GearBest - opinie
Otwieraj. To najprostszy sposób. Niestety terminy oczekiwania proponowane przez GB zdaje się wykluczają podjęcie sporu.
Ja na razie z dwóch miejsc nie dostałem dwóch przesyłek: intl-outdoor.com i gearbest.com (convoy S2, zamówiony w połowie czerwca). W obu przypadkach odzyskałem pieniądze z PP.
Dopisek nazajutrz: okazało się, że Gearbest zaproponował mi $2, gdy zgłosiłem roszczenie wskutek niedostarczonej przesyłki (S2 za $13,39). Odmówiłem.
Co ciekawe, w toku koresponencji podali numer przesyłki (brałem bez trackingu) i stronę (http://www.sky56.cn/english/track/index,shipping), gdzie można sprawdzić jej drogę. A owa wygląda tak:
22-Jun-2015 11:32 AM Departed Warehouse to Sort Facility.
22-Jun-2015 03:16 PM Shipment picked up.
23-Jun-2015 11:32 AM Departed Sort Facility to POLAND
Skoro więc sprzedawca wie, że przesyłka zaginęła (prawie trzymiesięczny okres chyba pozwala uznać, że przesyłka zaginęła?), to chyba powinien zgłosić roszczenie do przewoźnika i od niego domagać się zwrotu wartości zaginionej przesyłki?
Na pewno mocno się zastanowię przed kolejnymi zakupami w GearBest...
Ja na razie z dwóch miejsc nie dostałem dwóch przesyłek: intl-outdoor.com i gearbest.com (convoy S2, zamówiony w połowie czerwca). W obu przypadkach odzyskałem pieniądze z PP.
Dopisek nazajutrz: okazało się, że Gearbest zaproponował mi $2, gdy zgłosiłem roszczenie wskutek niedostarczonej przesyłki (S2 za $13,39). Odmówiłem.
Co ciekawe, w toku koresponencji podali numer przesyłki (brałem bez trackingu) i stronę (http://www.sky56.cn/english/track/index,shipping), gdzie można sprawdzić jej drogę. A owa wygląda tak:
22-Jun-2015 11:32 AM Departed Warehouse to Sort Facility.
22-Jun-2015 03:16 PM Shipment picked up.
23-Jun-2015 11:32 AM Departed Sort Facility to POLAND
Skoro więc sprzedawca wie, że przesyłka zaginęła (prawie trzymiesięczny okres chyba pozwala uznać, że przesyłka zaginęła?), to chyba powinien zgłosić roszczenie do przewoźnika i od niego domagać się zwrotu wartości zaginionej przesyłki?
Na pewno mocno się zastanowię przed kolejnymi zakupami w GearBest...
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Hi,about the shipping question,maybe you can choose the DHL,it will be more faster.ptja pisze:Otwieraj. To najprostszy sposób. Niestety terminy oczekiwania proponowane przez GB zdaje się wykluczają podjęcie sporu.
Ja na razie z dwóch miejsc nie dostałem dwóch przesyłek: intl-outdoor.com i gearbest.com (convoy S2, zamówiony w połowie czerwca). W obu przypadkach odzyskałem pieniądze z PP.
Dopisek nazajutrz: okazało się, że Gearbest zaproponował mi $2, gdy zgłosiłem roszczenie wskutek niedostarczonej przesyłki (S2 za $13,39). Odmówiłem.
Co ciekawe, w toku koresponencji podali numer przesyłki (brałem bez trackingu) i stronę (http://www.sky56.cn/english/track/index,shipping), gdzie można sprawdzić jej drogę. A owa wygląda tak:
22-Jun-2015 11:32 AM Departed Warehouse to Sort Facility.
22-Jun-2015 03:16 PM Shipment picked up.
23-Jun-2015 11:32 AM Departed Sort Facility to POLAND
Skoro więc sprzedawca wie, że przesyłka zaginęła (prawie trzymiesięczny okres chyba pozwala uznać, że przesyłka zaginęła?), to chyba powinien zgłosić roszczenie do przewoźnika i od niego domagać się zwrotu wartości zaginionej przesyłki?
Na pewno mocno się zastanowię przed kolejnymi zakupami w GearBest...
Welcome to my home.
