Latarka do roweru która najlepsza wady zalety do 200 pln ?
Latarka do roweru która najlepsza wady zalety do 200 pln ?
Witam Wszystkich
Szukam latarki do roweru poczytałem trochę forum i mam mętlik w głowie bo jest tego sporo i te wszystkie mody konfiguracje głowa boli od tego wszystkiego no ale mam kilka typów w cenie do 200 pln . Może ktoś doradzi którą wybrać dlaczego warto dopłacić do tej droższej proszę o pomoc .
Dodam jeszcze że potrzeba mi oświetlić leśne drogi i asfaltowe też prędkość z jaką się poruszam to ok 30km/h do 40km/h więc latarka powinna świecić dosyć daleko i jasno na boki średnio nie potrzeba mi szerokiego doświetlania barwa jaka mi się podoba to 4C .
Oto moje propozycje nad którymi się zastanawiam :
1. EDC X1 | LED XM-L2 900lm
2 Convoy S2+ reflektor OP XM-L2 T6 4C
3 SolarForce L2 900lm XM-L2 T6 3C extended
4 Convoy S6 XM-L2 950lm ster. rozszerzony
5 Starry Light BX02 trochę ponad 200 pln i już z kabelkiem a to mi trochę przeszkadza
Czekam na Wasze opinie rady uwagi .
Szukam latarki do roweru poczytałem trochę forum i mam mętlik w głowie bo jest tego sporo i te wszystkie mody konfiguracje głowa boli od tego wszystkiego no ale mam kilka typów w cenie do 200 pln . Może ktoś doradzi którą wybrać dlaczego warto dopłacić do tej droższej proszę o pomoc .
Dodam jeszcze że potrzeba mi oświetlić leśne drogi i asfaltowe też prędkość z jaką się poruszam to ok 30km/h do 40km/h więc latarka powinna świecić dosyć daleko i jasno na boki średnio nie potrzeba mi szerokiego doświetlania barwa jaka mi się podoba to 4C .
Oto moje propozycje nad którymi się zastanawiam :
1. EDC X1 | LED XM-L2 900lm
2 Convoy S2+ reflektor OP XM-L2 T6 4C
3 SolarForce L2 900lm XM-L2 T6 3C extended
4 Convoy S6 XM-L2 950lm ster. rozszerzony
5 Starry Light BX02 trochę ponad 200 pln i już z kabelkiem a to mi trochę przeszkadza
Czekam na Wasze opinie rady uwagi .
Na refie op otrzymasz wyraźnego spota oddzielonego od spilla. Zasięg będzie lepszy niż na kolimatorze ale na mieście będziesz oślepiać ludzi z przeciwka, opuszczenie latarki w dół tak aby nie oślepiała sporo zmniejsza zasięg, ja sobie dorobiłem daszek wycinając odpowiednio dyfuzor i podklejając go folią odblaskową.
Pierwsze cztery pozycje to bardzo dobre latarki biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny. Ale jeżeli chodzi o preferencje to wybrałbym na Twoim miejscu.
3 SolarForce L2 900lm XM-L2 T6 3C extended
Zasięg większy niż pozostałe, z racji większego refa.
Dogadaj się z "Gregiem" to forumowy specjalista od Solarforca, a latarki z pod jego ręki to produkty najwyższej jakości
http://allegro.pl/latarka-solarforce-l2 ... 04967.html
Pierwsze cztery pozycje to bardzo dobre latarki biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny. Ale jeżeli chodzi o preferencje to wybrałbym na Twoim miejscu.
3 SolarForce L2 900lm XM-L2 T6 3C extended
Zasięg większy niż pozostałe, z racji większego refa.
Dogadaj się z "Gregiem" to forumowy specjalista od Solarforca, a latarki z pod jego ręki to produkty najwyższej jakości
http://allegro.pl/latarka-solarforce-l2 ... 04967.html
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
A dużo lepsza ta SolarForce L2 900lm XM-L2 T6 3C extended od takiej Convoy S2+ reflektor OP XM-L2 T6 4C Wersja z driverem programowalnym 2,8V-4,5V 2,8A Sterownik extended v2.1 .
