Wymiana kabla w słuchawkach dokanałowych

Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
Awatar użytkownika
Wojto
Posty: 718
Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 23:04
Lokalizacja: Mcz

Wymiana kabla w słuchawkach dokanałowych

Post autor: Wojto »

Witam.

Chciałbym zabrać się za wymianę kabla w moich słuchawkach dokanałowych, jedna słuchawka przerywa gdy ruszam kablem. Aktualnie można słuchać muzyki bez problemów, czasem gdy ruszę kablem to przerywa mi dźwięk w jednej.

Problem powstał przez częste załamywanie się kabla w tym miejscu:
Obrazek

Wiecie czy taka naprawa jest w ogóle możliwa w warunkach domowych? Może gwarancja to obejmuje?

Aktualnie owinąłem to miejsce taśmą aby uszkodzenia nie postępowały dalej :P
Jeszcze nie mogę się zabrać za ich naprawę ale chciałbym wiedzieć co i jak :)
PawelG.
Posty: 1529
Rejestracja: czwartek 10 lip 2014, 20:08
Lokalizacja: Konin

Post autor: PawelG. »

Jeśli są na gwarancji, to je wysyłaj i nawet się nie zastanawiaj, jak nie naprawią, to po prostu Ci je odeślą.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne :)
Awatar użytkownika
kedziorro
Posty: 67
Rejestracja: czwartek 10 lip 2014, 14:06
Lokalizacja: Dęblin

Post autor: kedziorro »

Jak wyżej - jak są na gwarancji to je wyślij - albo wrócą sprawne, albo nowe.
Convoy C8 XM-L2 T6-4C 2,8A

TANK 007 TK701

Ruinovo 302, ENB x2, ENB x3, Nitecore i4.
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

PawelG. pisze:Jeśli są na gwarancji, to je wysyłaj i nawet się nie zastanawiaj, jak nie naprawią, to po prostu Ci je odeślą.
Ja zanim bym wysłał to zapytałbym serwisu plus zajrzał do gwarancji czy obejmuje uszkodzenia mechaniczne ( bo najczęściej nie obejmuje) , bo szkoda pieniędzy na wysyłkę jesli to gwarancja nie obejmuje.
Awatar użytkownika
Wojto
Posty: 718
Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 23:04
Lokalizacja: Mcz

Post autor: Wojto »

Słuchawki kupowałem w empiku, może wystarczy im zanieść tylko je z wypełnioną reklamacją. Na karcie gwarancyjnej od TDK jest zawarta taka kwestia: "Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia ani uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego używania, zaniedbania lub wypadku"
Czyli nie ma szans że mi naprawią te słuchawki?
Dodam jeszcze że głowice słuchawek są ceramiczne, wątpię żeby dało się je rozebrać ;/
Zamówiłem sobie już inne słuchawki.
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Raczej z gwarancji nici. Po mojemu to przewód jest źle zabezpieczony, ale nie są to słuchawki z górnej półki aby producent poczuwał się do odpowiedzialności za takie rzeczy. Pewnie przed sądem musiałbyś udowadniać im że przewód jest źle zabezpieczony i podatny na przełamanie.

Jeśli nie masz wprawy w lutowaniu to ciężko będzie Ci to naprawić samemu, te kabelki są bardzo wredne jeśli chodzi o odiozolowanie i pobielenie cyną, wprawionemu elektronikowi potrafią nerwów czasem napsuć :) Rozłupanie obudowy nie powinno sprawiać problemów ale złożenie potem tego w estetyczny sposób to inna kwestia :)
PawelG.
Posty: 1529
Rejestracja: czwartek 10 lip 2014, 20:08
Lokalizacja: Konin

Post autor: PawelG. »

Spokojnie zanoś i reklamuj.
Najlepiej na podstawie niezgodności z umową.
Nie tłumacz, że kabel jest naderwany, tylko, ze jednak słuchawka nie gra.
Jeśli to są oryginalne słuchawki TDK, to z dużym prawdopodobieństwem wymienią Ci na nowe.
Tak więc do boju i walcz.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne :)
Awatar użytkownika
Wojto
Posty: 718
Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 23:04
Lokalizacja: Mcz

Post autor: Wojto »

No i słuchawka kompletnie przestała grać, nawet poruszenie kablem nie pomaga.
Wypełnię formularz reklamacji i wyślę to do magazynu empika (wolałbym zanieść im to do sklepu, ale na stronie podali by odesłać sprzęt).
Będę informować jak się potoczą sprawy tej reklamacji, tak na przyszłość i dla ciekawskich :)
zieloczek100
Posty: 491
Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: zieloczek100 »

Ja kupiłem czytnik w empiku za bodajże 6zł, tj 2 czytniki, kolegi działa, a mój nie. Niby tylko 6zł, ale... czasami się przydaje i nie działa, a szkoda czasu żeby iść reklamować taką drobnostkę (żeby wymienili). Oddaj do sklepu, po co masz płacić dodatkowo za przesyłkę.
Awatar użytkownika
Wojto
Posty: 718
Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 23:04
Lokalizacja: Mcz

Post autor: Wojto »

Odesłałem słuchawki w poniedziałek, a dzisiaj (piątek) dostałem zwrot pieniędzy :D
Obrazek
Ogólnie mogę polecić serwis empik ;)
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

No proszę jakie zaskoczenie :)
PawelG.
Posty: 1529
Rejestracja: czwartek 10 lip 2014, 20:08
Lokalizacja: Konin

Post autor: PawelG. »

Od początku pisałem, żeby próbować, reklamować i nie naprawiać :D
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne :)
ODPOWIEDZ