Światła długie do pary z Convoy S3
Światła długie do pary z Convoy S3
Witam wszystkich, szukam drugiej latarki na rower - będzie współpracować z Convoy S3.
Chciałbym zakupić coś niezbyt drogiego, jednak solidnego - budżet to około 70 zł.
Generalnie zależy mi na tym, żeby skupienie światła było większe od tego w S3, dzięki czemu mógłbym oświetlać trasę na większe odległości.
Jeżdżę jedynie po szosie, więc nie potrzebuję milionów lumenów żeby oświetlić zakręty w lesie przy zjeździe 40 km/h. Jeśli chodzi o barwę światła, to najlepiej żeby była neutralna. Latarka może być na jedno lub dwa ogniwa 18650, inne zasilanie nie wchodzi w grę.
Czekam na Wasze propozycje
Chciałbym zakupić coś niezbyt drogiego, jednak solidnego - budżet to około 70 zł.
Generalnie zależy mi na tym, żeby skupienie światła było większe od tego w S3, dzięki czemu mógłbym oświetlać trasę na większe odległości.
Jeżdżę jedynie po szosie, więc nie potrzebuję milionów lumenów żeby oświetlić zakręty w lesie przy zjeździe 40 km/h. Jeśli chodzi o barwę światła, to najlepiej żeby była neutralna. Latarka może być na jedno lub dwa ogniwa 18650, inne zasilanie nie wchodzi w grę.
Czekam na Wasze propozycje
A jaki masz ref. w swoim S3? Bo może wystarczy zrobić coś podobnego z innym reflektorem. Jeden S3 OP, a drugi gładki- wtedy masz wyraźny spot i zasięg nieco większy.
Ewentualnie convoy C8 do "bardzo" długich świateł- ale to jak dla mnie nieco za dużo na kierownicę.
Ewentualnie convoy C8 do "bardzo" długich świateł- ale to jak dla mnie nieco za dużo na kierownicę.
Ostatnio zmieniony sobota 27 gru 2014, 23:34 przez piciex, łącznie zmieniany 1 raz.
S3 71g, S8-175g, oba na pusto, bez aku.
Uchwyt ten sam, tylko z dobrym uściskiem, ze względu na wagę. C8 jest tylko 1mm grubszy.
Uchwyt ten sam, tylko z dobrym uściskiem, ze względu na wagę. C8 jest tylko 1mm grubszy.
Ostatnio zmieniony sobota 27 gru 2014, 23:40 przez piciex, łącznie zmieniany 1 raz.
Okej, decyduję się na C8. Co musiałbym w niej zrobić, żeby przedłużyć jej trwałość, ewentualnie poprawić ilość generowanego światła? Pasta pod diodę, mostkowanie sprężynki - co oprócz tego?
Wybrać reflektor OP czy SMO? Która z fasttech będzie najlepsza?
Będę tam zamawiał C3 na XP-E i chciałbym żeby przyszły razem.
Wybrać reflektor OP czy SMO? Która z fasttech będzie najlepsza?
Będę tam zamawiał C3 na XP-E i chciałbym żeby przyszły razem.
Kolejno 5,30,100% z 2,8A
Ps wolę ją używać niż l2P obie zmodowane ale jakoś m1 fajniej świeci, bardzooo dobra latareczka - udany kompromis rozkładu światła
Jak chcesz to mogę fotki z c8 wkleić z prywatnej sesji
Tu już mam 3 wersje 100%
c8 op xm-l2
c8 smo xm-l2
c8 smo xp-g2
Jeszcze można skalpować wszystkie ale nie mam fotek ....
Ps wolę ją używać niż l2P obie zmodowane ale jakoś m1 fajniej świeci, bardzooo dobra latareczka - udany kompromis rozkładu światła
Jak chcesz to mogę fotki z c8 wkleić z prywatnej sesji
Tu już mam 3 wersje 100%
c8 op xm-l2
c8 smo xm-l2
c8 smo xp-g2
Jeszcze można skalpować wszystkie ale nie mam fotek ....
Ostatnio zmieniony niedziela 28 gru 2014, 02:17 przez vin324pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
C8 dobrze jeszcze siedzi na kierownicy, jeżdziłem już z znacznie większymi światełkami i nie było tragedii, W refie OP idealne światło na długie do pary z s3 jako mijania ( z daszkiem żeby nie oślepiać !)
[ Dodano: 28 Grudzień 2014, 02:30 ]
Uchwyt do rur i nawet http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=13135
Siedzi stabilnie , ale to już jest prawdziwy dzień w nocy .........
[ Dodano: 28 Grudzień 2014, 02:30 ]
Uchwyt do rur i nawet http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=13135
Siedzi stabilnie , ale to już jest prawdziwy dzień w nocy .........
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Co użytkownik to inna opinia. Mi C8 jest "za długie" na rowerze, natomiast M1 odpowiednie, tyle, że zamiast niej, mam S4 z oskalpowaną diodą i mniej więcej te same skupienie przez to W przypadku posiadania S3 jednak przesiadka na C8 da lepsze efekty "długich" niż M1, chyba, że S3 zmoduje się kolimatorem owalnym, wtedy zestaw M1 + S3 owal będzie bardzo przyjemny w większości trasach. Znam ludzi mających S2 + M1 i uważających to za ich ideał, jednak mnie osobiście 1 owal nie wystarcza na szerokość w lesie.
-
- Posty: 491
- Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
- Lokalizacja: Żyrardów