Da się, ale teraz rozkręcam resory w aucie . Jak będę miał czyste ręce i chwilę, to wrzucę fotki.
[ Dodano: 16 Luty 2015, 13:06 ]
Nie było mnie w weekend. Obiecane zdjęcia.
Takie coś dynda między diodą a zasilaniem
I z drugiej strony
A dioda z płytką wklejona jest chyba na gluta
Swiatła cofania
To jest najzwyklejszy sterownik stosowany w "żarówkach" na MR16 i im podobnych. W leda daje około 300 mA. Zatem realnie ta lampa może mieć równie dobrze 3 jak i 5 W. Prawdopodobnie siedzi tam PT4115 lub coś podobnego.
Zanim zacząłbym korzystanie z lampy, zastanowił bym się nad zabezpieczeniem jej przed zwarciem (wygląda jakby sterownik po prostu "latał" w środku) oraz leda przykleił bym czymś porządnym, w tym stanie może odpaść w każdej chwili.
Błąd. Oślepia tak samo mocno jak światła długie.Gregor887 pisze:Myślę, że dzięki soczewce nie oślepia.
Zanim zacząłbym korzystanie z lampy, zastanowił bym się nad zabezpieczeniem jej przed zwarciem (wygląda jakby sterownik po prostu "latał" w środku) oraz leda przykleił bym czymś porządnym, w tym stanie może odpaść w każdej chwili.
ILPT
Teoretycznie lata, a w praktyce to oświetlenie stacjonarne. Producent/twórca okleił sterownik foliową taśmą klejącąskaktus pisze:(wygląda jakby sterownik po prostu "latał" w środku
Śrubków i gwintowników ci u nas dostatek, ale ten kaliber to nie na moje palce - wolę blachowkręty . Pastę chyba młody ma.
Kiedyś w czasach wojny z Zakładem Energetycznym kupiłem takie urządzenie
http://orno.pl/grafiki2/INSTRUKCJE/WSKA ... AT-402.pdf
Przy zasilaniu 12V pokazuje 9W.