Gearbest

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
fxxx
Posty: 1575
Rejestracja: środa 04 sie 2010, 16:34
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: fxxx »

ja tam mam dawno wysłane chińską pocztą, ale jeszcze niewidoczne w trackingu.
Awatar użytkownika
Jacek318
Posty: 684
Rejestracja: środa 19 gru 2012, 21:39
Lokalizacja: Haga

Post autor: Jacek318 »

Mi też wysłali Olight Baton, ale ten tracking z GB jest chyba funta kłaków warty. Jedna paczka tydzień temu dotarła a w trackingu widnieje Transit.
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Wysłałem też zapytanie co z Olightem zamówionym 15.06.2015 bo ciągle procesują.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
fotorondo
Posty: 1338
Rejestracja: niedziela 01 gru 2013, 18:44
Lokalizacja: warszawa

Post autor: fotorondo »

Ile teraz jest na założenie sporu z PayPal'a, dalej 45 dni ??
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Thank you for contacting Gearbest.

Unfortunately, we are very sorry to inform you that the item is not in stock now.


Could you please visit our website again and choose suitable replacement(s) ?

We will arrange the shipment as soon as possible.


For any inconvenience, we would be glad to give you a 6% coupon code “MAXY” for the compensation.
Czyli w ogóle nie ogarniają co sie dzieje, wciskają jakiś ogólnodostępny kupon w ramach przeprosin i dziękują za zrozumienie, choć nic z tego nie rozumiem.
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

"Unfortunately, we are very sorry to inform you that the sku: 103844402 cannot be sold anymore on our website due to supplier's issues.

Would you mind
1- choosing suitable replacement(s) on our website browse our website? Please let us know the link of product if you would like to exchange. or
2- cancelling your order and refunding the money to your GB wallet for future use?
Once again, we sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused and we look forward to hearing from you."

Czyli nie wyślą Olighta. Jeszcze nie proponują zwrotu pieniędzy przez PayPala tylko dalej chcą je trzymać.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
1984
Posty: 347
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 1984 »

Coś mi się widzi że i mi nie wyślą :cry:
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Próbuję wyszarpać jakiś rabat na inny produkt w związku z tym, że nie mają tego za co zapłaciłem.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
fxxx
Posty: 1575
Rejestracja: środa 04 sie 2010, 16:34
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: fxxx »

normalnie aż zaczynam się bać co będzie u mnie w paczce :D kiedyś czekałem miesiąc na czołówkę, ale w końcu wysłali a tu takie jaja sobie robią.....
1984
Posty: 347
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 1984 »

Dear customer,

Thank you very much for your recent message.

Unfortunately, this order is not ready yet. The item your ordered is a hot sale and
there have been significant supply issues with the manufacturer.We are as
disappointed as you and feel let down by the manufacturer. We wish to apologize
unreservedly for this situation.

Regarding item(s):

We expect to receive the goods in 7 to 15 days . We have 3 options to offer:

1. We kindly ask you to wait. Once we receive the stock from the vendor,we will
ship your package immediately.

2. Change the item,please browse our website to find a similar item and send us the
link(url) of the item you would like instead by replying to this message).

3. Cancel the item and we will refund you on your wallet future purchase.

We will do our best to help you.

We wish to take this opportunity to apologize to you for any inconvenience caused.

Thank you so much for your kind understanding and patience.

Best regards
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Czyli jednak spodziewają się dostać te latarki. Jak nie zaproponują mi nic ciekawego z rabatem to będę musiał powołać się na tę informację i poczekam na latarkę.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
1984
Posty: 347
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 1984 »

Trochę mi to śmierdzi, olight już nie produkuje s80, czyżby trzymał jakiś zapas w magazynie na czarną godzinę?
Awatar użytkownika
StuffX
Posty: 25
Rejestracja: czwartek 11 gru 2008, 00:05
Lokalizacja: Poznań (łazarz)

Post autor: StuffX »

Myślę że to okazja :)
$13.39 Convoy C8 6 / 8 x 7135 3 / 5 Modes Neutral White Light LED Flashlight 18650
http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_188779.html
podpis
1984
Posty: 347
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 1984 »

StuffX pisze:Myślę że to okazja :)
$13.39 Convoy C8 6 / 8 x 7135 3 / 5 Modes Neutral White Light LED Flashlight 18650
http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_188779.html
Ciekawe czy mają te latarki;)
Postanowiłem że poczekam na s80, trochę denerwuje mnie milczenie że strony gearbest :zly:
ptja
Posty: 2414
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

1984 pisze:Ciekawe czy mają te latarki;)
ja zamówiłem i 11 dni temu dostałem wiadomość: "/.../we have shipped your order out today. ".
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
ODPOWIEDZ