FastTech

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
Issac
Posty: 819
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 15:33
Lokalizacja: Jestem

Post autor: Issac »

Z tego co widzę to wina przewoźnika. PP - nic dziwnego że nie chcę oddać kasy :P
A druga sprawa to HKP, nie FT... Jak płaciłeś przez Paypall, to może przez nich ?
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

Płaciłem kartą bez konta w paypal, choć niby przez paypal i właśnie nie wiem jak w takich przypadkach zwracać się o spór - do kogo?
W pierwszym przypadku, mimo, ze interweniowałem po ok. 60 dniach to zanim wymieniliśmy się ticketami na FT , zanim oni wysłali reklamację na pocztę to minęło 100 dni a teraz może jeszcze minąć kolejne 60-90 zanim poczta rozpatrzy.

Co do drugiego przypadku to okazało się, że mimo, że w trackingu na 17track widnieje samolocik to idzie to "surface mail" (choć w opcjach wysyłki nie było to zaznaczone, że to nie samolotem - więc tu jest wina FT) i może iść od momentu wysłania z 60 dni.
Przestrzegam przed "surface mail"!
Awatar użytkownika
rafalzaq
Posty: 588
Rejestracja: piątek 28 lut 2014, 19:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: rafalzaq »

Jak masz konto walutowe i kartę to możesz kupić walutę taniej bo bez prowizji paypala. Płacąc paypalem można zrobić spór, a przypadku karty - chargeback. Ale jeśli tak zrobisz to fasttech prawdopodobnie się wybroni bo wysłali paczkę i raczej mają na to dowody.
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

Jak ma się walutowe konto i kartę to też można płacić paypalem, ale obciążamy bezpośrednio kartę i też mamy możliwość sporu.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
tumich
Posty: 31
Rejestracja: poniedziałek 28 kwie 2014, 23:26
Lokalizacja: Lepiej żebyś nie wiedział

Post autor: tumich »

Ja zamówiłem SolarStorma kilka miesięcy temu z Chin poprzez Aliexpress, ale nie doszedł. Dałem spór po 80 dniach żeby pracownicy ALiexpress się tym zajęli i dostałem pełny zwrot kosztów na kartę. Przesyłka była na śledzeniu tylko w track17.net na terenie Chin.
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

A ktoś coś podpowie dla mojej sytuacji?
Czy jest jakaś opcja dochodzenia roszczeń nie z chargeback ( bo to skomplikowane i długotrwałe procedury) ale z paypal płacąc kartą a nie posiadając konta?
Awatar użytkownika
rafalzaq
Posty: 588
Rejestracja: piątek 28 lut 2014, 19:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: rafalzaq »

W fasttechu są jakieś krążki dystansowe aby mniejsze ogniwa dobrze siedziały w koszyku na 18650?
Awatar użytkownika
hackman
Posty: 159
Rejestracja: wtorek 30 lip 2013, 17:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hackman »

Są magnesy różnych wymiarów :)
  • Convoy S2 / S2+ / M1 / C8 @ XML2
  • Olight i2 + Li-ion 14500
Awatar użytkownika
rafalzaq
Posty: 588
Rejestracja: piątek 28 lut 2014, 19:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: rafalzaq »

Magnesów trochę już nakupiłem. Problem z nimi taki że przyczepiają się do czego chcą, a nie do tego czego ja chcę. :P
Awatar użytkownika
vin324pl
Posty: 1000
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 10:27
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: vin324pl »

Drodzy forumowicze, ostatnio doszły do mnie hosty convoy s3 bez piguł/ aluminium w miejscu piguły będące integralną częścią body. Więc jakby ktoś był na kupnie to dobrze jest się zapytać co mają na stanie .....
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
aothunterpl
Posty: 39
Rejestracja: niedziela 03 lis 2013, 13:49
Lokalizacja: oooooo

Post autor: aothunterpl »

Witam zdarzyło się komuś z was aby fastech nawalił i przysłał uszkodzone diody.
Z moim zamówieniem najpierw zwlekali (brak body s2) , potem podział na 2 paczki.

Zamiast uchwytu obrotowego 360^ przysłali zwykły
Na 2x diody XML2; 1x nie działa w ogóle jest uszkodzona ... heh !

Jak na moje pierwsze zakupy jestem średnio zadowolony.

Czy muszę odczekać jakiś czas czy mogę jakoś od razu reklamować zakupy, czy reklamację zakłada się poprzez PayPal czy poprzez wątek "ticket"

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jacek318
Posty: 684
Rejestracja: środa 19 gru 2012, 21:39
Lokalizacja: Haga

Post autor: Jacek318 »

aothunterpl, w paypalu masz określony czas na otwarcie sporu. Do FT też możesz napisać. Nigdy mi nie robili problemu z reklamacjami, chociaż mogło się coś zmienić...
Ja bym otworzył spór w paypal, w końcu za coś pobierają prowizję.
Awatar użytkownika
rafalzaq
Posty: 588
Rejestracja: piątek 28 lut 2014, 19:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: rafalzaq »

Spór chyba zawsze możesz anulować, więc najlepiej otwórz i jednocześnie pisz do sklepu. Prawdopodobnie wyślą jeszcze raz lub dostaniesz jakiś kupon zniżkowy.

Zamówiłem parę dni temu kilka pierdół. 2 dni temu przyszła informacja, że mieli złe informacje na magazynie i brakuje tego https://www.fasttech.com/p/1595905 dlatego podzielili zamówienie na dwie paczki. Dzisiaj widzę, że druga paczka jest gotowa do wysłania.
Awatar użytkownika
Zbychur
Posty: 3677
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl

Post autor: Zbychur »

Mnie jakoś w maju przysłali ładowarkę miller 103 z uszkodzonym zasilaczem. W odpowiedzi na mail najpierw przyszło zdjęcie jakiegoś zawiasu czy czegoś podobnego z pytaniem na pewno tego brakuje. Więc wyjaśniłem dokładnie i ze szczegółami o jaki produkt chodzi i łącznie ze zdjęciami co jest nie sprawne i nie podaje napięcia. Wiec zrozumiawszy już o co biega, kazali się przypomnieć przy następnym zamówieniu do dorzucą całą nową ładowarkę do paczki. Oczywiście 2 razy zapomniałem o tym a w między czasie mój "ticket" dostał status na zielono "resolved". Ostatnio zamawiałem znowu kilka rzeczy i jednocześnie przy zamówieniu upomniałem się o swoje w zakładce "track and manage my orders" i dostałem taką odpowiedź.
Thank you for your order.

Sorry to tell you that your order A********** has been packaged, so we cannot add the item for you now. Since the package could be scanned for shipment and inserted in one of many bulk bags waiting for pick up by the shipping forwarder. Your order will be shipped soon today. A shipment notification will be sent to you with a tracking number inside.

Would you mind to add it in your future order please? In order to avoid the order is shipped before we see your ticket, I suggest you to on hold your order after place the new order. You need simply to click the "track and manage my orders" to on hold your order.

Thank you for your understanding.
ptja
Posty: 2414
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

Tak, ten trick z "on hold" działa. Ja raz dostałem palnik gazowy zamiast czujki ruchu i przy kolejnym zamówieniu dorzucili po przypomnieniu.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
ODPOWIEDZ