Duża latarka z części od fiata 126p
Convoy M1 - dobrze odprowadza ciepło, radzi sobie z prądem 2,8A nawet przez dłuższy czas bez problemu.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Latarki takiej mocy, czy to M1 czy C8 nie mogą po prostu stać/leżeć i świecić ma maxa w bezruchu bo mocno się nagrzewają. Trzymanie latarki w ręce na spacerze, na rowerze sprawia że nie występuje niebezpieczeństwo przegrzania. W niższych trybach może stać i świecić w bezruchu.
C8 to spora latarka i z odprowadzeniem ciepła przy sterowniku 2,8A nie ma kłopotu ale z zastrzeżeniem jak wyżej, czyli minimalny ruch powietrza.
C8 to spora latarka i z odprowadzeniem ciepła przy sterowniku 2,8A nie ma kłopotu ale z zastrzeżeniem jak wyżej, czyli minimalny ruch powietrza.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
ja np latarek używam bardzo często w pozycji "świeczka" i własnie wtedy jest mi potrzeba moc aby światło odbite oświetlało miejsce pracy - i to jest tez powód dlaczego zainwestowałem "tyle pieniędzy" w modowany gotowiec u jednego z forumowych TUNERów pomimo posiadania modyfikowanych własnoręcznie Convoyów czy innych chińczyków. (nie umiem na tyle programować aby stworzyć własny driver z zabezpieczeniem termicznym).
PS. Tak sobie tłumacze wydatki na latarki ale prawda jest inna
PS. Tak sobie tłumacze wydatki na latarki ale prawda jest inna
Ostatnio zmieniony sobota 06 gru 2014, 08:42 przez ww296, łącznie zmieniany 1 raz.