Gearbest
Ja już swój sterownik podkręciłem - rezystor 40mΩ dał 2.9A w trybie max. Do tego dioda powędrowała na Sinkpada, a moduł został dość mocno "upaćkany" pastą termo. Po minucie jest już korpus zauważalnie cieplejszy.
Edit: Mam już pierwszą wadę S80, a właściwie to dołączonej ładowarki. Moja ładuje aku do 4.26V!
Edit: Mam już pierwszą wadę S80, a właściwie to dołączonej ładowarki. Moja ładuje aku do 4.26V!
Ostatnio zmieniony wtorek 07 lip 2015, 08:19 przez macgap90, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 175
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 19:31
- Lokalizacja: Wrocław
W sprawie mojej S80 odpisali mi tak
Dear Robert,
Thank you very much for your recent message.
Unfortunately, we are very sorry to inform you that the item is no longer in stock.
Could you please visit our website again and choose suitable replacement? Or you want a refund.
If you want a replacement, we would be very grateful if you could tell us the SKU (item number). We will then be able to check whether it is in stock or not.
Once again, we sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused and we look forward to hearing from you.
Thank you so much for your continued patience and kind understanding.
Żenada.
Dear Robert,
Thank you very much for your recent message.
Unfortunately, we are very sorry to inform you that the item is no longer in stock.
Could you please visit our website again and choose suitable replacement? Or you want a refund.
If you want a replacement, we would be very grateful if you could tell us the SKU (item number). We will then be able to check whether it is in stock or not.
Once again, we sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused and we look forward to hearing from you.
Thank you so much for your continued patience and kind understanding.
Żenada.
Ja w sprawie mojego S80 założyłem już spór u mojego operatora karty.
Podobnie jak Robertowi, odpisali mi żebym wybrał coś innego ze sklepu. Dałem im wybór spośród kilku przedmiotów. Wszystkie bez problemu mogłem dodać do koszyka i dokonać transakcji. Gearbest natomiast odpisał mi, że te przedmioty są niedostępne.
Odpisałem im, że chcę zwrotu pieniędzy i od tamtej pory cisza... Dlatego założyłem spór.
Niepoważne podejście do klienta. Więcej już się chyba nie skuszę na zakupy w tym sklepie, albo przynajmniej bardzo poważnie się zastanowię przed dokonaniem transakcji.
Podobnie jak Robertowi, odpisali mi żebym wybrał coś innego ze sklepu. Dałem im wybór spośród kilku przedmiotów. Wszystkie bez problemu mogłem dodać do koszyka i dokonać transakcji. Gearbest natomiast odpisał mi, że te przedmioty są niedostępne.
Odpisałem im, że chcę zwrotu pieniędzy i od tamtej pory cisza... Dlatego założyłem spór.
Niepoważne podejście do klienta. Więcej już się chyba nie skuszę na zakupy w tym sklepie, albo przynajmniej bardzo poważnie się zastanowię przed dokonaniem transakcji.
Thrower to nie wszystko - czasem trzeba światła blisko
Ja domagam się ciągle kuponu rabatowego na kamerę już drugiego meila napisałem i cisza z ich strony.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
-
- Posty: 198
- Rejestracja: niedziela 12 kwie 2015, 21:20
- Lokalizacja: W-wa
-
- Posty: 198
- Rejestracja: niedziela 12 kwie 2015, 21:20
- Lokalizacja: W-wa