearbesta, do skilhunta, czy jeszcze coś innego robić. Macie jakiś pomysł co może być przyczyną?
Awatar użytkownika
vin324pl
Posty: 1000
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 10:27
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: vin324pl »

Zapewne albo procek i pin wejściowy od przycisku, albo sam przycisk szwankuje.

Z gearbest jest lipny kontakt niestety... można by było im nagrać filmik z pokazaniem objawów usterki i napisać też dodatkowo tutaj jakieś konto mają na forum ...
tyle że nie zaglądają po ostatnich nagonkach jak widać ...

http://www.swiatelka.pl/profile.php?mod ... le&u=11621

....może wtedy coś szybciej się ustali.
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

Kanghoy,
Niestety ja mam z Gearbest jedynie złe doświadczenia, więc tym bardziej życzę powodzenia.
Jak wyżej nagraj filmik i napisz ticketa z wyborem tematu - After-Sale Service/ Defective Item.
Nie widzę tutaj kategorii jak gdzie indziej, czyli DOA (dead on arrival lub defective on arrival) .
Ostatnio zmieniony poniedziałek 23 lis 2015, 12:22 przez max4max, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

vin324pl, GB ma u nas bana.
Awatar użytkownika
vin324pl
Posty: 1000
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 10:27
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: vin324pl »

Widzę teraz ;)
W sumie zasłużonego, bo szkoda reklamować czegoś przez co nowy użytkownik się potem zrazi do forum
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

:/, to mnie pocieszyliście. Tak to jest jak po prostu wziąłem i kupiłem z linków, gdzie ktoś od razu polecał cały zestaw i nie grzebałem wtedy za innymi sklepami tylko poszedłem "pewniakiem" ;).

I oczywiście jak próbuję to nagrać, to się nie dzieje :P. Standard. #SOA1 ;).
Ostatnio zmieniony poniedziałek 23 lis 2015, 14:31 przez Kanghoy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1612
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

U mnie problem z dwuklikiem też czasami występuje, ale wydaje mi się, że po prostu za wolno go wykonuję. Trzeba kliknąć naprawdę szybko i wtedy nie ma problemów.
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

Ja też myślałem że to wynika ze zbyt wolnego klikania, ale po tym jak zaczął wariować przy innych rzeczach doszedłem do wniosku, że chyba jednak z tym dwuklikiem coś tez nie halo. Przy czym bez dwuklika da się żyć, a to wyłączanie denerwuje.

Będę próbował to nagrać, to wrzucę tu też film.

W razie czego jest jeszcze możliwość sporo na PayPalu za niesprawne urządzenie. Tylko nigdy tych sporów nie robiłem, nie wiem co mogę ugrać za taką usterkę i jak z tego korzystać. Ktoś wykorzystywał spór na PP jak przyszedł niesprawny sprzęt?

Udało mi się nagrać film ;)
KLIK

Widać pojedynczy problem, ale czasem 3-4 razy nawet się włączała.
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

Skillhunt mi odpisał, żeby sprawę załatwiać z gearbestem, nie z nimi. Do gearbesta ofc ticketa napisałem.
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

Gearbest zaoferował takie rozwiązania:
After checking your case we would like to solve your issue the best by offering you the following options:
1)Return the items for a refund or an exchange.
Please check our warranty return policy here http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html.
As you can see customer has to cover the shipping fees to send the item back. Once we receive the item we will refund the product price.

2)Partial refund ( No return)
We can offer a partial refund of 10% your product value which is $5 on your wallet. This amount can be used for your future orders.

3)Resending a remplacement (No return)
We can resend you a replacement but we kindly ask you share 60% cost of item and the shipping fee.
The total cost will be 60% of the product cost + shipping fee = $28 USD
Nie założyłem sporu na PayPalu. Nie wiem czy ich cisnąć jeszcze. Jakby ktoś wziął ode mnie tę moją za 120zł, to bym może wziął opcję nr 3. Ale czy ktoś byłby chętny? Dwa tego typu światełka mi niepotrzebne. Teraz po prostu zacząłem przekręcać tył o 1/4 obrotu żeby się wyłączyło i jest ok, ale wiadomo że to nie jest super rozwiązanie.
ODPOWIEDZ