Polska Norma
Poniżej link do pliku, w którym masz tok obliczeń z normy.
http://feazone.org/downloads.php?cat_id ... load_id=24
http://feazone.org/downloads.php?cat_id ... load_id=24
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Została wycofana, a nie zastąpiona, to duża różnica.
Problem tutaj jest innego typu, że teraz liczy się przeguby pod klienta.
Klient podaje ile chce zapłacić i liczy się przegub pod zadane wymiary lub materiał.
Problem tutaj jest innego typu, że teraz liczy się przeguby pod klienta.
Klient podaje ile chce zapłacić i liczy się przegub pod zadane wymiary lub materiał.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Tutaj własnie chodzi o to, że wg. producenta, przy zadanych parametrach ( średnica wału, gabaryty sprzęgła i co za tym idzie objętość materiału) nie jest możliwe uzyskanie wytrzymałości na oczekiwane obciążenia. Natomiast klient, ma swojego konstruktora, który stworzył rysunek z dokładnymi wymiarami wału, dokładnie zwymiarowanym wieloklinem, sprzęgłem kołnierzowym zaraz za przegubem itp, ale sam przegub nie jest zwymiarowany a jedynie nakreślony na rysunku złożeniowym. Podane są tylko wymogi jakim ten przegub musi sprostać. Mieli kiedyś innego dostawcę, bo twierdzą że takie kardany stosowali i sam przegub był mniejszy. Należy się teraz zastanowić dlaczego zrezygnowali z tego genialnego dostawcy, skoro wszystko im pasowało. Może jednak ten przegub nie był stanie sprostać obciążeniom i dochodziło do awarii, a poprzedni dostawca nie był w stanie wykonać odpowiednio wytrzymałego elementu w zadanych gabarytach, lub koszt wytrzymalszych materiałów znacznie podnosił cenę. Możliwe, że inwestor oczekuje niewykonalnego, chcąc oszukać fizykę i ekonomię.
Powtórzę - chyba może na pewno ktoś z kogoś robi wała
https://www.youtube.com/watch?v=qMR2QwxIpYc
https://www.youtube.com/watch?v=qMR2QwxIpYc
Ja bym tutaj upatrywał problem.Zbychur pisze:(...)sam przegub nie jest zwymiarowany a jedynie nakreślony na rysunku złożeniowym.
Zdają sobie sprawę, że jest to prawdopodobnie niewykonalne.
Za jakiś miesiąc pewnie się przypomną i zaproponują, że uwolnią was od zalegającego przegubu za pół ceny.
Kluczem do rozwiązania problemu mogą być materiały, tak też mógł zrobić poprzedni dostawca.
Nie da rady znaleźć ich poprzedniego dostawcy oferując flachę komu trzeba?
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Nie wiem, przedstawiłem szefowi co ustaliłem w sprawie zakupu normy i nie miałem za bardzo czasu zajmować się tym tematem. Wiem tylko, że na magazynie leżą 4 palety (dwadzieścia kilka wałów różnych długści ok. 1200-1800mm) o wartości, jak się okazało, kilka razy wyższej niż mówiły wcześniejsze doniesienia. Po prostu, póki co wtopa równa cenie całkiem niezłego nowego samochodu.PawelG. pisze:Nie da rady znaleźć ich poprzedniego dostawcy oferując flachę komu trzeba?