Tracking przesyłki z cnqualitygoods

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

s_krzys pisze:a ty liczysz 2 tygodnie normalnie czy 2 tygodnie tj 14 dni roboczych????

14 dni kalendarzowych od daty wysłania z Hongkongu.
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

s_krzys pisze:poszło, zobaczymy kiedy odpowiedzą i co napiszą a ty długo czekałeś na tą przebojową przesyłkę? a swoją drogą jak pomylili Polskę i USA
Nie mam pojęcia ;)
Jakieś 2 miesiące, czy nawet nieco więcej czekałem.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
s_krzys
Posty: 18
Rejestracja: sobota 02 sie 2014, 11:00
Lokalizacja: opolskie

Post autor: s_krzys »

Ja kupiłem 12 a 13 wysłali mi maila że przesyłka poszła i nr przesyłki. 2 miesiące??????? koszmar. a chociaż jakoś to zrekompensowali???????? a na samą odpowiedź długo czekałeś??? ja wiem że teraz jest nad ranem w Singapurze ale zobaczymy kiedy napiszą. i co???
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

Cieszyłem się że w ogóle dotarła ;)
Na odp 2-3 dni, nie pamiętam dokładnie, latem to było.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
s_krzys
Posty: 18
Rejestracja: sobota 02 sie 2014, 11:00
Lokalizacja: opolskie

Post autor: s_krzys »

a nie zakładałeś sporu na paypalu żeby choć coś zyskać na ich błędzie. wszak obiecują szybką wysyłkę i dostarczenie. dwa miechy to szmat czasu
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

Nie.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
s_krzys
Posty: 18
Rejestracja: sobota 02 sie 2014, 11:00
Lokalizacja: opolskie

Post autor: s_krzys »

Witam, dziś dostałem ale maila że moje zamówienie wraca do nich z Holandii i będą musieli ponownie je wysłać do mnie ale jeszcze lepsze to to że napisali mi że dwie latarki z zamówienia nie ma na stanie i dlatego zwrócili mi za nie 30$ na paypala. to pytanie jak wysyłali to były a teraz nie ma? chyba więcej tam nie kupię kumpel czekał na zamówione baterie 3 miesiące a inny w innym sklepie na zamówienie czekał tydzień.Niech tylko dojdzie to zamówienie to zobaczymy co wysłali

[ Dodano: 9 Grudzień 2014, 23:17 ]
a przesyłki jak nie ma tak nie ma, jeszcze 2-3 dni i spór

[ Dodano: 12 Grudzień 2014, 11:02 ]
Witam ponownie po kilku emailach do sklepu dostałem dziś cóś takiego:
Hi Sir

This package got stuck on Custom for a long time... Our shipper said The package contains too many li-ion batteries, that's the reason why it got stuck.

Now it has online information now, that means the package is heading for your country.
Co mam sądzić o tym i co zrobić?Miał ktoś taki przypadek? Tak nawiasem to w przesyłce był zestaw z baterią jedna 18650 jedna 26650 i dwie latarki, za dwie latarki ponoć nie było na stanie zwrócili kase ale 4 baterie to problem w wysyłce????Co robić?


Już dziś w WER Warszawa noże zdążą przed świętami
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Tak z ciekawości to czy u was też wyskakują dziwne komunikaty, gdy robicie zamówienie na CNQG, czy tylko u mnie? Mianowicie, za każdym razem gdy tam coś zamawiam wygląda to tak: wybieram towar do koszyka, robie podsumowanie, potem checkout with PayPal, płacę, PayPal mówi, że wszystko OK, wtedy klikam wróć do sklepu i pojawia mi się wielki napis "PAID FAILED". :-|
Jak przejdę do "my orders" to wszystko jest OK, że jest zapłacone i "processing", ale ten napis pojawia się zawsze po zapłaceniu i jest trochę mylący, a jak zamawiałem pierwszy raz to nawet bym powiedział niepokojący. Wy też tak macie?
szakalaka
Posty: 94
Rejestracja: niedziela 14 gru 2008, 04:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: szakalaka »

Witam

Koledzy jako biegły w angielskim :mrgreen: taki sierotek ze mnie , możecie mnie oświecić w wysyłkach z cnqualitygoods zakupu dokonałem 20 lutego zapłaciłem z Paypala tylko że po zapłaceniu jak był powrót na stronę sprzedawcy to wyskoczył jakiś error :( (kasa z PP zabrana). Niestety do dziś cisza jak sprawdzam na swoim koncie na cn... to takie dziwy


I nie wiem czy czekać bo czekać czy myślą że jeszcze nie zapłaciłem :(
Jak ktoś pomoże to stawiam piwko :)
Pozdro
Andrzej

Obrazek[/img]


może też będzie OK
Ostatnio zmieniony sobota 28 lut 2015, 18:36 przez szakalaka, łącznie zmieniany 1 raz.
Lepsza mała pomoc , niż wielkie współczucie.
Awatar użytkownika
marmez
Posty: 2879
Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: marmez »

szakalaka, niestety nie mogę powiększyć zdjęcia i zobaczyć, co tam piszą. Tutaj poradnik wrzucania zdjęć: http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=13291 Pozdrawiam.
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

szakalaka, czyli podejrzewam, że wyskoczył Ci ten sam error co u mnie (pisałem onim jeden post wyżej nad Twoim). Nie przejmuj się nim, on wyskakuje zawsze. Tak jak marmez napisał nie da się powiększyć Twojego zdjęcia więc niewiele widać. Ale jak klikniesz z listy po lewej "my order" i wyświetli Ci się lista twoich zamówień to od lewej powinieneś mieć nr zamówienia, potem datę zamówienia, następnie: Confirmed, Payed, Unshipped (potwierdzone, zapłacone, niewysłane) i na końcu po prawej na czerwono- confirmed. Jeśli tak to wygląda to wszystko jest OK.

[ Dodano: 28 Luty 2015, 08:49 ]
Sprawa wygląda tak, że oni przeważnie nie mają towaru na miejscu i dopiero kompletują Twoje zamówienie. Zależy ile różnych rzeczy miałeś w koszyku. Przeważnie czekam u nich 6-10 dni zanim się ogarną i wyślą towar. Wtedy pojawi Ci się shipped (wysłano).
szakalaka
Posty: 94
Rejestracja: niedziela 14 gru 2008, 04:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: szakalaka »

piciex tak właśnie mam
Confirmed, Payed, Unshippedi na końcu po prawej na czerwono- confirmed

Czyli chiba wszystko OK :mrgreen:

Pozdrawiam
Andrzej
Lepsza mała pomoc , niż wielkie współczucie.
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Teraz pozostaje tylko cierpliwie czekać... :zzz:
ODPOWIEDZ