Banggood
Rozszerzenie do google chrome pokazujące aktualny stock w BG:
https://chrome.google.com/webstore/deta ... djiopmjnbm
Edit: teraz umie pokazywać z różnych magazynów i w różnych wariantach (model, kolor itd).
Kosztuje to zostanie moim affiliate.
https://chrome.google.com/webstore/deta ... djiopmjnbm
Edit: teraz umie pokazywać z różnych magazynów i w różnych wariantach (model, kolor itd).
Kosztuje to zostanie moim affiliate.
Ostatnio zmieniony czwartek 05 lut 2015, 10:57 przez arekm, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeszcze z tego nie korzystałem, myślę że paczka bez żadnych naklejek będzie bardziej podejrzana niż taka z normalnym logiem, po za tym oni zawsze wpisują 2, 3, a nawet 4 razy mniejszą wartość niż faktyczna. Po za tym wydaje mi się że jeśli paczka jest spora to brak naklejki jeszcze bardziej zwróci uwagę urzędu.tabweg pisze:A o co chodzi z tym "Drop Shipping Order ".
Czy to jakoś wpływa na to czy celnik nałoży VAT czy nie ?
Latarka kosztuje ok 90 USD.
Na nalepce nie ma loga sklepu, jest nadawca napisany krzaczkami, odbiorca po naszemu, zaniżona wartość, opis zawartości (np. dziś dostałem 2 power banki na jedno ogniwo 18650 i paczka była opisana jako obudowa do telefonu a wartość 2x zaniżona) i kody kreskowe z numerem do trackingu. O tak wygląda taka nalepka:
Powoli przestaję ogarniać te zwroty z BG, myślę że oni sami nie wiedzą o co chodzi. O 7 rano przyszły dwa emaile, jeden z BG że wysłali zwrot na kwotę 133,65zł:
Zajrzałem na listę zamówień i tak, 176,23zł to dokładnie całe zamówienie dla którego zgłaszałem reklamacje, ale ona dotyczyła tylko jego części. Zamówienie nawet nie ma statusu refunded. W treści emaila z PP jest 133zł, w podsumowaniu 176. Albo oni mają tam taki bałagan, albo to PP wymusza zwrot opłaty za całe zamówienie "bo tak", ale ja przecież nie rozpoczynałem sporu przez PP tylko załatwiałem to z nimi sam. Dopiero za parę dni będę wiedział ile faktycznie mam tego zwrotu bo płaciłem kartą więc na kartę mi to pójdzie, nie na saldo PP.
Z tego co tu czytałem to nie pierwszy i nie drugi przypadek jak oddawali więcej niż powinni, a masa ludzi pewnie nawet o tym nie pisała bo o takich rzeczach po prostu lepiej się nie chwalić
Lubię ten sklep bo jak czasem przyślą chłam to sprawę załatwiają po ludzku, zwracają kasę i tyle, ale nie chciałbym też żeby byli poszkodowani przez PP. Kultura tego sklepu w kwestii reklamacji jest dużo wyższa jak u naszych lokalnych "allegrowiczów", np od listopada czekam na zwrot 9zł które poniosłem wysyłając towar w ramach niezgodności towaru z umową, i widać nadal poczekam... szarpanina za 9zł... a tu proszę, jeden email i sprawa załatwiona
Drugi z PP:refund total PLN133.65, it should back to your paypal account immediately
A niżej w tabelce jest tak:Sprzedawca BANGGOOD TECHNOLOGY CO.,LIMITED właśnie wysłał Ci częściowy zwrot pieniędzy w kwocie 133,65 PLN w związku z dokonanym przez Ciebie zakupem.
Zakup od BANGGOOD TECHNOLOGY CO.,LIMITED 176,23 PLN
Zajrzałem na listę zamówień i tak, 176,23zł to dokładnie całe zamówienie dla którego zgłaszałem reklamacje, ale ona dotyczyła tylko jego części. Zamówienie nawet nie ma statusu refunded. W treści emaila z PP jest 133zł, w podsumowaniu 176. Albo oni mają tam taki bałagan, albo to PP wymusza zwrot opłaty za całe zamówienie "bo tak", ale ja przecież nie rozpoczynałem sporu przez PP tylko załatwiałem to z nimi sam. Dopiero za parę dni będę wiedział ile faktycznie mam tego zwrotu bo płaciłem kartą więc na kartę mi to pójdzie, nie na saldo PP.
Z tego co tu czytałem to nie pierwszy i nie drugi przypadek jak oddawali więcej niż powinni, a masa ludzi pewnie nawet o tym nie pisała bo o takich rzeczach po prostu lepiej się nie chwalić
Lubię ten sklep bo jak czasem przyślą chłam to sprawę załatwiają po ludzku, zwracają kasę i tyle, ale nie chciałbym też żeby byli poszkodowani przez PP. Kultura tego sklepu w kwestii reklamacji jest dużo wyższa jak u naszych lokalnych "allegrowiczów", np od listopada czekam na zwrot 9zł które poniosłem wysyłając towar w ramach niezgodności towaru z umową, i widać nadal poczekam... szarpanina za 9zł... a tu proszę, jeden email i sprawa załatwiona
Chinole rozliczają się w USD, to, że dostajesz info PLN to dla twojej informacji. Może z tego powodu są różnice, ostatnio kurs skacze jak głupi.
Ogólnie z chińczykami są dobre relacje, na aliexpres kupiłem aku do GOPRO i miało mieć większą pojemność niż oryginał, napisałem im, że na oryginale robię 800 zdjęć a na ich 650. Bez problemu zwrócili parę USD. Na hobbyking po roku okazało się, że coś nie działa, zrobiłem 2 zdjęcia i w ciągu 1 dnia był zwrot, bez wysyłki. (mogłem też prosić o ponowne wysłanie towaru). Z Banggood tak samo, ale na pewno muszą mieć super przebicie na artykułach skoro są gotowi wysłać drugą sztukę.
Ogólnie z chińczykami są dobre relacje, na aliexpres kupiłem aku do GOPRO i miało mieć większą pojemność niż oryginał, napisałem im, że na oryginale robię 800 zdjęć a na ich 650. Bez problemu zwrócili parę USD. Na hobbyking po roku okazało się, że coś nie działa, zrobiłem 2 zdjęcia i w ciągu 1 dnia był zwrot, bez wysyłki. (mogłem też prosić o ponowne wysłanie towaru). Z Banggood tak samo, ale na pewno muszą mieć super przebicie na artykułach skoro są gotowi wysłać drugą sztukę.
Miałem to samo. Chciałem parę zł za część zamówienia, a oddali prawie 200 za całość.
Myślę, że ich problem leży po stronie PayPala. Wpisują nr transakcji z której robią zwrot, a PP anuluje im całą transakcję o podanym numerze, bo nie kuma, że chodziło tylko o jej część.
Już spieszę im to wyjaśnić... tylko najpierw muszę zrobić parę innych rzeczy, które zajmą mi pewnie kilka lat.
Ale potem na pewno im to wyjaśnię... kiedyś.
Też kocham ten sklep!
Myślę, że ich problem leży po stronie PayPala. Wpisują nr transakcji z której robią zwrot, a PP anuluje im całą transakcję o podanym numerze, bo nie kuma, że chodziło tylko o jej część.
Już spieszę im to wyjaśnić... tylko najpierw muszę zrobić parę innych rzeczy, które zajmą mi pewnie kilka lat.
Ale potem na pewno im to wyjaśnię... kiedyś.
Też kocham ten sklep!