Banggood
Ja dzis znowu dostałem wspaniałego maila, ze jak anuluje spór to oni postarają sie wysłać jak najszybciej do mnie paczke nierejestrowanym listem(nawet dostałem tracking number). Urzadzenie za ponad 40 USD
I że taka mają polityke firmy ...
Troche nie chce mi sie w to wierzyc, poniewaz w sporze w PP zażądałem aby 40% wartości przedmiotu...A dobry chinczyk mi chce wysłac cały sprzęt, oczywiscie nierejestrowanym tylko jak zakoncze spór i nie bede miał juz prawa do roszczen.
I że taka mają polityke firmy ...
Troche nie chce mi sie w to wierzyc, poniewaz w sporze w PP zażądałem aby 40% wartości przedmiotu...A dobry chinczyk mi chce wysłac cały sprzęt, oczywiscie nierejestrowanym tylko jak zakoncze spór i nie bede miał juz prawa do roszczen.
Ostatnio zmieniony sobota 07 lut 2015, 14:20 przez dariuszek, łącznie zmieniany 1 raz.
dariuszek, dziwnie oni do tego podchodzą. Mi raz wysłali wybrakowany przedmiot, niby błahostka, bo sobie poradziłem, ale napisałem żeby dosłali mi te brakujące elementy przy okazji mojego kolejnego zamówienia i nie chciałem żadnego zwrotu co podkreśliłem. Było to moje pierwsze zamówienie. Nie, zrobili zwrot za całość, i to jeszcze dwa razy bo ktoś się machnął. Wygląda na to że też tam mają jakąś chorą biurokrację. I tak jak pisałem na poprzedniej stronie, mają jakiś problem aby wysłać częściowy zwrot przez PP, widocznie nie ma czegoś takiego jak zwrot 40% bo PP ma jakieś swoje zasady typu albo całość albo wcale. Może też tu chodzi o to, że jak zamkniesz spór to oni będą mieli czyste konto na PP, a jak by Ci przyznali zwrot w ramach sporu to już pewnie im jakaś tam ocena w PP spadnie, bo to by znaczyło że się przyznali do błędu. Albo kombinują. Nie wiem też o co chodzi z tym nierejestrowanym listem z trackingiem. Wszystkie przesyłki są rejestrowane, ale te tańsze nie mają trackingu, tylko potocznie się mówi że "nierejestrowana". Nie ma czegoś takiego jak tracking przy przesyłce nierejestrowanej, no chyba że za krótko jeszcze żyję Ja bym postawił sprawę jasno, albo oddawajcie te 40%, albo jak wam się bardziej opłaca to wyślijcie towar przesyłką z trackingiem, i jak dostanę numerek to zamknę spór. A jak nie to nie, PP odda, nie mają za bardzo wyjścia i próbują grać na Twojej niewiedzy
A ja nie, bo można nimi płacić. Jak nie chcesz to możesz mi oddać, ja tam zbieram Zawsze możesz wynegocjować odpowiednią ilość punktów która przekłada się na wartość w dolarach która Cię zadowala, przy kolejnych zamówieniach wykorzystasz to i zapłacisz odpowiednio mniej.Doctore pisze:A ich punkty to ja mam w 4-ech...
Ja tez nie wiem jaka oni maja polityke.
Ale wczesniej pisali,ze juz wysylaja. A po dwoch dniach jak zapytalem o tracking to mi wyskoczyli z zamknieciem sporu PP.
Podali mi numer trackingowy taki jakbym zamawial cos za 0.5usd i wtedy wysylka jest za darmo.Czyli ryzyk-fizyk.
Ostatnio napisalem im,ze zakoncze spor jak zobacze status w trackingu,bo jak nie to robie roszczenie to oni dalej swoje...
Ale wczesniej pisali,ze juz wysylaja. A po dwoch dniach jak zapytalem o tracking to mi wyskoczyli z zamknieciem sporu PP.
Podali mi numer trackingowy taki jakbym zamawial cos za 0.5usd i wtedy wysylka jest za darmo.Czyli ryzyk-fizyk.
Ostatnio napisalem im,ze zakoncze spor jak zobacze status w trackingu,bo jak nie to robie roszczenie to oni dalej swoje...
Ostatnio zmieniony sobota 07 lut 2015, 14:22 przez dariuszek, łącznie zmieniany 1 raz.
W moim przypadku nie mieli takiego problemu, sprawa dotyczyła jakiejś drobnej rozbieżności w zamówieniu, sklep zaproponował zwrot 2$, na co się zgodziłem i zwrot został zrealizowany:Manekinen pisze:Wygląda na to że też tam mają jakąś chorą biurokrację. I tak jak pisałem na poprzedniej stronie, mają jakiś problem aby wysłać częściowy zwrot przez PP, widocznie nie ma czegoś takiego jak zwrot 40% bo PP ma jakieś swoje zasady typu albo całość albo wcale.
Szanowny Użytkowniku! (Adresatem tej wiadomości jest XXX XXX).
