A nikt nie wpadł na pomysł zastosowania przejściówki z miejscem na czujnik oleju ? W golfie 3 myślałem o MFA i 1,4 CL nie ma miejsca na czujnik ale są odpowiednie przejściówki które po prostu się dokręca i mają one miejsce na takowy czujnik.
Witam wszystkich forumowiczów. Dostałem kiedyś schemat emulatora ciśnienia oleju do audi a4 b5 1999r i mam problem zleciłem wykonanie emulator został wykonany prawidłowo. po podłączeniu zachowuje się tak https://www.youtube.com/watch?v=Xx0dHq77epY może posiada ktoś prawidłowy schemat licznik nr 8D0 919 881 H (110.008.991/001)
Ale jaki schemat? Czujnik temperatury to termistor lub ew dzielnik zbudowany na termistorze i rezystorze (obstawiam sam termistor). Jeśli Ci wysiadł to kupujesz nowy czujnik i wymieniasz. Jak szkoda Ci kasy to podpinasz sygnał z czujnika G2 lub G62 i masz "symulację" z tą różnicą, że olej rozgrzewa się wolniej i może mieć wyższą temperaturę niż wskazywana wtedy.
ElSor pisze:Ale jaki schemat? Czujnik temperatury to termistor lub ew dzielnik zbudowany na termistorze i rezystorze (obstawiam sam termistor). Jeśli Ci wysiadł to kupujesz nowy czujnik i wymieniasz. Jak szkoda Ci kasy to podpinasz sygnał z czujnika G2 lub G62 i masz "symulację" z tą różnicą, że olej rozgrzewa się wolniej i może mieć wyższą temperaturę niż wskazywana wtedy.
zmieniłem licznik u mnie nie ma tego czujnika i potrzebuje emulator czy ktoś jest w stanie podać schemat.
To ja podam jak u siebie w końcu rozwiązałem ten problem - zainstalowałem standardowy czujnik temperatury od przedlifta a w liczniku wymieniłem cały moduł wskazania temp od licznika przedliftowego - w sensie ten jakby silniczek i pod niego podłączyłem bezpośrednio czujnik. Oczywiście musiałem go wcześniej odciąć od elektroniki licznika.
Sam licznik w mojej a4 b5 zamontowałem od angola poliftowego zmieniając mu wcześniej soft i tarcze na EU