Nie ma takiego zbiorczego o HK, bo i w sumie latarkowego to tam nic nie ma.
Ale chciałbym się podzielić opinią na temat rozpatrywania reklamacji w tym sklepie. Czas oczekiwania 2 miesiące i 3 dni, więc o 2 miesiące dłużej niż w innych sklepach. Po prostu w paczce zabrakło jednej rzeczy i założyłem RMA przez interfejs sklepu zgodnie z ich howto. I tak:
Request Date: 2/09/2015 4:31:51 PM
Photo(s) Uploaded: 4
Status: Closed - Credit Approved
Last Update Date: 5/11/2015 11:45:50 PM
19/10/2015 dodano mi informację w tickecie (co w ogóle nie doszło na email, trzeba by tam codziennie zaglądać aby ją odczytać) abym podesłał im zdjęcie naklejki z paczki, na której widnieje jej waga. Kto normalny by trzymał takie rzeczy - no ale na przyszłość może warto wiedzieć że warto? Nie widziałem tego info, ale ostatecznie zwrócili mi kasę w postaci punktów (1pkt=1$) które potem można sobie odjąć od kwoty zamówienia. O zamknięciu sporu dostałem info na maila, bez problemu dochodzą od nich też wszystkie inne maile, tylko nie ten w sprawie w której to ja chcę coś od nich.