Dzięki, znalazłem tę stronę, nawet rozmawiałem z Simonem (podesłałem zdjęcia wnętrza mojej "Latarki") i też twierdzi, że to fake. Zaproponował kupno orginału na swojej stronie...
Co do GearBest - wystąpię chyba z roszczeniem przez Paypal.
Przez 3 tygodnie męczyłem się z GearBest w sprawie latarki Olight, której nie umieli wysłać bo jej nie mieli. Może w tym dziale Pani Yvonne z GearBest odpowie na prośbę o kupon rabatowy, który ma być wykorzystany razem ze zwróconymi pieniędzy na kolejny zakup w tym sklepie. Wczesniej wszyscy udawali, że sprawy nie ma. Mogłem pisać w każdej wiadomości co z kuponem rabatowym ale nikt nie chciał na to odpowiedzieć.
Cześć,
24 lipca tego roku zamówiłem z GearBest cztery latarki. Do dziś żadna z nich nie przyszła. Trochę się martwię, bo w międzyczasie zamówiłem od nich ładowarki i te mam już w domu.
Ostatni status z http://www.sky56.cn/english/track/index, to: 01-Aug-2015 07:20 PM Departed Sort Facility to POLAND
Czy powiniennem skontaktować się poprzez PayPal ze sprzedawcą, czy dać im jeszcze trochę czasu? Co sądzicie?
Fluxor pisze:Przez 3 tygodnie męczyłem się z GearBest w sprawie latarki Olight, której nie umieli wysłać bo jej nie mieli. Może w tym dziale Pani Yvonne z GearBest odpowie na prośbę o kupon rabatowy, który ma być wykorzystany razem ze zwróconymi pieniędzy na kolejny zakup w tym sklepie. Wczesniej wszyscy udawali, że sprawy nie ma. Mogłem pisać w każdej wiadomości co z kuponem rabatowym ale nikt nie chciał na to odpowiedzieć.
Fluxor pisze:Przez 3 tygodnie męczyłem się z GearBest w sprawie latarki Olight, której nie umieli wysłać bo jej nie mieli. Może w tym dziale Pani Yvonne z GearBest odpowie na prośbę o kupon rabatowy, który ma być wykorzystany razem ze zwróconymi pieniędzy na kolejny zakup w tym sklepie. Wczesniej wszyscy udawali, że sprawy nie ma. Mogłem pisać w każdej wiadomości co z kuponem rabatowym ale nikt nie chciał na to odpowiedzieć.
Fluxor pisze:Przez 3 tygodnie męczyłem się z GearBest w sprawie latarki Olight, której nie umieli wysłać bo jej nie mieli. Może w tym dziale Pani Yvonne z GearBest odpowie na prośbę o kupon rabatowy, który ma być wykorzystany razem ze zwróconymi pieniędzy na kolejny zakup w tym sklepie. Wczesniej wszyscy udawali, że sprawy nie ma. Mogłem pisać w każdej wiadomości co z kuponem rabatowym ale nikt nie chciał na to odpowiedzieć.
Hi, I have confirmed about this camera but I am afraid that there isn't coupon now for this one because it is the lowest price on our site page.Thanks.
Na Ticket z pytaniem, czy wyślą i kiedy, odpisali tylko, że im przykro, ale ładowarka dalej dostępna do kupowania. Chyba liczą, że ludzie roszczeń nie poskładają i w końcu kupią coś innego za te pieniądze zwrócone do "walletu" zamiast na konto.
Jeżeli komuś zależy na kupieniu czegoś konkretnego, a nie na zabawach w roszczenia, to niech wybierze inny sklep.
Dear Jakub,
Thank you for you message and inquiry.
Unfortunately, this order is not ready yet. The item you ordered is shut down.We are as disappointed as you and feel let down by the manufacturer. We wish to apologize unreservedly for this situation.
Regarding item(s):
1.Change the item,please browse our website to find a similar item here link http://www.gearbest.com/ and send us the link of the item you would like instead by replying to this message.
2. Cancel the item and we will refund you $27.73 USD on your wallet for future purchase.
We will do our best to help you.
We wish to take this opportunity to apologize to you for any inconvenience caused. Here is the coupon code for compensation: (jakiś kod na 5%)
Poczekam jeszcze trochę i będzie roszczenie, bo nie będę u pacanów kupował na siłę czegoś innego niż chciałem.
Pozdrawiam.
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Na Ticket z pytaniem, czy wyślą i kiedy, odpisali tylko, że im przykro, ale ładowarka dalej dostępna do kupowania. Chyba liczą, że ludzie roszczeń nie poskładają i w końcu kupią coś innego za te pieniądze zwrócone do "walletu" zamiast na konto.
Jeżeli komuś zależy na kupieniu czegoś konkretnego, a nie na zabawach w roszczenia, to niech wybierze inny sklep.
Dear Jakub,
Thank you for you message and inquiry.
Unfortunately, this order is not ready yet. The item you ordered is shut down.We are as disappointed as you and feel let down by the manufacturer. We wish to apologize unreservedly for this situation.
Regarding item(s):
1.Change the item,please browse our website to find a similar item here link http://www.gearbest.com/ and send us the link of the item you would like instead by replying to this message.
2. Cancel the item and we will refund you $27.73 USD on your wallet for future purchase.
We will do our best to help you.
We wish to take this opportunity to apologize to you for any inconvenience caused. Here is the coupon code for compensation: (jakiś kod na 5%)
Poczekam jeszcze trochę i będzie roszczenie, bo nie będę u pacanów kupował na siłę czegoś innego niż chciałem.
Pozdrawiam.
Hi, James,regard this problem,I will talk with my colleague about the situation. And what I want to say is that this won't always happen,just a special case. Hope you will understand. We will try our best to help solve the problem.
Ja zamówiłem 11 sierpnia nożyk Sanremu http://www.gearbest.com/survival-emerge ... 98680.html ale do tej pory nie mam go u siebie. Wpisuję numer trackingowy na 17track.net ale pokazuje mi, że błędny numer. Otwierać spór na paypal? Ile czasu mam na otworzenie sporu i jak najlepiej to zrobić?
malkontent pisze:Ja zamówiłem 11 sierpnia nożyk Sanremu http://www.gearbest.com/survival-emerge ... 98680.html ale do tej pory nie mam go u siebie. Wpisuję numer trackingowy na 17track.net ale pokazuje mi, że błędny numer. Otwierać spór na paypal? Ile czasu mam na otworzenie sporu i jak najlepiej to zrobić?
Hi,that may because you didn't buy the tracking number. And the case should be accepted after 60 days when you order the package.