Eagle Eye X6 BLF special edition
Ja z kolei chętnie zobaczyłbym porównanie rozkładu światła do M1.
Interesują mnie też odczucia związane z używaniem tej latarki. Czy sprawdzi się jako EDC, do zabrania w góry, w las? Reflektor jest dość duży, czy czy spot w tej latarce nie jest zbyt agresywny do wspomnianych zastosowań? Teoretycznie podobają mi się tryby w tej latarce, czy mogę przyjąć, że 3% będzie ok do wnętrza namiotu, poświecenia na mapę, a 20% do poświecenia pod nogi podczas marszu? Rozumiem, że tryby zmienia się w pętli po pół-kliku jak w fabrycznych Convoyach? Czy tryb turbo można jakoś ukryć?
Dzięki!
Interesują mnie też odczucia związane z używaniem tej latarki. Czy sprawdzi się jako EDC, do zabrania w góry, w las? Reflektor jest dość duży, czy czy spot w tej latarce nie jest zbyt agresywny do wspomnianych zastosowań? Teoretycznie podobają mi się tryby w tej latarce, czy mogę przyjąć, że 3% będzie ok do wnętrza namiotu, poświecenia na mapę, a 20% do poświecenia pod nogi podczas marszu? Rozumiem, że tryby zmienia się w pętli po pół-kliku jak w fabrycznych Convoyach? Czy tryb turbo można jakoś ukryć?
Dzięki!
Rozkład światła, jak i sam spot jest bardzo podobny do tego z M1. Reflektor nie jest zbyt duży, w moim doświadczeniu latarka okazała się być mniejsza niż się spodziewałem Tryb 3% będzie dobry do poświecenia z bliska i 20% pod nogi też powinno być w porządku, zmienia się je tak samo jak w convoyach. Trybu turbo nie można ukryć, a właściwie to nie jest turbo, tylko 100% które po chyba 3 minutach spada o jeden tryb w dół, nie jest to jakaś przerażająca moc aby było sens ukrywać ten tryb.
Tutaj masz Eagle Eye X6 BLF Edition XM-L2 neutral white http://abload.de/img/p1110369qfudf.jpgKarolcio pisze:Ja z kolei chętnie zobaczyłbym porównanie rozkładu światła do M1.
Dzięki!
i Convoy M1 neutral white XM-L T6-3C, 2.8A http://abload.de/img/convoim1cwi0awf.jpg
Spot w X6 nie jest mocno intensywny jak np w C8, ale zaś jest mocniej zarysowany i wyraźniejszy niż w M1 ale to przez reflektor SMO, w M1 jest OP.
Jako latarka "do wszystkiego" chyba jednak M1.
Jako latarka "do wszystkiego" chyba jednak M1.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Mi chodziło o ograniczenie klikania w pętli - 4 tryby to sporo, tym bardziej, że można się pogubić, różnica dwu najwyższych trybów nie jest spektakularna.Wojto pisze:Trybu turbo nie można ukryć, a właściwie to nie jest turbo, tylko 100% które po chyba 3 minutach spada o jeden tryb w dół, nie jest to jakaś przerażająca moc aby było sens ukrywać ten tryb.
Dziś dostałem tę latarkę. 4C faktycznie jakieś takie żółte. Mam pewne wątpliwości co do użyteczności trybu najniższego, 5% jak z Convoyów jest chyba optymalne.
doszła mi ta latareczka - nie powiem fajnie wygląda spot troszkę większy niż w C8 - generalnie podoba mi się.
Gwinty przesmarowane, sprężynki trochę słabe (miękkie) ale jakość wykonania bardzo dobra.
zasiliłem ja zasilaczem laboratoryjnym na 4V przyjęła 2,5A, na 4,2V 2,8A - na 3,5V poniżej 2A.