Zabezpieczenie termiczne, 5 profili trybów, bardzo szerokie możliwości zaprogramowania ustawień według potrzeb:
EDC, rower + strobo, taktyczny, moon, rowerowy z klaksonem (sekwencja ostrzegawcza uruchamiana jednym klikiem) i wiele innych.
Bo cenowo to SolarForce 50pln droższa a czy świeci lepiej bo wygląda solidnie podoba mi się ?
Zabezpieczenie termiczne, 5 profili trybów, bardzo szerokie możliwości zaprogramowania ustawień według potrzeb:
EDC, rower + strobo, taktyczny, moon, rowerowy z klaksonem (sekwencja ostrzegawcza uruchamiana jednym klikiem) i wiele innych.
Bo cenowo to SolarForce 50pln droższa a czy świeci lepiej bo wygląda solidnie podoba mi się ?
Solarforce L2P, LED XM-L2 T6 4C, OP, extended v2.1 , reverse .
Lampka to lampka i nie koniecznie tylko taka do świecenia
Lampka to lampka i nie koniecznie tylko taka do świecenia
Do solarforce Greg założy ci co sobie zamarzysz, to klasa sama dla siebie.
Convoy to po prostu tania, dobrze zrobiona latarka, podatna na mody.
Możesz Convoja z chin kupić, do niego diody drajwery i poskładać sobie sam, możesz dać zarobić coś chłopakom z forum i kupić zmodowaną.
A możesz zamówić SF od Grega, z 2 letnia gwarancją i fakturą.
Convoy to po prostu tania, dobrze zrobiona latarka, podatna na mody.
Możesz Convoja z chin kupić, do niego diody drajwery i poskładać sobie sam, możesz dać zarobić coś chłopakom z forum i kupić zmodowaną.
A możesz zamówić SF od Grega, z 2 letnia gwarancją i fakturą.
Ok przekonaliście mnie zamówię Solarforce L2P z reflektorem OP i diodą 4C jeśli będzie taka możliwość . Soft to jeszcze nie wiem ale chciałbym z zabezpieczeniami termicznymi i ogniwa bo latarka tania nie jest więc warto żeby elektronika nad nią czuwała .
Jeśli ta latarka świeci tak jak pokazano na tym zdjęciu to będę więcej niż zadowolony a jak już ją będę miał to zrobię własne zdjęcie z trasy i dodam w tym temacie dla porównania
Dziękuję Wszystkim za rady i pomoc .
Pozdrawiam
Jeśli ta latarka świeci tak jak pokazano na tym zdjęciu to będę więcej niż zadowolony a jak już ją będę miał to zrobię własne zdjęcie z trasy i dodam w tym temacie dla porównania
Dziękuję Wszystkim za rady i pomoc .
Pozdrawiam
Co masz na myśli możesz trochę jaśniej powiedzieć bo nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi ?Hetman pisze:Więcej niż jedna. Jaka? Dowolne, ważne co jest w środku.
Na pewno chcesz jedna "codzienną" z prostokątem, do świecenia szeroko. Do tego coś dodatkowego na dalsze dystanse, z możliwością przełożenia na kask.
Nie ma sensu wyważać otwartych drzwi.
Które ?
Na rower (i nie tylko) świetna jest optyka z rozkładem prostokątnym, masz doświetlone więcej boków i po prostu czujesz się "lepiej" bo to odpowiada fizjologii. Są zdjęcia po tematach handlowych, będziesz miał mniej więcej pogląd - ale najlepiej i tak zaświecić samodzielnie, wrażenia własne są niezastąpione.
Taka latarka nadaje się do rekreacyjnej jazdy: asfalt, ścieżki, chodniki.
