są pewne rzeczy które sprzedawca jest w stanie zweryfikować i takie których nie jest. Jeśli nie jestem w stanie kontrolowąć warunków pracy poprzez zawężony zakres możliwości aplikacji produktu, to okres gwarancyjny jest zawężony do takiego , w którym produkt powinien wytrzymać niezależnie od tego czy zostało to założone prawidłowo czy nie, zakładając jednak że nie ma po stronie klienta złej woli i produkt nie został celowo uszkodzony poprzez zły montaż.kalafon pisze:Jesteś tego pewny? Mi się wydaje, że dostałbyś odpowiedź o złej aplikacji i przegrzaniu z winy użytkownika.lec pisze:jeśli sprzedawca daje gwarancje to mnie jako klienta mało by to interesowało - problem sprzedawcy. Chyba że trzeba pół auta rozbierać i sama wymiana będzie problemem.
czarne owce są po obu stronach nawet jeśli ktoś by się wykręcał od odpowiedzialności tj caly zakres ustawowych narzędzi , które skutecznie ustawiają sprzedawce do pionu.
pozdr