Montaż świateł dziennych we wnętrzu klosza reflektora.

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
kalafon
Posty: 105
Rejestracja: wtorek 23 gru 2014, 02:45
Lokalizacja: Polska

Montaż świateł dziennych we wnętrzu klosza reflektora.

Post autor: kalafon »

Cześć.
Posiadam standardowe reflektory halogenowe z osobnymi odbłyśnikami mijania/drogowe. Z racji, iż będę w niedługim czasie wykonywał retrofit na bixenon, pomyślałem o zamontowaniu świateł dziennych NSSC 510HP w miejsce odbłyśnika świateł drogowych. Pytanie czy taka przeróbka lampy może być podstawą do zatrzymania dowodu oraz czepialstwa ze strony policji? Pomijam już fakt dołożenia samej soczewki bo to każdy robi na własną odpowiedzialność...

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
pier
Posty: 1467
Rejestracja: poniedziałek 21 lut 2011, 09:02
Lokalizacja: Biłgoraj-Sól

Post autor: pier »

No to chyba oczywiste. A już na pewno czepi się tego ubezpieczyciel przy okazji kolizji wypadku.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Sam bixenon to kiepski pomysł - brak homologacji lub po prostu widać, że to ewidentna przeróbka. Montaż dziennych to samo. Nie trzeba być za bardzo kumatym, żeby zauważyć że coś było przerabiane.
ILPT
kalafon
Posty: 105
Rejestracja: wtorek 23 gru 2014, 02:45
Lokalizacja: Polska

Post autor: kalafon »

No tak, już się zreflektowałem jeśli chodzi o ten pomysł... dzienne idą w halogeny, choć i tak będą za szybką ze względu, że mam halogeny pod kątem i nie dałoby się tego zrobić w sposób nieprzypominający druta.
Co do retrofit... z tego co pamiętam chyba sam się nad tym poważnie zastanawiałeś. To już indywidualna kwestia i każdy musi sam podjąć decyzję czy iść tą drogą. Jednakże dzienne w miejsce świateł drogowych mogłoby być już lekkim przegięciem (choć logicznie montaż byłby całkiem zasadny).
Awatar użytkownika
pegasus_sis
Posty: 963
Rejestracja: środa 25 sie 2010, 13:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: pegasus_sis »

dzienne idą w halogeny, choć i tak będą za szybką
A chłodzenie? Podłącz je "na sucho" i pomacaj po kilku minutach świecenia. Jeżeli radiator nie parzy (za bardzo :wink:) , możesz montować za szybką. Byle nie w zamkniętej przestrzeni.
kalafon
Posty: 105
Rejestracja: wtorek 23 gru 2014, 02:45
Lokalizacja: Polska

Post autor: kalafon »

Tak zrobię dziś godzinny test ale z tego co ostatnio patrzyłem to nie grzały się mocno, bardziej nagrzał się moduł drl. W zależności od temperatury będą całkowicie zabudowane bądź z odsłoniętym tyłem.
ODPOWIEDZ