Gearbest
-
- Posty: 198
- Rejestracja: niedziela 12 kwie 2015, 21:20
- Lokalizacja: W-wa
Ogólnie wpadki się zdarzają, reklamowałem też towary na fasttech czy banggood, ale tam obsługa działa błyskawicznie i nie mam żadnych zastrzeżeń,
widać chęć załatwienia sprawy na korzyść klienta.
Gearbest działa inaczej przynajmniej wobec mnie.
Najpierw wciska, że "tak ma być", potem nie odpowiada przez 12 dni - musiałem postraszyć, że zamieszczę na budgetlight szczegółową recenzję "oszukanej latarki" dopiero wtedy odpisali, że prześlą produkt raz jeszcze lub zwrócą kasę na GB wallet.
Nie podoba mi się u nich, że trzeba udowadniać rzeczy oczywiste i niepotrzebnie się szarpać.
widać chęć załatwienia sprawy na korzyść klienta.
Gearbest działa inaczej przynajmniej wobec mnie.
Najpierw wciska, że "tak ma być", potem nie odpowiada przez 12 dni - musiałem postraszyć, że zamieszczę na budgetlight szczegółową recenzję "oszukanej latarki" dopiero wtedy odpisali, że prześlą produkt raz jeszcze lub zwrócą kasę na GB wallet.
Nie podoba mi się u nich, że trzeba udowadniać rzeczy oczywiste i niepotrzebnie się szarpać.
No właśnie, na takim BG jak sprzedają chłam to doskonale o tym wiedzą i często załatwiają sprawę od ręki, bez żadnych dowodów nieprawidłowości. A tutaj chyba mają nas za idiotów, dla mnie jest to uwłaczające że wciskają mi tak słabą ściemę, nie mam IQ na poziomie grzebienia czy żelazka i na prawdę trzeba nieźle zakombinować żeby mi coś wmówić
Ostatecznie pieniądze wróciły na moje konto w całości. Wkurzony natomiast jestem podejściem do klienta.
Jeśli sklep nie ma towaru na stanie, to powinien NIEZWŁOCZNIE poinformować klienta o problemach MAILOWO a nie czekać, aż klient się upomni. Nie każdy klient ma czas trzy razy dziennie sprawdzać "tickety" na swoim profilu.
Jeśli klient upomni się o zwrot pieniędzy za niewysłany towar, to sklep powinien BEZ DYSKUSJI odesłać pieniądze.
Strat finansowych nie ma, ale smród pozostał. Straconego czasu na uruchomienie całej procedury zwrotu gotówki nikt mi nie zwróci.
Jeśli sklep nie ma towaru na stanie, to powinien NIEZWŁOCZNIE poinformować klienta o problemach MAILOWO a nie czekać, aż klient się upomni. Nie każdy klient ma czas trzy razy dziennie sprawdzać "tickety" na swoim profilu.
Jeśli klient upomni się o zwrot pieniędzy za niewysłany towar, to sklep powinien BEZ DYSKUSJI odesłać pieniądze.
Strat finansowych nie ma, ale smród pozostał. Straconego czasu na uruchomienie całej procedury zwrotu gotówki nikt mi nie zwróci.
Thrower to nie wszystko - czasem trzeba światła blisko
Po 1,5 miesiąca czekania na wysyłkę odechciało mi się, napisałem żeby oddali kasę. Przelewają z powrotem na pp 100% kwoty czy oddają to w ramach tych swoich wewnętrznych punktów/kuponów czy może coś kombinują?
Staram się nie wystawiać opinii po pierwszym nieudanym zakupie, bo nawet najlepsi popełniają błędy. Kiedyś w odległej przyszłości (tzn jak ktoś wrzuci coś fajnego do "dobra cena") znów spróbuję coś kupić
Staram się nie wystawiać opinii po pierwszym nieudanym zakupie, bo nawet najlepsi popełniają błędy. Kiedyś w odległej przyszłości (tzn jak ktoś wrzuci coś fajnego do "dobra cena") znów spróbuję coś kupić
Witam
Koledzy możecie coś poradzić na darmowy zakup takiego namiotowego świecidełka .Mniejsze mnie nie obchodzą . Wie ktoś może co to jest warte ?
Za wysyłkę chcą:: Standard Shipping 6 - 8 business days $48.00 (26% off)
A może gdzieś indziej ta lampa jest ?
Pozdro
Andrzej
Koledzy możecie coś poradzić na darmowy zakup takiego namiotowego świecidełka .Mniejsze mnie nie obchodzą . Wie ktoś może co to jest warte ?
Za wysyłkę chcą:: Standard Shipping 6 - 8 business days $48.00 (26% off)
A może gdzieś indziej ta lampa jest ?
Pozdro
Andrzej
Lepsza mała pomoc , niż wielkie współczucie.
Zamawiałem coś takiego:
High Quality T200 Qi Wireless Charger Transmitter- do Nokii 735(dziala doskonale)
Xiaomi Pocket 10000mAh- powerbank
Xiaomi Piston 3- słuchawki
Xiaomi USB- lampka
ROCKBROS- okulary
16.07.2015- wysyłka
18.07.2015- pierwsze pojawienie się w trackingu
31.07.2015- przesyłka dostarczona
Jedyny mankament to zbite jedno szkiełko. Oprawki plus 5 szkiełek w tym jedno zbite, wiec będą działać. Zdjęcia pewnie zrobię ale poza jakimś kuponem na nic nie liczę.
Reszta elektroniki działa. Wszystko oryginalne. Cenowo oczywiście przystępnie.
Czekam jeszcze na jedną przesyłkę bez trackingu. Zamówienie tego samego dnia co tutaj przedstawione. Natomiast wysyłka była 23.07.2015. Zobaczymy może w trzy tygodnie przyjdzie.
High Quality T200 Qi Wireless Charger Transmitter- do Nokii 735(dziala doskonale)
Xiaomi Pocket 10000mAh- powerbank
Xiaomi Piston 3- słuchawki
Xiaomi USB- lampka
ROCKBROS- okulary
16.07.2015- wysyłka
18.07.2015- pierwsze pojawienie się w trackingu
31.07.2015- przesyłka dostarczona
Jedyny mankament to zbite jedno szkiełko. Oprawki plus 5 szkiełek w tym jedno zbite, wiec będą działać. Zdjęcia pewnie zrobię ale poza jakimś kuponem na nic nie liczę.
Reszta elektroniki działa. Wszystko oryginalne. Cenowo oczywiście przystępnie.
Czekam jeszcze na jedną przesyłkę bez trackingu. Zamówienie tego samego dnia co tutaj przedstawione. Natomiast wysyłka była 23.07.2015. Zobaczymy może w trzy tygodnie przyjdzie.
witam,
mam pytanie: jak to jest z gearbest, warto do nich pisać wiadomości czy lepiej otworzyć spór na PayPal? ponieważ zamówiłem latarkę 40 dni temu i przesyłki nadal nie otrzymałem. na otworzenie sporu jest 45 dni?
mam pytanie: jak to jest z gearbest, warto do nich pisać wiadomości czy lepiej otworzyć spór na PayPal? ponieważ zamówiłem latarkę 40 dni temu i przesyłki nadal nie otrzymałem. na otworzenie sporu jest 45 dni?
Ostatnio zmieniony wtorek 04 sie 2015, 15:55 przez SYLAR, łącznie zmieniany 1 raz.