Ładowarka Opus BT-C3100 V2.1
Tak, z gearbest, link: http://www.gearbest.com/chargers-batter ... 71595.html
Wersja 2.1 zmodyfikowana fabrycznie na ładowanie do 4.20 (zwora przy procku)
Wersja 2.1 zmodyfikowana fabrycznie na ładowanie do 4.20 (zwora przy procku)
Ostatnio zmieniony piątek 21 lis 2014, 16:25 przez tisher, łącznie zmieniany 4 razy.
http://ebike.nexun.pl/ - mój blog o budowie rowerów elektrycznych
Sorry, that page doesn't exist. We suggest searching for what you're looking for above in the search box or go to GearBest.com's home page.tisher pisze:Tak, z gearbest, link:
http://www.gearbest.com/chargers-batter ... %20Adapter
Wersja 2.1 zmodyfikowana fabrycznie na ładowanie do 4.20 (zwora przy procku)
Już poprawiłem linka.
Z kuponem zniżkowym + numerem śledzenia wyszło około 42$
Z kuponem zniżkowym + numerem śledzenia wyszło około 42$
http://ebike.nexun.pl/ - mój blog o budowie rowerów elektrycznych
Na reszcie dotarła i moja. Na pierwszy ogień poszły staareee Ni-Mh o nazwie "Greenerliving Tesco" używane w aparacie i ładowane ładowarką "hama" w trybie test. 2000mAh, prąd 500mA... I jestem zdziwiony, bo już 3:50h się rozładowywują, a jeszcze mają 1,05 - 1,07V. Ciekawy jestem jaki wyjdzie pomiar rezystancji wewnętrznej...
Natomiast jeśli chodzi o wiatraczek... to wszelkie skargi są uzasadnione. Wyje i bardzo często się włącza pomimo tego, że akumulatorki zimne, a z obudowy leci zimne powietrze. Ale tu już coś się wykombinuje.
No dobra, mam wyniki:
1 - 1981 mAh
2 - 1963 mAh
3 - 1989 mAh
4 - 2021 mAh
1 - 73 mΩ
2 - 78 mΩ
3 - 73 mΩ
4 - 69 mΩ
Co sądzicie o stanie tych ogniw?
Natomiast jeśli chodzi o wiatraczek... to wszelkie skargi są uzasadnione. Wyje i bardzo często się włącza pomimo tego, że akumulatorki zimne, a z obudowy leci zimne powietrze. Ale tu już coś się wykombinuje.
No dobra, mam wyniki:
1 - 1981 mAh
2 - 1963 mAh
3 - 1989 mAh
4 - 2021 mAh
1 - 73 mΩ
2 - 78 mΩ
3 - 73 mΩ
4 - 69 mΩ
Co sądzicie o stanie tych ogniw?
Oporność dwa razy większa jak nowe, ale pojemność spora, więc jeszcze trochę posłużą
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Otrzymałem już nową ładowarkę na wymianę za starą i chyba również ma nowy wentylator, bo jest cichszy niż w pierwszym egzemplarzu (chociaż nadal to tylko szybko kręcące się maleństwo więc troszkę hałasu robi). Nie stwierdziłem też "warczenia" ale zobaczymy jak będzie z czasem...
Oryginalna ładowarka posłuży mi do eksperymentowania i zabawy. Na razie jest w niej wspomniany wcześniej przeze mnie BESTFAN FD2510D12LS, który jest najcichszym wentylatorem 25x25mm z tych które przetestowałem. W jego przypadku konieczne jest przerobienie wtyczki 3-pinowej z rastrem 2,54mm (standardowa wtyczka w wentylatorach) do 2-pinowej o rastrze 2mm.
Oryginalna ładowarka posłuży mi do eksperymentowania i zabawy. Na razie jest w niej wspomniany wcześniej przeze mnie BESTFAN FD2510D12LS, który jest najcichszym wentylatorem 25x25mm z tych które przetestowałem. W jego przypadku konieczne jest przerobienie wtyczki 3-pinowej z rastrem 2,54mm (standardowa wtyczka w wentylatorach) do 2-pinowej o rastrze 2mm.
Do wszystkich zainteresowanych: poprawiony wentylator jest już w sprzedaży na GearBest.
Można go kupić samemu, w obecnej cenie ($2.82) jest tańszy od wszystkich wentylatorów 25mmx25mm dostępnych na polskim rynku, ale jeśli ładowarka była kupowana na GB, to zawsze warto odezwać się do użytkownika CSgearbest na BudgetLightForum, bo może udać się wynegocjować wysłanie go za darmo...
Można go kupić samemu, w obecnej cenie ($2.82) jest tańszy od wszystkich wentylatorów 25mmx25mm dostępnych na polskim rynku, ale jeśli ładowarka była kupowana na GB, to zawsze warto odezwać się do użytkownika CSgearbest na BudgetLightForum, bo może udać się wynegocjować wysłanie go za darmo...
Jak się jednak nie uda to po prostu załóż wentylator na 24V, ja tak robię prawie w wszystkim ponieważ wentylatory tej wielkości mają czas życia bez wpadania w rezonans bardzo krótki (z powodu wysokich obrotów i bardzo małej masy wirującej co razem wygeneruje wysoką częstotliwość pobudzenia w rezonansie).
Wentylatory na łożysku kulkowym są trwalsze ale za to bardzo hałasują od samego początku, dlatego ja wolę łożyska ślizgowe a wcześniej miałem tylko kulkowe jako wymianę lecz były 3 razy tak głośne jak obecne ślizgowe 24V zasilane z 12V.
Wentylatory na łożysku kulkowym są trwalsze ale za to bardzo hałasują od samego początku, dlatego ja wolę łożyska ślizgowe a wcześniej miałem tylko kulkowe jako wymianę lecz były 3 razy tak głośne jak obecne ślizgowe 24V zasilane z 12V.
Ni-Cd Man.