elmer-83 pisze:Działa to tak samo jak białe diody. To znaczy, że wiązka z niebieskich laserów przechodzi przez element fruescencyjny który zmienia światło na białe. Później na mały odbłyśnik i na drogę.
Ciekawe o ile ten luminofor lepszą odporność na wysoką temperaturę w porównaniu do samych LEDów. Może to ma sens, że część ciepła wydziela się w laserze, a część w luminoforze i łatwiej im chłodzić dwa miejsca niż jedno
No nic, niech to dobrze zrobią, żeby się nie musieli dziwić, że luminofor się przegrzał ;P
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Tak się zdaje bo auto ma niskie zawieszenie i nisko osadzone lampy. Nie przebijają się przez zarośla i dlatego wydaje Ci się, że gorzej świecą po bokach. No ale faktycznie może lekko słabiej w porównaniu do xenonu i co najważniejsze to owy laser jest tylko na drogowych także wiesz... jak dla mnie mógłby być to nawet halogen.
Sam test taki lekko na wyrost - na nagraniu widać,że kamera działa na najwyższej czułości (spory szum + spora ilość białych pikseli). Na proste porównanie może być Na takie "profi" to jedynie kamera na zablokowanych ustawieniach no i z wyższej półki.
PS-przybliżanie obiektu też mija się z celem - wtedy obiektyw jest ciemniejszy i efekt wizualny też inny.
Te wzystkie ledy to takie nabijanie kasy. Samochodów z nimi jest na razie stosunkowo mało i potencjalny użytkownik będzie miał lekki problem w przypadku, gdy jedna z lamp przestanie działać. Nie wiem jaka jest konstrukcja takiej lampy ale podejrzewam, że naprawa usterki będzie polegać na kupnie całego reflektora za grube $$. Ja tam wole xenon.
kalafon pisze:Te wzystkie ledy to takie nabijanie kasy. Samochodów z nimi jest na razie stosunkowo mało i potencjalny użytkownik będzie miał lekki problem w przypadku, gdy jedna z lamp przestanie działać. Nie wiem jaka jest konstrukcja takiej lampy ale podejrzewam, że naprawa usterki będzie polegać na kupnie całego reflektora za grube $$. Ja tam wole xenon.
kalafon pisze:Te wzystkie ledy to takie nabijanie kasy. Samochodów z nimi jest na razie stosunkowo mało i potencjalny użytkownik będzie miał lekki problem w przypadku, gdy jedna z lamp przestanie działać. Nie wiem jaka jest konstrukcja takiej lampy ale podejrzewam, że naprawa usterki będzie polegać na kupnie całego reflektora za grube $$. Ja tam wole xenon.
Jest tak jak piszesz - uszkodzenie = wymiana.
Ale w czym problem? Stac na konia stac na bat....
Ostatnio zmieniony czwartek 15 paź 2015, 21:12 przez Jacekkg, łącznie zmieniany 1 raz.
kalafon pisze:Te wzystkie ledy to takie nabijanie kasy. Samochodów z nimi jest na razie stosunkowo mało i potencjalny użytkownik będzie miał lekki problem w przypadku, gdy jedna z lamp przestanie działać. Nie wiem jaka jest konstrukcja takiej lampy ale podejrzewam, że naprawa usterki będzie polegać na kupnie całego reflektora za grube $$. Ja tam wole xenon.
Jest tak jak piszesz - uszkodzenie = wymiana.
Ale w czym problem? Stac na konia stac na bat....
Najtańsze auta z ledami to obecnie Seaty. Większość ludzi auta bierze w kredyt, mimo że ich na to nie stać, ale auto musi być. A jeśli ich nie stać na kredyt to już na naprawę tym bardziej
skaktus pisze: Większość ludzi auta bierze w kredyt, mimo że ich na to nie stać, ale auto musi być. A jeśli ich nie stać na kredyt to już na naprawę tym bardziej
nienajtrafniejsze decyzje ekonomiczne bliźnich chyba nie są argumentem przeciwko tej technologii?
skaktus pisze: Większość ludzi auta bierze w kredyt, mimo że ich na to nie stać, ale auto musi być. A jeśli ich nie stać na kredyt to już na naprawę tym bardziej
nienajtrafniejsze decyzje ekonomiczne bliźnich chyba nie są argumentem przeciwko tej technologii?
Nie Technologia nowa, droga itd. Xenon obecnie chyba wychodzi najbardziej ekonomicznie.
kalafon pisze:Złe jest jedynie to do czego zmierzają koncerny samochodowe. Zastanów się nad tym głębiej.
a do czego zmierzają?
Do tego żebyś w aucie w razie awarii nie zrobił nic we własnym zakresie. Dochodzi do tego, że w niektórych autach jak padnie żarówka, trzeba zdejmować zderzak żeby ją wymienić...
ptja pisze:nienajtrafniejsze decyzje ekonomiczne bliźnich chyba nie są argumentem przeciwko tej technologii?
Oczywiście sama technologia nie jest zła. Złe jest jedynie to do czego zmierzają koncerny samochodowe. Zastanów się nad tym głębiej.
Koncerny sa spoko, one ida w tym kierunku w jakim chca przyszli nabywcy nowych aut. Samochod ma byc prosty w obsludze, posiadac duzo komfortowych elementow wyposazenia, byd dynamiczny i oszczedny, bezpieczny, ulatwiajacy podrozowanie. I teraz te samochody takie sa.
Ostatnio zmieniony sobota 17 paź 2015, 18:55 przez Jacekkg, łącznie zmieniany 1 raz.