Banggood
W końcu dotarły zabawki zamówione 09.09.2015 - były wysłane 19.09.2015 z Guangzhou i przyleciały (?) do Dublina 11.10.2015, następnego dnia - czyli dziś u mnie. Denerwujące, że w tranzycie brak informacji co się dzieje z przesyłką, ew. planowanego terminu dotarcia. W sumie miesiąc i trzy dni. Ujdzie - cieszę się, bo sprzęt dotarł bez mechanicznych uszkodzeń, zdaje się, że działa jak chińczyk założył.
Może od PayPala ściągną meila jesli tak płaciłeś.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
-
- Posty: 30
- Rejestracja: środa 09 wrz 2015, 07:35
- Lokalizacja: Białystok
-
- Posty: 30
- Rejestracja: środa 09 wrz 2015, 07:35
- Lokalizacja: Białystok
Potwierdzam, ze cos sie popsuli. Zamowilem 3 paczki w odstepie czasowym I wszystkie przyszly po 3tyg od zamowienia tej pierwszej. Czyli jedna po 3tyg, jedną po 2,5tyg i jedna po 2tyg. Może to wina polskiej poczty albo celników?
Dodam, że wysyłają ostatnio pocztą Szwedzką.
Dodam, że wysyłają ostatnio pocztą Szwedzką.
Ostatnio zmieniony piątek 16 paź 2015, 17:33 przez Mayex, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm od kiedy banggood ma automat do zamiany przedmiotów które są out of stock? Tzn napisałem do cservice że coś długo ten processing jednego przedmiotu i napisałem że jak nie mają (w chwili zakupu na stronie było że jest) to dopłacę i wezmę inny. Dostałem maila zwrotnego z automatu z adresu trigger@deals.banggood.com z trzema linkami:
1.If you would like to wait for the replenished stock, please click here;
2.If you would like to change to other items, please click here;
3.If you would like to receive refund, please click here.
No i np taka zamiana wygląda tak:
No i nie wyskoczyło mi nic że mam dopłacać czy coś. Być może ktoś jeszcze musi to ręcznie zaakceptować. Ale cieszy mnie że minimalizują w tym czynnik ludzki, dzięki czemu w razie czego całość będzie trwała krócej.
1.If you would like to wait for the replenished stock, please click here;
2.If you would like to change to other items, please click here;
3.If you would like to receive refund, please click here.
No i np taka zamiana wygląda tak:
No i nie wyskoczyło mi nic że mam dopłacać czy coś. Być może ktoś jeszcze musi to ręcznie zaakceptować. Ale cieszy mnie że minimalizują w tym czynnik ludzki, dzięki czemu w razie czego całość będzie trwała krócej.
Co najmniej od sierpnia (to mój najstarszy mail tego typu od nich).
U mnie przysyłali (sami) w sytuacji typu (poniżej). Potrafili to przysłać kilka dni przed datą restocku.
U mnie przysyłali (sami) w sytuacji typu (poniżej). Potrafili to przysłać kilka dni przed datą restocku.
Thank you very much for your custom with Banggood.com. The item XYZ (SKUABC) in your order #7961xxx is out of stock at the moment. It’s predicted to be restocked on 2015-08-24. We are so sorry about the delay and would like to know what you would like to do with your order.
1.If you would like to wait for the replenished stock, please click here;
2.If you would like to change to other items, please click here;
3.If you would like to receive refund, please click here.