zamiennik P21/5W
zamiennik P21/5W
Witam
Potrzebuję do tylnych lamp ledowy zamiennik P21/5W
Ma pracować jako 5W pozycyjne, w maszynie, niestety klosz jest od pozycyjnych/przeciwmgielnych więc w grę wchodzi praca w słabszym trybie, (no chyba że uda mi się gniazdo zmienić), tak by dawało te 35lm jak 5W żarówka. Najlepiej jakaś sztuka co na ledy zapodaje mniej prądu w trybie pozycji - przynajmniej trochę to pożyje. Kojarzycie coś co można na alle... kupić i się nie przejechać?
W stanach nie robią takich jaj jak u nas i philips sprzedaje fajne świecidełka w dobrej cenie
(dla chętnych philips led 1157+ odpowiednik naszej P21w to 1157)
Potrzebuję do tylnych lamp ledowy zamiennik P21/5W
Ma pracować jako 5W pozycyjne, w maszynie, niestety klosz jest od pozycyjnych/przeciwmgielnych więc w grę wchodzi praca w słabszym trybie, (no chyba że uda mi się gniazdo zmienić), tak by dawało te 35lm jak 5W żarówka. Najlepiej jakaś sztuka co na ledy zapodaje mniej prądu w trybie pozycji - przynajmniej trochę to pożyje. Kojarzycie coś co można na alle... kupić i się nie przejechać?
W stanach nie robią takich jaj jak u nas i philips sprzedaje fajne świecidełka w dobrej cenie
(dla chętnych philips led 1157+ odpowiednik naszej P21w to 1157)
Pamiętaj, że to nie ma homologacji.
Jak ktoś Ci wjedzie w kufer i powie, że nie widział świateł, to sprawdzą oświetlenie.
Żarówka bez homologacji i z poszkodowanego robisz się współwinny.
Jak ktoś Ci wjedzie w kufer i powie, że nie widział świateł, to sprawdzą oświetlenie.
Żarówka bez homologacji i z poszkodowanego robisz się współwinny.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Wiem wiem, ale po drogach publicznych to będzie mało jeździć. .miałem nadieję że ktoś już cos potestował w tej materii pod względem trwałości i światłości
Ostatnio zmieniony poniedziałek 14 wrz 2015, 16:20 przez zrazik, łącznie zmieniany 1 raz.
Żaden dostepny zamiennik nie zastapi prawidłowo żarówki P21W, jedynie własne konstrukcje na bazie zamienników żarówek np. H7 + przeróbka.
Przerobiłem tego sporo Jak chcesz, mam do sprzedania zestaw z którego zrobisz sobie P21W ba nazie ledów COB i XP-E.
Przerobiłem tego sporo Jak chcesz, mam do sprzedania zestaw z którego zrobisz sobie P21W ba nazie ledów COB i XP-E.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 14 wrz 2015, 19:18 przez skaktus, łącznie zmieniany 1 raz.
ILPT
-
- Posty: 909
- Rejestracja: piątek 05 wrz 2008, 23:10
- Lokalizacja: POLAND
Co do trwałości to wielka lipa. Miałem takie Ledy na smd 5050. Moje były z szyną CANBUS. Niestety rozwiązanie jakie stosują z CANBUS w takich żarówkach. To wpakowanie opornika. Na którym odkłada się odpowiedni prąd, aby za symulować obciążenie żarówki. Grzało się to ... ..., bardziej niż tradycyjna żarówka. Do tego stopnia, iż zaczęły padać ledy. Natomiast żaróweczka led w5w stopiła mi gniazdo w bagażniku.zrazik pisze:Wiem wiem, ale po drogach publicznych to będzie mało jeździć. .miałem nadieję że ktoś już cos potestował w tej materii pod względem trwałości i światłości
Ostatnio zmieniony poniedziałek 14 wrz 2015, 19:19 przez murgrabia1410, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Nie powielajmy tu bzdur z allegro.
Pozdrawiam
PS: Prąd się nie odkłada.
Nie ma czegoś takiego, jak już kiedyś obszernie wyjaśniałem. Nawet samochody bez szyny CAN, maja układy kontroli żarówek, które sygnalizują błąd przy zbyt małym obciążeniu.murgrabia1410 pisze:Moje były z szyną CANBUS.
Nie powielajmy tu bzdur z allegro.
Pozdrawiam
PS: Prąd się nie odkłada.
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
-
- Posty: 909
- Rejestracja: piątek 05 wrz 2008, 23:10
- Lokalizacja: POLAND
Ale nikt nie zaprzeczy, że te rezystory w żarówkach led są po to, aby oszukać szynę CAN w samochodzie. Czy jakąś tam inną kontrolę. I wymusić przepływ prądu, taki jak w tradycyjnej żarówce. A użytkownik "zrazik" pytał się o trwałość - więc odpowiedziałem. Akurat miałem, użytkowałem i wyrobiłem sobie opinię o takich żarówkach. Też się dałem nabrać na marketing. Że jakie to niby trwałe i energooszczędne. Żarówka ledowa p21/5w pobór prądu: 1.27A/0.35A natomiast w5w: 0.68A. Więc gdzie ta energooszczędność? W sumie 9 smd 5050 pobiera ok 0.27A a zwykła 0.42A. Więc to i tak marnie wygląda. Mogę jeszcze dodać, iż w5w 9 x smd 5050 (takie z brązowym laminatem ) . W postojówkach wypadały słabiej od zwykłej żarówki. Bagażnik tak samo.Pyra pisze:Nie ma czegoś takiego, jak już kiedyś obszernie wyjaśniałem. Nawet samochody bez szyny CAN, maja układy kontroli żarówek, które sygnalizują błąd przy zbyt małym obciążeniu.
