GearBest - opinie
GearBest - opinie
Jako, że powstał nowy dział, zakładam nowy temat, w którym możemy podzielić się opiniami dotyczącymi sklepu GB.
Osobiście zakupu dokonałem u nich 2 czy 3x (czołówki Skilhunt oraz Courui D01). Zakup przebiegł beż żadnych problemów. Towary były zapakowane odpowiednio i dojechały całe.
Ceny mają wypośrodkowane a czasem na promocji (np przy zakupie Shilhunta) najlepsze na rynku. O ile dobrze mi wiadomo, to także kamerki Xiaomi Yi mają w najlepszej cenie, bo są oficjalnymi ich dystrybutorami.
Osobiście zakupu dokonałem u nich 2 czy 3x (czołówki Skilhunt oraz Courui D01). Zakup przebiegł beż żadnych problemów. Towary były zapakowane odpowiednio i dojechały całe.
Ceny mają wypośrodkowane a czasem na promocji (np przy zakupie Shilhunta) najlepsze na rynku. O ile dobrze mi wiadomo, to także kamerki Xiaomi Yi mają w najlepszej cenie, bo są oficjalnymi ich dystrybutorami.
Ostatnio kupiłem kamerkę do auta. Okazało się, że ma problem z ostrością. Jestem w stanie sam to naprawić, więc dogadałem się na 30% zwrotu. Dostałem informację, że otrzymam pieniądze w ciągu 3-5 dni na konto. Po pięciu dniach przypomniałem się (wspomniałem o możliwości założenia sporu na paypal) i otrzymałem informację, że pieniądze otrzymam w ciągu 1-3 dni. Dwa dni minęły i nic, w poniedziałek zakładam spór.
Po za tym poprzednie siedem zamówień bez problemu.
Po za tym poprzednie siedem zamówień bez problemu.
Pietros ja też czekam na kamerkę, za tą ostrość zaproponowali drugą za 30 $. Już ze trzy tygodnie czekam i nie mają chęci wysłać. Pisałem do nich kiedy wyślą i odpisali że muszę czekać 5-7dni. Minęło 10 i cisza, dziś rano wysłałem im dobitnego maila, zobaczymy co odpiszą. Reszta zamówień też bez większych problemów.
Nitecore Tube
Olight i3E 10440
Acebeam H10
X1 3x XP-L 4.2A by GREG
Astrolux Mf02
Astrolux Mf04
Blf GT
Olight i3E 10440
Acebeam H10
X1 3x XP-L 4.2A by GREG
Astrolux Mf02
Astrolux Mf04
Blf GT
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Uzbierało się trochę tych zamówień na GB, i poza głośnikiem Xiaomi wszystko ok. Dobry kontakt.
W sprawie głośnika zaproponowali:
"1)Resend by surface mail for free
Please kindly confirm your delivery address
2)100% product refund to your wallet
You can use this amount for your next order."
Surface = wolny transport morski o ile dobrze przetłumaczyłem. Więc napisałem że chcę zamówić latarkę i czy mogliby wysłać wszystko jedną paczką. Nie zgodzili się.
W sprawie głośnika zaproponowali:
"1)Resend by surface mail for free
Please kindly confirm your delivery address
2)100% product refund to your wallet
You can use this amount for your next order."
Surface = wolny transport morski o ile dobrze przetłumaczyłem. Więc napisałem że chcę zamówić latarkę i czy mogliby wysłać wszystko jedną paczką. Nie zgodzili się.
Ja w połowie czerwca zamówiłem C8, zareklamowałem po 25 "business days", że nie doszło, przed upływem 45 dni założyłem spór i ostatnio przekształciłem go w roszczenie.Marcin S. pisze:Moje zamówienie nożyków na Gearbest skończyło się roszczeniem na Paypalu i zwrotem kasy. Kontakt z obsługą byle jaki (namawiali mnie tylko na odstąpienie od roszczenia). Pewnie jednostkowy przypadek, ale więcej tam kasy nie zaryzykuję.
W wymienianej korespondencji podali mi tracking number (moja przesyłka była bez trackingu, czyżby mieli tracking i tak, ale nie podają go, jeśli się nie zapłaci?) i z niego wynika, że 23.06 wyruszyła do PL (na tym historia się kończy).