GearBest jest niepoważny. Dostałem zwrot pieniędzy za ostatnią transakcję, której nie udało się zrealizować (przesyłanie skanów dokumentów i karty kredytowej). Zamówiłem kamerę jeszcze raz, zapłaciłem przez paypala 10.09.2015. Dzisiaj dostaje kolejnego meila od GearBest i PayPala 14.09.2015 że dostałem zwrot pieniędzy za zamówienie i zostało ono anulowane.
Znowu mam część pieniędzy w GB Wallet i nie umiem nic kupić. To chyba ostatnie zakupy w tym sklepie. Odzyskam pieniądze na PayPala i muszę złożyć zamówienie gdzie indziej.
Półtora tygodnia zmarnowane ani towaru ani pieniędzy, które ciągle gzieś leżą.
Znowu mam część pieniędzy w GB Wallet i nie umiem nic kupić. To chyba ostatnie zakupy w tym sklepie. Odzyskam pieniądze na PayPala i muszę złożyć zamówienie gdzie indziej.
Półtora tygodnia zmarnowane ani towaru ani pieniędzy, które ciągle gzieś leżą.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Hi, have you contact our supporting center about this problem? Sometimes there will be something wrong about the system, you can contact our center and get the wallet back.Fluxor pisze:GearBest jest niepoważny. Dostałem zwrot pieniędzy za ostatnią transakcję, której nie udało się zrealizować (przesyłanie skanów dokumentów i karty kredytowej). Zamówiłem kamerę jeszcze raz, zapłaciłem przez paypala 10.09.2015. Dzisiaj dostaje kolejnego meila od GearBest i PayPala 14.09.2015 że dostałem zwrot pieniędzy za zamówienie i zostało ono anulowane.
Znowu mam część pieniędzy w GB Wallet i nie umiem nic kupić. To chyba ostatnie zakupy w tym sklepie. Odzyskam pieniądze na PayPala i muszę złożyć zamówienie gdzie indziej.
Półtora tygodnia zmarnowane ani towaru ani pieniędzy, które ciągle gzieś leżą.
Welcome to my home.
I don't get it.GearBest pisze:Hi,about the shipping question,maybe you can choose the DHL,it will be more faster.ptja pisze:Dopisek nazajutrz: okazało się, że Gearbest zaproponował mi $2, gdy zgłosiłem roszczenie wskutek niedostarczonej przesyłki (S2 za $13,39). Odmówiłem.
Co ciekawe, w toku koresponencji podali numer przesyłki (brałem bez trackingu) i stronę (http://www.sky56.cn/english/track/index,shipping), gdzie można sprawdzić jej drogę. A owa wygląda tak:
22-Jun-2015 11:32 AM Departed Warehouse to Sort Facility.
22-Jun-2015 03:16 PM Shipment picked up.
23-Jun-2015 11:32 AM Departed Sort Facility to POLAND
Skoro więc sprzedawca wie, że przesyłka zaginęła (prawie trzymiesięczny okres chyba pozwala uznać, że przesyłka zaginęła?), to chyba powinien zgłosić roszczenie do przewoźnika i od niego domagać się zwrotu wartości zaginionej przesyłki?
Na pewno mocno się zastanowię przed kolejnymi zakupami w GearBest...
You still hope that my torch will arrive? It's almost three months since you claimed you sent it.
Why can't you just admit that your post office lost my parcel and let PayPal give me my money back (as I requested)?
Request the refund from your post office, because - according to what you declared do Paypal - it's obvious that my parcel never reached Poland.
Your proposition of $2 refund is not acceptable.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Próbuję teraz odzyskać pieniądze z GB Wallet. Kiedyś tak nie było ale teraz po wysłaniu Ticketa do Supportu odpisują i automatycznie temat zostaje zamknięty. Nie można nic odpisać do nich. Oczywiście pieniądze nadal są na GB Wallet a odpisali żebym płacił im przelewem na konto.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
share a review about the cooyoo
Here I will share the review about CooYoo Quantum CR
https://lumenzilla.com/reviews/review-c ... um-cr.html
https://lumenzilla.com/reviews/review-c ... um-cr.html
Welcome to my home.