Nie powielajmy tu bzdur z allegro.
Pozdrawiam
PS: Prąd się nie odkłada.
Witam
Ten rezystor, ani sam zamiennik żarówki, nie ma żadnego wpływu na magistralę CAN, jeszcze by tego brakowało...
Zamienniki opisane jako "współpracuje z szyną CAN", zawierają układ (najczęściej rezystor) który powoduje przepływ prądu, identyfikowany przez moduł sterownika żarówek, jako "obecność sprawnej żarówki". Informacja dzięki szynie CAN, jest dostępna dla innych modułów samochodu, w tym przede wszystkim, dla modułu wskaźników, który generuje odpowiednią wizualizację. Tak więc każdy moduł, który potrzebuje takiej informacji, otrzyma ją po "odpytaniu" sterownika świateł.
Nota bene, zapalaniem świateł, również steruje się dzięki poleceniom wysyłanym przez szynę CAN.
Pozdrawiam
PS: Swoją drogą, sama szyna CAN bus, oraz protokół transmisji, zostały stworzone dla uzyskania maksymalnej odporności przysyłanych informacji na zakłócenia, gdzie dwie linie przesyłają wzajemnie zanegowany sygnał. Bardzo często jest wykorzystywana w sterownikach przemysłowych, do przesyłania informacji na duże odległości klasycznymi kablami. Spore podobieństwo, ma sterowanie podzespołami makiet kolejowych, sterowanie DCC, tyle że same linie danych, służą też do zasilania, oraz nie ma masy.
Ja zaprzeczę!murgrabia1410 pisze:Ale nikt nie zaprzeczy, że te rezystory w żarówkach led są po to, aby oszukać szynę CAN w samochodzie.
Ten rezystor, ani sam zamiennik żarówki, nie ma żadnego wpływu na magistralę CAN, jeszcze by tego brakowało...
Zamienniki opisane jako "współpracuje z szyną CAN", zawierają układ (najczęściej rezystor) który powoduje przepływ prądu, identyfikowany przez moduł sterownika żarówek, jako "obecność sprawnej żarówki". Informacja dzięki szynie CAN, jest dostępna dla innych modułów samochodu, w tym przede wszystkim, dla modułu wskaźników, który generuje odpowiednią wizualizację. Tak więc każdy moduł, który potrzebuje takiej informacji, otrzyma ją po "odpytaniu" sterownika świateł.
Nota bene, zapalaniem świateł, również steruje się dzięki poleceniom wysyłanym przez szynę CAN.
Pozdrawiam
PS: Swoją drogą, sama szyna CAN bus, oraz protokół transmisji, zostały stworzone dla uzyskania maksymalnej odporności przysyłanych informacji na zakłócenia, gdzie dwie linie przesyłają wzajemnie zanegowany sygnał. Bardzo często jest wykorzystywana w sterownikach przemysłowych, do przesyłania informacji na duże odległości klasycznymi kablami. Spore podobieństwo, ma sterowanie podzespołami makiet kolejowych, sterowanie DCC, tyle że same linie danych, służą też do zasilania, oraz nie ma masy.
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Tu masz sprawdzone i przetestowane zamienniki żarówek:
http://www.ebay.pl/itm/2X-1157-Projecto ... 35ed6197ed
Nie mają rezystorów i nie oszukują testowania żarówek...oprócz tego są ok:)
http://www.ebay.pl/itm/2X-1157-Projecto ... 35ed6197ed
Nie mają rezystorów i nie oszukują testowania żarówek...oprócz tego są ok:)
A czego ty sie spodziewałeś?Większość mocy idzie w rezystor,odłącz go i wtedy mierz pobór pradu...I nie porównuj tanich zamienników z żarówkami bo to calkowicie odmienne produkty.murgrabia1410 pisze: Też się dałem nabrać na marketing. Że jakie to niby trwałe i energooszczędne. Żarówka ledowa p21/5w pobór prądu: 1.27A/0.35A natomiast w5w: 0.68A. Więc gdzie ta energooszczędność? W sumie 9 smd 5050 pobiera ok 0.27A a zwykła 0.42A. Więc to i tak marnie wygląda. Mogę jeszcze dodać, iż w5w 9 x smd 5050 (takie z brązowym laminatem ) . W postojówkach wypadały słabiej od zwykłej żarówki. Bagażnik tak samo.
ILPT
Nie wiem czy jeszcze masz, chętnie bym zakupił, podaj jakąś cenę na gotowe 2 sztuki P21W. Elektronik ze mnie żaden, sam nie złoże, a światła cofania w "nowym" aucie strrrrrasznie mnie denerwują.skaktus pisze:Żaden dostepny zamiennik nie zastapi prawidłowo żarówki P21W, jedynie własne konstrukcje na bazie zamienników żarówek np. H7 + przeróbka.
Przerobiłem tego sporo Jak chcesz, mam do sprzedania zestaw z którego zrobisz sobie P21W ba nazie ledów COB i XP-E.