Tez mnie prosili o zakończenie sporu, ale wolę mieć z powrotem kasę w Paypalu niż zwrot we wrześniu (napisali, że jak nie przyjdzie w ileś tam "business days" od zamówienia, to zrefundują i ta data wypada prawie 3 miesiące od zamówienia). Może zamówię jeszcze raz, a może wydam $13,39 inaczej, bo w obliczu narzekań na GB chyba lepiej nie ryzykować znów...
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Dokonałem 5 zakupów na trochę ponad 150 dolarów.
Jeśli chodzi o stronę handlową nie mam zastrzeżeń. Przesyłki przygotowywane są po zakupie dość szybko, pakowane prawidłowo, czas dostawy typowy dla zakupów w chińskich sklepach.
Natomiast obsługa po sprzedaży to kpina i żart, ale do rzeczy:
W jednej z przesyłek otrzymałem podrobiony Convoy S2+ red i tu pojawia się pewien zgrzyt.
30 czerwca napisałem ticket w którym wyjaśniłem o co chodzi: latarka ma inny tint, niepasującą podkładkę centrującą, sprężynka w sterowniku cieńsza niż w długopisie, latarka nie świeci prawidłowo - przerywa, często nie włącza się i w środku są ślady cieczy.
Załączyłem oczywiście fotki, łącznie z foto zimnego tintu, miał być jak piszą "Color temperature: 4300 - 4500K "
Reklamowałem też towary na Banggood czy Fasttech tam w takiej sytuacji wymienia się 3 maile, wszystko trwa 3 dni i kasa wraca na paypal lub wysyłany jest nowy produkt, zawsze miałem poczucie, ze ktoś chce to załatwić tak bym był zadowolony.
Niestety nie tutaj, za 2 dni otrzymałem odpowiedź z cyklu: "analizowaliśmy foty i wszystko jest ok", ale mogą dać mi 100pkt. Na to ja, żeby nie robili żartów, bo wiem doskonale jak wygląda taka temperatura barwowa i jeszcze nigdy nie widziałem aluminiowej piguły w convoy'u i podejrzewam, że to podróba. W tym czasie wypłynęło sporo podrobionych tego typu latarek.
Po 12 dniach otrzymałem info, że analizowali to drugi raz i mogą wysłać mi latarkę raz jeszcze lub zwrócić kasę na "GB wallet". Poprosiłem o latarkę i sprawdzenie jej przed wysyłką, bo nie chcę znowu bubla. Po 2 dniach odpisali, że ok i żebym za 2 - 3 dni sprawdził mail, bo będzie tam info o wysyłce. Minęło 7 dni, więc grzecznie zapytałem gdzie ta wysyłka i jeśli jeszcze nie wysłali to poproszę jednak zwrot kasy najlepiej na paypal.
Następnego dnia otrzymałem odpowiedź, że produkt przechodzi test jakości i po 3 - 5 dniach nastąpi wysyłka. Po 8 dniach (oczywiście brak info o wysyłce) zgłosiłem spór na paypal. Kilka razy nakłaniali mnie do jego zamknięcia w odpowiedzi pisałem, że chce kasę i że wysyłają na prawo i lewo podrobione s2+ i nie chcę ryzykować. Po tygodniu głupich gadek podniosłem spór do roszczenia, zaproponowali mi 5$ więc rzecz jasna odrzuciłem i czekam co będzie dalej.
Ogólnie szarpią się już półtora miesiąca z czymś co inni załatwiają w kilka dni.
Miałem się tak nie rozpisywać, ale naiwnie liczę na to, że takie wpisy mogą poprawić jakość obsługi.
Gdyby nie takie historie byliby w czołówce, a tak są tylko przeciętni od czasu do czasu z dobrymi cenami - szkoda.
Jeśli chodzi o stronę handlową nie mam zastrzeżeń. Przesyłki przygotowywane są po zakupie dość szybko, pakowane prawidłowo, czas dostawy typowy dla zakupów w chińskich sklepach.
Natomiast obsługa po sprzedaży to kpina i żart, ale do rzeczy:
W jednej z przesyłek otrzymałem podrobiony Convoy S2+ red i tu pojawia się pewien zgrzyt.
30 czerwca napisałem ticket w którym wyjaśniłem o co chodzi: latarka ma inny tint, niepasującą podkładkę centrującą, sprężynka w sterowniku cieńsza niż w długopisie, latarka nie świeci prawidłowo - przerywa, często nie włącza się i w środku są ślady cieczy.
