Podziel się swoją radością

....nie pasujące gdzie indziej...
arekm
Posty: 736
Rejestracja: niedziela 22 sty 2012, 15:25
Lokalizacja: Polska

Post autor: arekm »

Do rozlutowywania przewlekanych to używam rozlutownicy ZD-985... ale i tak nie jest łatwo przy kondensatorach na płycie.

Obrazek
Awatar użytkownika
krzycho_
Posty: 2187
Rejestracja: piątek 08 maja 2009, 18:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: krzycho_ »

U mnie do serwisowania płyt i całej reszty używam XY LF2000 , 100W ale czasem i tak jest mało przy sporych polach miedzi.

Można w sumie wrzucić wcześniej na preheater albo hotairem podgrzać okolice wylutowanego elementu :)

Wszystkie te chinskie stacje mają w większość znacznie zawyżoną moc a realnie grzałka ma 20-30W mniej.
elektroda.pl
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Juppi :!:
W końcu po 25 dniach pojawiło się magiczne "WER Warszawa".
Mam nadzieję, że listonosz w poniedziałek pracuje- to dostanę moje upragnione BT-C3100 :mrgreen:
Na szczęście kolega FON rozsyła naładowane ogniwa, bo bym je sobie chyba dynamem przez ten miesiąc ładował :wink:
Awatar użytkownika
Wojto
Posty: 718
Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 23:04
Lokalizacja: Mcz

Post autor: Wojto »

Również wysyłkowo, bo właśnie wysłali moją latarkę z zakupu grupowego na BLF :D
http://www.banggood.com/BLF-Special-Edi ... 43198.html
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

:o Sold: 589
To silna grupa musiała być. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Wojto
Posty: 718
Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 23:04
Lokalizacja: Mcz

Post autor: Wojto »

Chętnych ponad 800 bo jak na latarkę za 20$ to chyba więcej wycisnąć z niej już nie mogli, a zakup wciąż aktualny. Jak przyjdzie to może zrobię jakąś recenzję.
Awatar użytkownika
Zbychur
Posty: 3677
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl

Post autor: Zbychur »

Zrobiłem kapitalkę silnika w mim skuterku. Coś kapał olejem, okazało się że ma zerwane 2 śruby trzymające głowicę, nie te na rozrządzie, a te za łańcuszkiem rozrządu (wtajemniczeni będą wiedzieć o co biega). Do tego jedna zerwana na karterach. Dziwne, ale myślę że to po wypadku kiedy wpakował się pod lawetę (opisywałem to kiedyś tu). Wymieniłem wszystkie simmerrigni i uszczelki, łożyska na wale jeszcze OK. mimo że wał ma za sobą ponad 12 tyś. W sumie skuter ma 32 tyś km przebiegu. Kiedy już wszystko poskładałem, odpalił jak trzeba. Po kilkunastu kilometrach stanąłem na stacji i już nie odpalił z rozrusznika, z kopki od szlagu. Spróbowałem z rozrusznika i nic. Na pewno nie wina aku bo kręci jak oszalały. Nie mam pojęcia o co biega, ale nie mam już sił dzisiaj szukać przyczyny. Najważniejsze, że poprawiłem sobie ustawienie zapłonu i skuter zyskał sporo mocy. Lepiej przyspiesza i Vmax też wzrosła o kilka km, choć na tym akurat mi nie zależało. Zmieniłem też przekładnię, ale ma identyczną konfigurację jak poprzednia. W starej posypało się łożysko na wale sprzęgła. Od tyle radości.
Awatar użytkownika
Polsky
Posty: 336
Rejestracja: niedziela 26 paź 2014, 19:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Polsky »

No ja ostatnio zacząłem remontować złomowisko, które jakoś się uzbierało :mrgreen:
Motorynka przeszła kapitalne rozkręcenie i skręcenie na nowych uszczelkach. Zrobione są światła i zostały mi tylko łożyska główki ramy.
W kolejce stoi Simson Duo i Komarek :mrgreen: a no i kosiarka traktorek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Volo
Posty: 455
Rejestracja: sobota 03 wrz 2011, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Volo »

Zbychur, pisałem że "kręciłeś" zapłon, może wina leży po jego stronie. Ja w Kymco też podkręcałem ale mój w ogóle nie odpalił po takiej "regulacji" i musiałem wrócić do ustawień fabrycznych.
Awatar użytkownika
Zbychur
Posty: 3677
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl

Post autor: Zbychur »

Dziś rano odpalił bez mrugnięcia, cyk i depta. Nie wiem może jak jest ciepły to ma problem.
PawelG.
Posty: 1529
Rejestracja: czwartek 10 lip 2014, 20:08
Lokalizacja: Konin

Post autor: PawelG. »

Jak masz gaźnik, to może na ciepło ma za bogato i go zalewa, dlatego nie chce odpalić na rozruszniku.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne :)
Awatar użytkownika
przemek1602
Posty: 286
Rejestracja: poniedziałek 21 lip 2014, 22:36
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: przemek1602 »

Prędzej regulacja zaworów niż gaźnik. Obstawiam to w 100%. Po rozgrzaniu traci kompresję i można sobie próbować palić. Sprawdź zawory i daj znać - masz za małe przerwy. Ustaw wydech 0.15 do 0.2 a ssanie 0.10 do 0.15. Da się to zrobić na oko Ale szczelinomierz będzie przydatny.
Awatar użytkownika
Zbychur
Posty: 3677
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl

Post autor: Zbychur »

Zawory jeszcze do regulacji, to fakt i tu może być przyczyna.
Awatar użytkownika
ologda
Posty: 356
Rejestracja: wtorek 25 wrz 2012, 08:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ologda »

Już , za 3 razem dostałem to co zamówiłem .
Jak się cieszę z tak małej rzeczy.
Załączniki
SKU133068b.jpg
SKU133068b.jpg (79.06 KiB) Przejrzano 423 razy
Największa latarka świata( fotka)
4metry wysokości

Idę w stronę światła
Awatar użytkownika
przemek1602
Posty: 286
Rejestracja: poniedziałek 21 lip 2014, 22:36
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: przemek1602 »

Zawory i jestem tego pewien :D
Zablokowany