Sprzedawca Banggood Technology Co., Ltd właśnie wysłał Ci częściowy zwrot pieniędzy w kwocie $2,00 USD w związku z dokonanym przez Ciebie zakupem.
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących tego zwrotu pieniędzy skontaktuj się z firmą Banggood Technology Co., Ltd.
Kwota zwrotu pieniędzy zostanie przekazana bezpośrednio na Twoje konto PayPal.
Aby zobaczyć wszystkie szczegóły transakcji, zaloguj się do swojego konta w systemie PayPal. Może upłynąć kilka minut, zanim ta transakcja pojawi się na Twoim koncie.
Witam
Ja też nie musiałem straszyć, napisałem że przyszły trzy uszkodzone sterowniki do silników krokowych. Odpisali, że mam przesłać zdjęcia, więc wysłałem. Potem dostałem maila, że mam podać jakie rozwiązanie mnie satysfakcjonuje. Odpisałem, że potrzebuję trzy sprawne do projektu. Zaproponowali wysyłkę trzech kolejnych, z pytaniem, czy takie rozwiązanie mnie satysfakcjonuje, odpisałem, że jak najbardziej. Dostałem trzy nowe, sterowniki...
Pozdrawiam
Ja też nie musiałem straszyć, napisałem że przyszły trzy uszkodzone sterowniki do silników krokowych. Odpisali, że mam przesłać zdjęcia, więc wysłałem. Potem dostałem maila, że mam podać jakie rozwiązanie mnie satysfakcjonuje. Odpisałem, że potrzebuję trzy sprawne do projektu. Zaproponowali wysyłkę trzech kolejnych, z pytaniem, czy takie rozwiązanie mnie satysfakcjonuje, odpisałem, że jak najbardziej. Dostałem trzy nowe, sterowniki...
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Ja zamówiłem ostatnio klapkę baterii do aparatu, a przysłali mi stacje dokującą do ładowania padów od PS4 ale naklejka i numer SKU od klapki baterii. Napisałem do nich maila bez zakładania sporu na PP kazali dosłać zdjęcia podesłałem wczoraj napisali że w ciągu 1-2dni wyślą jeszcze raz. Zobaczymy czy i co dostane
Parę miesięcy temu kupiłem u nich multimetr, po paru dniach od dostawy zaczął się sypać. Olałem, nabyłem w swym mieście UNI-T. Ostatnio postanowiłem napisać bardzo nie pozytywną ocenę multimetru z BG, tak by sprawdzić czy opublikują (bo wcześniej złej recenzji kierunkowskazów nie opublikowali). Moje zdziwienie: opublikowali i dopisali, żeby się zgłosić do obsługi klienta po pełny zwrot. Napisałem do tej obsługi, trzy maile i zrobili pełny zwrot, nie chcieli żadnych zdjęć, nie chcieli odsyłania produktu. Dawno już było po możliwości otwarcia sporu na PP. Biorąc pod uwagę też, że ostatnie przesyłki od nich dochodzą do mnie w ok. 10 dni, nawet nierejestrowane (dokładnie jedna nierejestrowana ) to myślę, że się starają i jest plus dla nich.
Ja ostatnio bardzo cenię BG za załatwianie spraw reklamacyjnych i publikowanie niewygodnych komentarzy. Fakt, że mam w hexie silniki teoretycznie gorsze ale 2 extra mam zupełnie za free. FT nie opublikował moich komentarzy a tutaj bez problemu. Takiego podejścia, jakie ma BG do klientów życzył bym wam i sobie w każdym sklepie, bo jest godne pochwały. Zostawiłem u nich kilka ładnych tysięcy i pewnie zostawię jeszcze więcej, nawet jeśli będą mieli coś odrobinę drożej niż konkurencja typu DX, FT, kai ...
Dla odmiany powiem, że kupiłem na Allegro 2 palniki H1. Dostałem H7 i mam albo odesłać za darmo inpostem (20km od domu mam placówkę) albo na swój koszt czymkolwiek. Tak czy siak będę ~10-15zł i kilkanaście lub kilkadziesiąt minut w plecy. Kupując to samo w BG jestem pewien, że miałbym extra zestaw H7 i zakupiony H1, przysłany po złożeniu reklamacji. Finalnie wezmę dremelka i z H7 zrobię H1, bo mniej czasu i pieniędzy na to zejdzie
Dla odmiany powiem, że kupiłem na Allegro 2 palniki H1. Dostałem H7 i mam albo odesłać za darmo inpostem (20km od domu mam placówkę) albo na swój koszt czymkolwiek. Tak czy siak będę ~10-15zł i kilkanaście lub kilkadziesiąt minut w plecy. Kupując to samo w BG jestem pewien, że miałbym extra zestaw H7 i zakupiony H1, przysłany po złożeniu reklamacji. Finalnie wezmę dremelka i z H7 zrobię H1, bo mniej czasu i pieniędzy na to zejdzie