Pękły żarówki w lampach
Poka Poka jakie to H4.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Mam zamiar za jakiś czas kupić jeszcze takie i przetestować:
http://ek.en.alibaba.com/product/185950 ... _9006.html
A obecnie pastwię się nad tymi:
http://www.aliexpress.com/item/5sets-Su ... 79852.html
A te może kiedyś wpadną - mająciekawy system chłodzenia
http://www.aliexpress.com/item/2015-New ... 4.html?s=p
http://ek.en.alibaba.com/product/185950 ... _9006.html
A obecnie pastwię się nad tymi:
http://www.aliexpress.com/item/5sets-Su ... 79852.html
A te może kiedyś wpadną - mająciekawy system chłodzenia
http://www.aliexpress.com/item/2015-New ... 4.html?s=p
ILPT
Policjanty doczepią się raczej tak samo jak do HIDa.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Myślę, że do drogowych na próbę można nawet nabyć za 7,86$ sztuka. Chłodzenie niewystarczające, ale ile też się jeździ na drogowych?
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Do drogowych te za 8 dolców to nieporozumienie. Realnie mają jakieś 6W, niektóre 3W. Przy dobrych lotach daje nam to 300 lub 600 lumenów. Lepiej kupić te cuda mające po 20 - 30W z wentylatorami i ledami ustawionymi mniej więcej w ogniskowej lustra.
TE cuda na H4 które mam dyskwalifikuje kolor światła (moim zdaniem ~ 7000K). Jeśli zechcę ich używać, wywalę ledy fabryczne i założę coś bez soczewek od Philipsa i o barwie 4000K + osłona z HID-a H4 + na to grawer " Nissan LED " i będę grał wariata na kontroli
Ale takie rzeczy tylko wtedy jak uda mi się dojść do porozumienia z odcięciem światła i odpowiednim skupieniem.
TE cuda na H4 które mam dyskwalifikuje kolor światła (moim zdaniem ~ 7000K). Jeśli zechcę ich używać, wywalę ledy fabryczne i założę coś bez soczewek od Philipsa i o barwie 4000K + osłona z HID-a H4 + na to grawer " Nissan LED " i będę grał wariata na kontroli
Ale takie rzeczy tylko wtedy jak uda mi się dojść do porozumienia z odcięciem światła i odpowiednim skupieniem.
ILPT
-
- Posty: 2
- Rejestracja: poniedziałek 09 lut 2015, 00:45
- Lokalizacja: Stolnica
Hm... a ja fajne ledy H4 kupiłem u chińczyków. Barwa światła nie jest do odróżnienia od normalnej żarówki. Nie pamiętam co zamawiałem 2700K czy 3000K. Diody to chyba CXA1512. Tylko przez głupotę zwaliłem jeden zasilacz i teraz jeżdżę na jednym ledzie i normalnej żarówce. Będę tu szukał pomocy z tym zasilaczem, ale muszę jeszcze pomierzyć ten drugi. Bo nie wiem czy to jest 18 czy 37V. Ledy wstawiłem bo mi paliło normalne żarówki.
3 razy w ciągu 2 miesięcy a wstawiałem najnormalniejsze z normalnych.
3 razy w ciągu 2 miesięcy a wstawiałem najnormalniejsze z normalnych.
Zamiast wstawiać ledów, lepiej zainteresować się instalacją elektryczna w samochodzie bo bez przyczyny żarówki się nie palą tak szybko.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
- pegasus_sis
- Posty: 963
- Rejestracja: środa 25 sie 2010, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
H4 do tego nie włożysz. Zakup H7 będzie się wiązał z znaczną przeróbką - fabrycznie ledy są ustawiona na prawo i lewo a powinny być góra i dół - dla soczewki. Przesłona odcinająca światło jest pomiędzy soczewką a lustrem i znajduje się na dole lustra, dlatego świecenie dwóch ledów mija się z celem - ten który świeci w dół praktycznie nic nie da (światło zmarnuje się na przesłonie), dlatego warto będzie go odłączyć. W tym wypadku, sensowne było by zamontowanie soczewki bi-halogenowej i sparowanie drugiego leda z przesłoną i światłami długimi. Wówczas po włączeniu długich, włączał by się dodatkowy led i świecił w momencie podniesienia przesłony.Matixs pisze:skaktus Megane II 2006 po lifcie. W soczewkach są żarówki H7.
ILPT