Gearbest

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
1984
Posty: 347
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 1984 »

No i pan Chińczyk napisał mi że nie będzie s80 :evil:
Wydaje mi się, że od początku ściemniali z tym że producent nie dostarczył latarek. Co ciekawe odpisał mi na tiketa; nie raczyli mnie poinformować że nie będzie s80. Ciekawe ile bym czekał jak bym nie napisał im tego tiketa.
1984
Posty: 347
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 1984 »

No i pan Chińczyk napisał mi że nie będzie s80 :evil:
Wydaje mi się, że od początku ściemniali z tym że producent nie dostarczył latarek. Co ciekawe odpisał mi na tiketa; nie raczyli mnie poinformować że nie będzie s80. Ciekawe ile bym czekał jak bym nie napisał im tego tiketa.
WojtekErnest
Posty: 198
Rejestracja: niedziela 12 kwie 2015, 21:20
Lokalizacja: W-wa

Post autor: WojtekErnest »

fxxx pisze:To nie tak, gearbest to dobry sklep .
Chyba zbyt dużo tych ujawnionych problemów w tym sklepie. A ile mają wobec tego inni ?
WojtekErnest
Awatar użytkownika
darol
Posty: 283
Rejestracja: wtorek 03 gru 2013, 20:16
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: darol »

Ogólnie wpadki się zdarzają, reklamowałem też towary na fasttech czy banggood, ale tam obsługa działa błyskawicznie i nie mam żadnych zastrzeżeń,
widać chęć załatwienia sprawy na korzyść klienta.
Gearbest działa inaczej przynajmniej wobec mnie.
Najpierw wciska, że "tak ma być", potem nie odpowiada przez 12 dni - musiałem postraszyć, że zamieszczę na budgetlight szczegółową recenzję "oszukanej latarki" dopiero wtedy odpisali, że prześlą produkt raz jeszcze lub zwrócą kasę na GB wallet.
Nie podoba mi się u nich, że trzeba udowadniać rzeczy oczywiste i niepotrzebnie się szarpać.
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

No właśnie, na takim BG jak sprzedają chłam to doskonale o tym wiedzą i często załatwiają sprawę od ręki, bez żadnych dowodów nieprawidłowości. A tutaj chyba mają nas za idiotów, dla mnie jest to uwłaczające że wciskają mi tak słabą ściemę, nie mam IQ na poziomie grzebienia czy żelazka i na prawdę trzeba nieźle zakombinować żeby mi coś wmówić :)
Serkules
Posty: 323
Rejestracja: sobota 19 sty 2008, 21:16
Lokalizacja: Świdnica Śl.

Post autor: Serkules »

Ostatecznie pieniądze wróciły na moje konto w całości. Wkurzony natomiast jestem podejściem do klienta.

Jeśli sklep nie ma towaru na stanie, to powinien NIEZWŁOCZNIE poinformować klienta o problemach MAILOWO a nie czekać, aż klient się upomni. Nie każdy klient ma czas trzy razy dziennie sprawdzać "tickety" na swoim profilu.

Jeśli klient upomni się o zwrot pieniędzy za niewysłany towar, to sklep powinien BEZ DYSKUSJI odesłać pieniądze.

Strat finansowych nie ma, ale smród pozostał. Straconego czasu na uruchomienie całej procedury zwrotu gotówki nikt mi nie zwróci.
Thrower to nie wszystko - czasem trzeba światła blisko ;)
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Po 1,5 miesiąca czekania na wysyłkę odechciało mi się, napisałem żeby oddali kasę. Przelewają z powrotem na pp 100% kwoty czy oddają to w ramach tych swoich wewnętrznych punktów/kuponów czy może coś kombinują?

Staram się nie wystawiać opinii po pierwszym nieudanym zakupie, bo nawet najlepsi popełniają błędy. Kiedyś w odległej przyszłości (tzn jak ktoś wrzuci coś fajnego do "dobra cena") znów spróbuję coś kupić :)
fxxx
Posty: 1575
Rejestracja: środa 04 sie 2010, 16:34
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: fxxx »

napisz im że chcesz zwrot na paypal, praktycznie od razu robią. Ja nawet trochę zarobiłem :)
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Nie pisałem na co chcę zwrot, i want my money back ***** :D

Napisali że jeśli to PP to będzie 3-7 dni roboczych, jeśli karta to do 30 dni. Ale wow, strona supportu zaczęła działać pod chrome. Na stronie produktu "Ships within 4-10 business days" i "out of stock". Ale mają rozmach.
1984
Posty: 347
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 1984 »

Ja już mam kase na koncie paypal.
Po bardzo długim czekaniu na odpowiedz na tiketa założyłem spór i kasa wróciła w kilka godzin:).
Totalna olewka klienta i struganie głupa do końca.
szakalaka
Posty: 94
Rejestracja: niedziela 14 gru 2008, 04:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: szakalaka »

Witam

Koledzy możecie coś poradzić na darmowy zakup takiego namiotowego świecidełka .Mniejsze mnie nie obchodzą . Wie ktoś może co to jest warte ?
Za wysyłkę chcą:: Standard Shipping 6 - 8 business days $48.00 (26% off) :cry:

A może gdzieś indziej ta lampa jest ?

Pozdro
Andrzej
Lepsza mała pomoc , niż wielkie współczucie.
mappy
Posty: 100
Rejestracja: środa 31 gru 2014, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mappy »

Zamawiałem coś takiego:
High Quality T200 Qi Wireless Charger Transmitter- do Nokii 735(dziala doskonale)
Xiaomi Pocket 10000mAh- powerbank
Xiaomi Piston 3- słuchawki
Xiaomi USB- lampka
ROCKBROS- okulary

16.07.2015- wysyłka
18.07.2015- pierwsze pojawienie się w trackingu
31.07.2015- przesyłka dostarczona

Jedyny mankament to zbite jedno szkiełko. Oprawki plus 5 szkiełek w tym jedno zbite, wiec będą działać. :wink: Zdjęcia pewnie zrobię ale poza jakimś kuponem na nic nie liczę.
Reszta elektroniki działa. Wszystko oryginalne. Cenowo oczywiście przystępnie.

Czekam jeszcze na jedną przesyłkę bez trackingu. Zamówienie tego samego dnia co tutaj przedstawione. Natomiast wysyłka była 23.07.2015. Zobaczymy może w trzy tygodnie przyjdzie.
SYLAR
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 02 mar 2015, 17:23
Lokalizacja: PL

Post autor: SYLAR »

witam,
mam pytanie: jak to jest z gearbest, warto do nich pisać wiadomości czy lepiej otworzyć spór na PayPal? ponieważ zamówiłem latarkę 40 dni temu i przesyłki nadal nie otrzymałem. na otworzenie sporu jest 45 dni?
Ostatnio zmieniony wtorek 04 sie 2015, 15:55 przez SYLAR, łącznie zmieniany 1 raz.
ptja
Posty: 2414
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

C8? Ja czekam na swoją od bodajże 15 czerwca, więc dla pewności otworzyłem spór w PP zanim upłynęło 45 dni. Jeśli latarka przyjdzie, to zamknę spór, a jeśli nie przyjdzie to zobaczymy co dalej.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
fxxx
Posty: 1575
Rejestracja: środa 04 sie 2010, 16:34
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: fxxx »

jak bez trackingu to otwierajcie spór i tyle.
ODPOWIEDZ