Do czegoś bardziej wyczynowego w terenie będziesz potrzebował drugiego światła (nie zamiast, tylko oprócz) - i to najlepiej na kasku, żeby świeciło razem z ruchem głowy (pamietaj, że na drodze to nielegalne). I w zależności od stopnia wyczynowości i trudności terenu ludzie dodają sobie więcej świateł - ja aż tak nie jeżdżę więc nie powiem Ci z własnego doświadczenia ale inni piszą...
L2P jest dobrym kompromisem ale to kompromis, jeśli się koniecznie upierasz przy jednej latarce.
Na rower (i nie tylko) świetna jest optyka z rozkładem prostokątnym, masz doświetlone więcej boków i po prostu czujesz się "lepiej" bo to odpowiada fizjologii. Są zdjęcia po tematach handlowych, będziesz miał mniej więcej pogląd - ale najlepiej i tak zaświecić samodzielnie, wrażenia własne są niezastąpione.
Taka latarka nadaje się do rekreacyjnej jazdy: asfalt, ścieżki, chodniki.
Do czegoś bardziej wyczynowego w terenie będziesz potrzebował drugiego światła (nie zamiast, tylko oprócz) - i to najlepiej na kasku, żeby świeciło razem z ruchem głowy (pamietaj, że na drodze to nielegalne). I w zależności od stopnia wyczynowości i trudności terenu ludzie dodają sobie więcej świateł - ja aż tak nie jeżdżę więc nie powiem Ci z własnego doświadczenia ale inni piszą...
L2P jest dobrym kompromisem ale to kompromis, jeśli się koniecznie upierasz przy jednej latarce.
Ok dzięki za wyjaśnienie jeśli będzie potrzeba to kupię jeszcze jedną inną tańszą z odpowiednią optyką żeby doświetlała boki ale mam nadzieję że ta którą zamówiłem mi wystarczy bo też wyczynowcem nie jestem
[ Dodano: 28 Listopad 2014, 21:39 ]
No i dziś dotarła do mnie L2P wykonana super świeci też bardzo dobrze nie testowałem jej jeszcze w akcji czyli na rowerze ale już wiem że będzie dla mnie wystarczająca a tryb 100% to już można powiedzieć przesada no ale fajnie taki zapas światła mieć w razie gdyby jakieś auto jechało na długich to jeden klik i kierowca z pewnością zauważy że ja też go mogę trochę porazić
Szkoda tylko że to programowanie latarki wymaga takiej cierpliwości ja mam z tym kłopot ale może z czasem się nauczę tych klików bo teraz to kiepsko mi to wychodzi
Jak pogoda się poprawi i znajdę czas to zrobię fotki z porównaniem takich latarek :
Solarforce L2P, LED XM-L2 T6 4C, OP
MacTronic Black Eye 780 MX142L-RC
i tak dla kontrastu lampka ostrzegawcza Cateye Hl-El135
[ Dodano: 28 Listopad 2014, 21:39 ]
No i dziś dotarła do mnie L2P wykonana super świeci też bardzo dobrze nie testowałem jej jeszcze w akcji czyli na rowerze ale już wiem że będzie dla mnie wystarczająca a tryb 100% to już można powiedzieć przesada no ale fajnie taki zapas światła mieć w razie gdyby jakieś auto jechało na długich to jeden klik i kierowca z pewnością zauważy że ja też go mogę trochę porazić
Szkoda tylko że to programowanie latarki wymaga takiej cierpliwości ja mam z tym kłopot ale może z czasem się nauczę tych klików bo teraz to kiepsko mi to wychodzi
Jak pogoda się poprawi i znajdę czas to zrobię fotki z porównaniem takich latarek :
Solarforce L2P, LED XM-L2 T6 4C, OP
MacTronic Black Eye 780 MX142L-RC
i tak dla kontrastu lampka ostrzegawcza Cateye Hl-El135
Solarforce L2P, LED XM-L2 T6 4C, OP, extended v2.1 , reverse .
Lampka to lampka i nie koniecznie tylko taka do świecenia
Lampka to lampka i nie koniecznie tylko taka do świecenia