Tragedia z załatwieniem czegokolwiek z GearBest. Od ponad 2 tygodni ciągle zwracają mi pieniądze a ja ciągle ich nie otrzymałem. Przestali odpisywać na zgłoszenia. Na razie mają otwarty spór na PayPalu, jeśli dalej nie będą się odzywać to trzeba będzie przekształcić go w roszczenie.
Kiedyś można było tam coś kupić i załatwić, teraz niestety za każdym razem psują sobie opinię. Ja przynajmniej nie zamierzam już tam dalej robić zakupów, konkurencja jest duża, działa szybko i sprawnie.
Kiedyś można było tam coś kupić i załatwić, teraz niestety za każdym razem psują sobie opinię. Ja przynajmniej nie zamierzam już tam dalej robić zakupów, konkurencja jest duża, działa szybko i sprawnie.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
-
- Posty: 30
- Rejestracja: środa 09 wrz 2015, 07:35
- Lokalizacja: Białystok
Dzisiaj otworzyłem spór na paypal, z żądaniem full refund. Zobaczę co mi gearbest odpisze. W razie czego przekształcam spór w roszczenie i niech paypal rostrzygaptja pisze:Otwieraj. To najprostszy sposób. Niestety terminy oczekiwania proponowane przez GB zdaje się wykluczają podjęcie sporu.
Ja na razie z dwóch miejsc nie dostałem dwóch przesyłek: intl-outdoor.com i gearbest.com (convoy S2, zamówiony w połowie czerwca). W obu przypadkach odzyskałem pieniądze z PP.
Dopisek nazajutrz: okazało się, że Gearbest zaproponował mi $2, gdy zgłosiłem roszczenie wskutek niedostarczonej przesyłki (S2 za $13,39). Odmówiłem.
Co ciekawe, w toku koresponencji podali numer przesyłki (brałem bez trackingu) i stronę (http://www.sky56.cn/english/track/index,shipping), gdzie można sprawdzić jej drogę. A owa wygląda tak:
22-Jun-2015 11:32 AM Departed Warehouse to Sort Facility.
22-Jun-2015 03:16 PM Shipment picked up.
23-Jun-2015 11:32 AM Departed Sort Facility to POLAND
Skoro więc sprzedawca wie, że przesyłka zaginęła (prawie trzymiesięczny okres chyba pozwala uznać, że przesyłka zaginęła?), to chyba powinien zgłosić roszczenie do przewoźnika i od niego domagać się zwrotu wartości zaginionej przesyłki?
Na pewno mocno się zastanowię przed kolejnymi zakupami w GearBest...
Nie bardzo rozumiem co mi gearbest tu napisał "Hi,that may because you didn't buy the tracking number. And the case should be accepted after 60 days when you order the package." Czyli wg nich mają 60 dni na wysłanie paczki?
malkontent,
Ja to tak rozumiem, że oni/on pisze, że nie wykupiłeś trackingu paczki i dopiero po 60 dniach od złożenia zamówienia ( i nie dostarczenia) sprawa będzie rozpatrzona pozytywnie przez nich.
Ja z kolei na razie czekam też na paczkę - zamówienie złożone i opłacone 9.09, wysłane dopiero 14.09 i ... czekam.
W tym samym czasie dostałem już zamówienia z fasttech i banggood , czyli wychodzi, ze gearbest najbardziej się opóźnia.
Ja to tak rozumiem, że oni/on pisze, że nie wykupiłeś trackingu paczki i dopiero po 60 dniach od złożenia zamówienia ( i nie dostarczenia) sprawa będzie rozpatrzona pozytywnie przez nich.
Ja z kolei na razie czekam też na paczkę - zamówienie złożone i opłacone 9.09, wysłane dopiero 14.09 i ... czekam.
W tym samym czasie dostałem już zamówienia z fasttech i banggood , czyli wychodzi, ze gearbest najbardziej się opóźnia.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: środa 09 wrz 2015, 07:35
- Lokalizacja: Białystok
Sprawa zwrotu pieniędzy zakończona. Gearbest ponad 2 tygodnie czekał z oddaniem pieniędzy i nie wiadomo ile jeszcze by to trwało, piszą że zwrot nastąpi w przeciągu 3-5 dni roboczych. Dopiero po interwencji u PayPala pieniądze w 24 godziny zwrócone.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU