Oświetlenie rowerowe dylemat i pomoc w wyborze.
Kupiłem ostatnio żonie lampkę Osram LEDsBike FX10 na motointegrator (koszt to niewiele ponad 70 zł). Lampka jest wydajna, odporna na zewnętrzne warunki pogodowe, jest w stanie oświetlić drogę nawet na kilkadziesiąt metrów. Z ciekawszych rzeczy jakie zawiera to np wskaźnik zużycia energii. Można też ustawić funkcję migania. Udany zakup, mogę polecić.
rymek,
80 lm wypada blado w porównaniu do latarek na 18650.
Przykładowo za 12-13$ bez przeróbek mamy latarkę s2+ która spokojnie na 1,4A da sporo ponad 400 lumenów .....
80 lm wypada blado w porównaniu do latarek na 18650.
Przykładowo za 12-13$ bez przeróbek mamy latarkę s2+ która spokojnie na 1,4A da sporo ponad 400 lumenów .....
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
W lesie lub w terenie 400lm to jest minimum. Poszaleć można przy 1000+, najlepiej z jedną latarką na kierownicy i druga - czołówką na głowie.vin324pl pisze:rymek,
80 lm wypada blado w porównaniu do latarek na 18650.
Przykładowo za 12-13$ bez przeróbek mamy latarkę s2+ która spokojnie na 1,4A da sporo ponad 400 lumenów .....