GearBest - opinie

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Kubuś Puchatek
Posty: 62
Rejestracja: niedziela 19 lip 2015, 13:31
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Kubuś Puchatek »

darol pisze:
Kubuś Puchatek pisze: Zanim podejmę decyzję co dalej, macie może link do producenta tych latarek?
Chyba tutaj http://www.aliexpress.com/store/product ... 38688.html
Dzięki, znalazłem tę stronę, nawet rozmawiałem z Simonem (podesłałem zdjęcia wnętrza mojej "Latarki") i też twierdzi, że to fake. Zaproponował kupno orginału na swojej stronie...
Co do GearBest - wystąpię chyba z roszczeniem przez Paypal.
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Przez 3 tygodnie męczyłem się z GearBest w sprawie latarki Olight, której nie umieli wysłać bo jej nie mieli. Może w tym dziale Pani Yvonne z GearBest odpowie na prośbę o kupon rabatowy, który ma być wykorzystany razem ze zwróconymi pieniędzy na kolejny zakup w tym sklepie. Wczesniej wszyscy udawali, że sprawy nie ma. Mogłem pisać w każdej wiadomości co z kuponem rabatowym ale nikt nie chciał na to odpowiedzieć.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
rambolbambol
Posty: 40
Rejestracja: czwartek 02 sty 2014, 13:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: rambolbambol »

Cześć,
24 lipca tego roku zamówiłem z GearBest cztery latarki. Do dziś żadna z nich nie przyszła. Trochę się martwię, bo w międzyczasie zamówiłem od nich ładowarki i te mam już w domu.
Ostatni status z http://www.sky56.cn/english/track/index, to:
01-Aug-2015 07:20 PM Departed Sort Facility to POLAND

Czy powiniennem skontaktować się poprzez PayPal ze sprzedawcą, czy dać im jeszcze trochę czasu? Co sądzicie?
Awatar użytkownika
GearBest
Posty: 119
Rejestracja: czwartek 30 lip 2015, 07:52
Lokalizacja: Chiny
Kontakt:

Post autor: GearBest »

Fluxor pisze:Przez 3 tygodnie męczyłem się z GearBest w sprawie latarki Olight, której nie umieli wysłać bo jej nie mieli. Może w tym dziale Pani Yvonne z GearBest odpowie na prośbę o kupon rabatowy, który ma być wykorzystany razem ze zwróconymi pieniędzy na kolejny zakup w tym sklepie. Wczesniej wszyscy udawali, że sprawy nie ma. Mogłem pisać w każdej wiadomości co z kuponem rabatowym ale nikt nie chciał na to odpowiedzieć.
Hi,which product you want the coupon?
Welcome to my home.
michal1
Posty: 2524
Rejestracja: sobota 22 lis 2014, 17:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michal1 »

rambolbambol, na początku wysłałbym na Twoim miejscu zapytanie do nich. :)
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

GearBest pisze:
Fluxor pisze:Przez 3 tygodnie męczyłem się z GearBest w sprawie latarki Olight, której nie umieli wysłać bo jej nie mieli. Może w tym dziale Pani Yvonne z GearBest odpowie na prośbę o kupon rabatowy, który ma być wykorzystany razem ze zwróconymi pieniędzy na kolejny zakup w tym sklepie. Wczesniej wszyscy udawali, że sprawy nie ma. Mogłem pisać w każdej wiadomości co z kuponem rabatowym ale nikt nie chciał na to odpowiedzieć.
Hi,which product you want the coupon?
Hello,
I want to buy XiaoMi Yi Camera, exactly that http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_153557.html
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
GearBest
Posty: 119
Rejestracja: czwartek 30 lip 2015, 07:52
Lokalizacja: Chiny
Kontakt:

Post autor: GearBest »

Fluxor pisze:
GearBest pisze:
Fluxor pisze:Przez 3 tygodnie męczyłem się z GearBest w sprawie latarki Olight, której nie umieli wysłać bo jej nie mieli. Może w tym dziale Pani Yvonne z GearBest odpowie na prośbę o kupon rabatowy, który ma być wykorzystany razem ze zwróconymi pieniędzy na kolejny zakup w tym sklepie. Wczesniej wszyscy udawali, że sprawy nie ma. Mogłem pisać w każdej wiadomości co z kuponem rabatowym ale nikt nie chciał na to odpowiedzieć.
Hi,which product you want the coupon?
Hello,
I want to buy XiaoMi Yi Camera, exactly that http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_153557.html
Hi, I have confirmed about this camera but I am afraid that there isn't coupon now for this one because it is the lowest price on our site page.Thanks.
Welcome to my home.
matijas
Posty: 117
Rejestracja: czwartek 20 cze 2013, 09:44
Lokalizacja: Koło

Post autor: matijas »

Wczoraj otrzymałem "Original Xiaomi Pocket 10000mAh Mobile Power Bank Portable" zamówiony 13 sierpnia.

W styczniu Opus BT-C3100 V2.1 też dość szybko dotarł.

Wielkie dzięki.
Awatar użytkownika
GearBest
Posty: 119
Rejestracja: czwartek 30 lip 2015, 07:52
Lokalizacja: Chiny
Kontakt:

Post autor: GearBest »

matijas pisze:Wczoraj otrzymałem "Original Xiaomi Pocket 10000mAh Mobile Power Bank Portable" zamówiony 13 sierpnia.

W styczniu Opus BT-C3100 V2.1 też dość szybko dotarł.