Załączyłem oczywiście fotki, łącznie z foto zimnego tintu, miał być jak piszą "Color temperature: 4300 - 4500K "
Reklamowałem też towary na Banggood czy Fasttech tam w takiej sytuacji wymienia się 3 maile, wszystko trwa 3 dni i kasa wraca na paypal lub wysyłany jest nowy produkt, zawsze miałem poczucie, ze ktoś chce to załatwić tak bym był zadowolony.
Niestety nie tutaj, za 2 dni otrzymałem odpowiedź z cyklu: "analizowaliśmy foty i wszystko jest ok", ale mogą dać mi 100pkt. Na to ja, żeby nie robili żartów, bo wiem doskonale jak wygląda taka temperatura barwowa i jeszcze nigdy nie widziałem aluminiowej piguły w convoy'u i podejrzewam, że to podróba. W tym czasie wypłynęło sporo podrobionych tego typu latarek.
Po 12 dniach otrzymałem info, że analizowali to drugi raz i mogą wysłać mi latarkę raz jeszcze lub zwrócić kasę na "GB wallet". Poprosiłem o latarkę i sprawdzenie jej przed wysyłką, bo nie chcę znowu bubla. Po 2 dniach odpisali, że ok i żebym za 2 - 3 dni sprawdził mail, bo będzie tam info o wysyłce. Minęło 7 dni, więc grzecznie zapytałem gdzie ta wysyłka i jeśli jeszcze nie wysłali to poproszę jednak zwrot kasy najlepiej na paypal.
Następnego dnia otrzymałem odpowiedź, że produkt przechodzi test jakości i po 3 - 5 dniach nastąpi wysyłka. Po 8 dniach (oczywiście brak info o wysyłce) zgłosiłem spór na paypal. Kilka razy nakłaniali mnie do jego zamknięcia w odpowiedzi pisałem, że chce kasę i że wysyłają na prawo i lewo podrobione s2+ i nie chcę ryzykować. Po tygodniu głupich gadek podniosłem spór do roszczenia, zaproponowali mi 5$ więc rzecz jasna odrzuciłem i czekam co będzie dalej.
Ogólnie szarpią się już półtora miesiąca z czymś co inni załatwiają w kilka dni.
Miałem się tak nie rozpisywać, ale naiwnie liczę na to, że takie wpisy mogą poprawić jakość obsługi.
Gdyby nie takie historie byliby w czołówce, a tak są tylko przeciętni od czasu do czasu z dobrymi cenami - szkoda.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: niedziela 19 lip 2015, 13:31
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Będę śledził ten wątek, bo otrzymałem też podrabianego czerwonego Convoya.darol pisze: W jednej z przesyłek otrzymałem podrobiony Convoy S2+ red i tu pojawia się pewien zgrzyt.
Oni chyba wysyłają je losowo (orginał/podróba), bo w opiniach ludzie wrzucają zdjęcia "wnętrzności" i widać różnicę, np. tutaj orginał, a tutaj podróbka
Dla tego na razie przestrzegam przed kupnem latarki z tego linku.
[dodano]
Dostałem taką odpowiedź:
"Have confirmed with the supplier, the Convoy S2+ flash light is original. It would be different batches but the same manufacturer."
Oraz propozycję otrzymania 100 pkt w ramach zadośćuczynienia.
Zanim podejmę decyzję co dalej, macie może link do producenta tych latarek?
Pozdrawiam
Kamil
Dzisiaj rano otrzymałem za kamerę 30% zwrotu na konto.pietros pisze:Ostatnio kupiłem kamerkę do auta. Okazało się, że ma problem z ostrością. Jestem w stanie sam to naprawić, więc dogadałem się na 30% zwrotu. Dostałem informację, że otrzymam pieniądze w ciągu 3-5 dni na konto. Po pięciu dniach przypomniałem się (wspomniałem o możliwości założenia sporu na paypal) i otrzymałem informację, że pieniądze otrzymam w ciągu 1-3 dni. Dwa dni minęły i nic, w poniedziałek zakładam spór.
Po za tym poprzednie siedem zamówień bez problemu.
A ja znowu otrzymałem prośbę o zamknięcie sporu - ręce opadają
Chyba tutaj http://www.aliexpress.com/store/product ... 38688.htmlKubuś Puchatek pisze: Zanim podejmę decyzję co dalej, macie może link do producenta tych latarek?