Wygląda że nie ma stabilizacji!!! Do deklarowanych 3,5A też sporo brakuje. Jasność spotu nie słabsza niż w C8 na 2,8 A - na ścianie w pokoju w trakcie dnia
No nic zabiorę ją dzisiaj w nocy, to mniej więcej porównam z C8 - mocą pewnie będę troszkę rozczarowany, ale czym więcej latarek tym mniejsze ma ona dla mnie znaczenie .
Jak spadek jasności będzie mocno widoczny w zależności od rozładowania ogniwa to może spróbuję z niej zrobić jakiegoś prądożercę np 4 A (pod tym wzgledem wydaje sie lepsza niz Convoye bo ma zintegrowana z body pigułe.
Ciekawe jak można by zmodyfikować fabryczny sterownik - fajnie się tryby zmienia i nie ma tego denerwującego mignięcia na najniższym jak w105C.
Gwinty przesmarowane, sprężynki trochę słabe (miękkie) ale jakość wykonania bardzo dobra.
zasiliłem ja zasilaczem laboratoryjnym na 4V przyjęła 2,5A, na 4,2V 2,8A - na 3,5V poniżej 2A.
Wygląda że nie ma stabilizacji!!! Do deklarowanych 3,5A też sporo brakuje. Jasność spotu nie słabsza niż w C8 na 2,8 A - na ścianie w pokoju w trakcie dnia
No nic zabiorę ją dzisiaj w nocy, to mniej więcej porównam z C8 - mocą pewnie będę troszkę rozczarowany, ale czym więcej latarek tym mniejsze ma ona dla mnie znaczenie .
Jak spadek jasności będzie mocno widoczny w zależności od rozładowania ogniwa to może spróbuję z niej zrobić jakiegoś prądożercę np 4 A (pod tym wzgledem wydaje sie lepsza niz Convoye bo ma zintegrowana z body pigułe.
Ciekawe jak można by zmodyfikować fabryczny sterownik - fajnie się tryby zmienia i nie ma tego denerwującego mignięcia na najniższym jak w105C.
No, sterownik nie ma stabilizacji, sprawdzałem i prąd wygląda podobnie jak u Ciebie, chociaż jest to dziwne bo w sterowniku siedzi przetwornica która powinna dawać stabilizację...
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Z tą stabilizacją to kiepsko...
[ Dodano: 24 Luty 2015, 22:14 ]
http://www.banggood.com/Eagle-Eyes-X6R- ... 62933.html
Z ładowarką i więcej lumenów...
[ Dodano: 24 Luty 2015, 22:14 ]
http://www.banggood.com/Eagle-Eyes-X6R- ... 62933.html
Z ładowarką i więcej lumenów...
ok,ok - mam tylko Convoye C8 i S2+
Miałem ochotę na lepszą serię z Convoyów ale za dużo już mam latarek .
Porównanie z moją C8 trochę niemiarodajne bo mam tam XP-L - kę.
ale generalnie rozkład światła własnie taki jak w C8 a nie np Solarforce L2P...
Reasumując to raczej latarka na zewnątrz - taki trochę szperacz ale od C8 dużo mniejszy i przez to wygodniejszy - trochę naciągając to można powiedzieć że rozmiar jeszcze kieszonkowy.
Trochę szkoda że w latarce nie ma nic GITD, nie problem włożyć ale może tak jest lepiej?
Miałem ochotę na lepszą serię z Convoyów ale za dużo już mam latarek .
Porównanie z moją C8 trochę niemiarodajne bo mam tam XP-L - kę.
ale generalnie rozkład światła własnie taki jak w C8 a nie np Solarforce L2P...
Reasumując to raczej latarka na zewnątrz - taki trochę szperacz ale od C8 dużo mniejszy i przez to wygodniejszy - trochę naciągając to można powiedzieć że rozmiar jeszcze kieszonkowy.
Trochę szkoda że w latarce nie ma nic GITD, nie problem włożyć ale może tak jest lepiej?
-
- Posty: 402
- Rejestracja: środa 14 wrz 2011, 02:06
- Lokalizacja: Bulanda