Dzięki, paypal.pl przekierowuje na www.paypal.com/pl/... interfejs mam po polsku czyli chyba wszystko jest ok
Bo już wysłałem zgłoszenie z opisem po polsku, ale później zacząłem się zastanawiać czy nie powinienem po angielsku.
piciex pisze:Jak bym był Chińczykiem i ktoś by do mnie napisał po polsku to odpisał bym mu po chińsku.
Pani Iwona poszła o krok dalej i pierwszą wiadomość do mnie napisała po polsku!
Uwierz mi, że wolał bym po chińsku to dostać, bo wtedy google translator z chińskiego na angielski by przetłumaczył to na tyle, że coś bym czaił a tak musiałem odpisać jej po angielku coś ala "Łada fak?"
Gdy zgłosiłem sprawę do paypal, w końcu odpisali:
Your order has been shipped out on 18 September,2015,therefore your delivery deadline will expire on 18 November,2015.
Zobaczymy czy rzeczywiście do 18listopada dojdzie paczka
Mam taką samą odpowiedź ale od supportu Gearbest. Wyszło 8 września z magazynu niech pan czeka do 8 listopada.
Ja mam pytanie, dostałem Skilhunta H02 z Gearbesta, ale w gwarancji nie ma pieczęci sklepu, nie mam też żadnego dowodu zakupu. Niby są 2 lata gwarancji "worldwide", więc powinno mnie obejmować, coś z tym robić? Też Wam nie podbijali?
Pewnie do czasu ochrony przez PayPal jest "gwarancja" uznawana przez sklep. Później trzeba pewnie z producentem rozmawiać a co z tego wyjdzie to już zależy tylko od niego.
Jakiś czas temu otworzyłem spór na PP za niedostarczoną paczkę. Wcześniej otworzyłem ticket jednak bez odzewu. Bodaj 3 dni temu GB się odezwał i napisał że jak zamknę spór to wyślą ponownie towar, lub oddadzą pieniądze na konto GB. Zamknąłem spór, pomimo tego że wiedziałem że istnieje ryzyko nie dotrzymania umowy... Na szczęście to tylko parę dolców, ale będę omijał tych oszustów z daleka.