Podziel się swoim smutkiem
- lord_craven
- Posty: 415
- Rejestracja: środa 27 lut 2013, 12:32
- Lokalizacja: Leżajsk
Czytam i czytam po internetach, a tu jak nie kupa Cejrowskiego to jakieś pułapki. Na cholerę mi pułapki Mam ją złapać, nadać imię i się zaprzyjaźnić? Najchętniej nawierciłbym w suficie mały otwór wpuścił jakiś cyklon B i wyprowadził się na kilka dni. Tak zrobiłem z osami 2 lata temu i podziałało doskonale.
/otwór nadal mam- na wszelki wypadek/
/otwór nadal mam- na wszelki wypadek/
To chyba zbieg okoliczności. Jadę dzisiaj do pracy i po chwili pedał gazu nie reaguje i zapala się jedna z kontrolek tzw. "spirala". Tak się złożyło że stałem wtedy na przejeździe, więc myślę sobie koniec z jazdy. Wysiadłem z samochodu aby sprawdzić wiązkę od elektronicznego potencjometru, ale nie zauważyłem nic niepokojącego. "Uruchomiłem ponownie" silnik kontrolka zgasła. Co prawda z małymi problemami ale udało się dojechać do pracy. Po przyjeździe do domu otwieram maskę i widzę odgryziony wężyk od spryskiwaczy, zniszczone kable od niedawno wymienionej cewki WN (trzeba kupić całość dzięki renault), gruby kabel od aku, i zapewne przewody od potencjometru...
Są też ultradźwiękowe odstraszacze zasilane z 12V. Nie są przyjemne też dla człowieka, dlatego nie polecam stosować ich w pobliżu przebywających ludzi.
Jeśli chodzi o skuteczność, to brat miał rozszarpane wygłuszenie silnika, a po zastosowaniu tego urządzenia więcej się to nie zdarzyło (w ciągu ok. 2 lat, cały czas parkowanie na zewnątrz).
Jeśli chodzi o skuteczność, to brat miał rozszarpane wygłuszenie silnika, a po zastosowaniu tego urządzenia więcej się to nie zdarzyło (w ciągu ok. 2 lat, cały czas parkowanie na zewnątrz).
- przemek1602
- Posty: 286
- Rejestracja: poniedziałek 21 lip 2014, 22:36
- Lokalizacja: Świdnica
Który to model, bo starsze miały jedną cewkę i rozdzielacz, podwójne cewki, lub w nowszych jedna cewka na jeden cylinder.Jacek318 pisze:Po przyjeździe do domu otwieram maskę i widzę odgryziony wężyk od spryskiwaczy, zniszczone kable od niedawno wymienionej cewki WN (trzeba kupić całość dzięki renault), gruby kabel od aku, i zapewne przewody od potencjometru...
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Jak masz dobrego elektryka, to Ci to ożeni z klasyczną cewką, z odpinanymi przewodami od starszego modelu.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2379154.html (zdjęcie cewki)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2379154.html (zdjęcie cewki)