Wielkie dzięki.
Hi,great,hope you will like it. ;)
Welcome to my home.
Awatar użytkownika
marmez
Posty: 2879
Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: marmez »

Mi się nie podoba ten sklep. Nie mają produktu, a dają na niego promocję.

Zamówiłem z 14 dni temu ładowarkę:
http://www.gearbest.com/chargers/pp_228909.html Dalej jej nie wysłali.

Na Ticket z pytaniem, czy wyślą i kiedy, odpisali tylko, że im przykro, ale ładowarka dalej dostępna do kupowania. Chyba liczą, że ludzie roszczeń nie poskładają i w końcu kupią coś innego za te pieniądze zwrócone do "walletu" zamiast na konto.

Jeżeli komuś zależy na kupieniu czegoś konkretnego, a nie na zabawach w roszczenia, to niech wybierze inny sklep.
Dear Jakub,
Thank you for you message and inquiry.
Unfortunately, this order is not ready yet. The item you ordered is shut down.We are as disappointed as you and feel let down by the manufacturer. We wish to apologize unreservedly for this situation.
Regarding item(s):

1.Change the item,please browse our website to find a similar item here link http://www.gearbest.com/ and send us the link of the item you would like instead by replying to this message.

2. Cancel the item and we will refund you $27.73 USD on your wallet for future purchase.

We will do our best to help you.

We wish to take this opportunity to apologize to you for any inconvenience caused. Here is the coupon code for compensation: (jakiś kod na 5%)
Poczekam jeszcze trochę i będzie roszczenie, bo nie będę u pacanów kupował na siłę czegoś innego niż chciałem.

Pozdrawiam.
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Awatar użytkownika
GearBest
Posty: 119
Rejestracja: czwartek 30 lip 2015, 07:52
Lokalizacja: Chiny
Kontakt:

Post autor: GearBest »

marmez pisze:Mi się nie podoba ten sklep. Nie mają produktu, a dają na niego promocję.

Zamówiłem z 14 dni temu ładowarkę:
http://www.gearbest.com/chargers/pp_228909.html Dalej jej nie wysłali.

Na Ticket z pytaniem, czy wyślą i kiedy, odpisali tylko, że im przykro, ale ładowarka dalej dostępna do kupowania. Chyba liczą, że ludzie roszczeń nie poskładają i w końcu kupią coś innego za te pieniądze zwrócone do "walletu" zamiast na konto.

Jeżeli komuś zależy na kupieniu czegoś konkretnego, a nie na zabawach w roszczenia, to niech wybierze inny sklep.
Dear Jakub,
Thank you for you message and inquiry.
Unfortunately, this order is not ready yet. The item you ordered is shut down.We are as disappointed as you and feel let down by the manufacturer. We wish to apologize unreservedly for this situation.
Regarding item(s):

1.Change the item,please browse our website to find a similar item here link http://www.gearbest.com/ and send us the link of the item you would like instead by replying to this message.

2. Cancel the item and we will refund you $27.73 USD on your wallet for future purchase.

We will do our best to help you.

We wish to take this opportunity to apologize to you for any inconvenience caused. Here is the coupon code for compensation: (jakiś kod na 5%)
Poczekam jeszcze trochę i będzie roszczenie, bo nie będę u pacanów kupował na siłę czegoś innego niż chciałem.

Pozdrawiam.
Hi, James,regard this problem,I will talk with my colleague about the situation. And what I want to say is that this won't always happen,just a special case. Hope you will understand. We will try our best to help solve the problem.
Welcome to my home.
malkontent
Posty: 30
Rejestracja: środa 09 wrz 2015, 07:35
Lokalizacja: Białystok

Post autor: malkontent »

Ja zamówiłem 11 sierpnia nożyk Sanremu http://www.gearbest.com/survival-emerge ... 98680.html ale do tej pory nie mam go u siebie. Wpisuję numer trackingowy na 17track.net ale pokazuje mi, że błędny numer. Otwierać spór na paypal? Ile czasu mam na otworzenie sporu i jak najlepiej to zrobić?
Awatar użytkownika
maba
Posty: 547
Rejestracja: niedziela 28 gru 2008, 02:28
Lokalizacja: PDK

Post autor: maba »

Nierejestrowana, więc niestety 17track tu na nic.

Zobacz w tym ich linku do trackingu, jak CN i liczby to pewnie ten:

http://www.sky56.cn/english/track/index
malkontent
Posty: 30
Rejestracja: środa 09 wrz 2015, 07:35
Lokalizacja: Białystok

Post autor: malkontent »

Maba Pokazuje mi coś takiego:
14-Aug-2015 05:58 PM Departed Warehouse to Sort Facility.
14-Aug-2015 09:42 PM Shipment picked up.
15-Aug-2015 05:58 PM Departed Sort Facility to POLAND
Awatar użytkownika
GearBest
Posty: 119
Rejestracja: czwartek 30 lip 2015, 07:52
Lokalizacja: Chiny
Kontakt:

Post autor: GearBest »

malkontent pisze:Ja zamówiłem 11 sierpnia nożyk Sanremu http://www.gearbest.com/survival-emerge ... 98680.html ale do tej pory nie mam go u siebie. Wpisuję numer trackingowy na 17track.net ale pokazuje mi, że błędny numer. Otwierać spór na paypal? Ile czasu mam na otworzenie sporu i jak najlepiej to zrobić?
Hi,that may because you didn't buy the tracking number. And the case should be accepted after 60 days when you order the package.
Welcome to my home.
ODPOWIEDZ