FastTech
Płaciłem kartą bez konta w paypal, choć niby przez paypal i właśnie nie wiem jak w takich przypadkach zwracać się o spór - do kogo?
W pierwszym przypadku, mimo, ze interweniowałem po ok. 60 dniach to zanim wymieniliśmy się ticketami na FT , zanim oni wysłali reklamację na pocztę to minęło 100 dni a teraz może jeszcze minąć kolejne 60-90 zanim poczta rozpatrzy.
Co do drugiego przypadku to okazało się, że mimo, że w trackingu na 17track widnieje samolocik to idzie to "surface mail" (choć w opcjach wysyłki nie było to zaznaczone, że to nie samolotem - więc tu jest wina FT) i może iść od momentu wysłania z 60 dni.
Przestrzegam przed "surface mail"!
W pierwszym przypadku, mimo, ze interweniowałem po ok. 60 dniach to zanim wymieniliśmy się ticketami na FT , zanim oni wysłali reklamację na pocztę to minęło 100 dni a teraz może jeszcze minąć kolejne 60-90 zanim poczta rozpatrzy.
Co do drugiego przypadku to okazało się, że mimo, że w trackingu na 17track widnieje samolocik to idzie to "surface mail" (choć w opcjach wysyłki nie było to zaznaczone, że to nie samolotem - więc tu jest wina FT) i może iść od momentu wysłania z 60 dni.
Przestrzegam przed "surface mail"!
Jak ma się walutowe konto i kartę to też można płacić paypalem, ale obciążamy bezpośrednio kartę i też mamy możliwość sporu.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Drodzy forumowicze, ostatnio doszły do mnie hosty convoy s3 bez piguł/ aluminium w miejscu piguły będące integralną częścią body. Więc jakby ktoś był na kupnie to dobrze jest się zapytać co mają na stanie .....
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
-
- Posty: 39
- Rejestracja: niedziela 03 lis 2013, 13:49
- Lokalizacja: oooooo
Witam zdarzyło się komuś z was aby fastech nawalił i przysłał uszkodzone diody.
Z moim zamówieniem najpierw zwlekali (brak body s2) , potem podział na 2 paczki.
Zamiast uchwytu obrotowego 360^ przysłali zwykły
Na 2x diody XML2; 1x nie działa w ogóle jest uszkodzona ... heh !
Jak na moje pierwsze zakupy jestem średnio zadowolony.
Czy muszę odczekać jakiś czas czy mogę jakoś od razu reklamować zakupy, czy reklamację zakłada się poprzez PayPal czy poprzez wątek "ticket"
Pozdrawiam
Z moim zamówieniem najpierw zwlekali (brak body s2) , potem podział na 2 paczki.
Zamiast uchwytu obrotowego 360^ przysłali zwykły
Na 2x diody XML2; 1x nie działa w ogóle jest uszkodzona ... heh !
Jak na moje pierwsze zakupy jestem średnio zadowolony.
Czy muszę odczekać jakiś czas czy mogę jakoś od razu reklamować zakupy, czy reklamację zakłada się poprzez PayPal czy poprzez wątek "ticket"
Pozdrawiam
Spór chyba zawsze możesz anulować, więc najlepiej otwórz i jednocześnie pisz do sklepu. Prawdopodobnie wyślą jeszcze raz lub dostaniesz jakiś kupon zniżkowy.
Zamówiłem parę dni temu kilka pierdół. 2 dni temu przyszła informacja, że mieli złe informacje na magazynie i brakuje tego https://www.fasttech.com/p/1595905 dlatego podzielili zamówienie na dwie paczki. Dzisiaj widzę, że druga paczka jest gotowa do wysłania.
Zamówiłem parę dni temu kilka pierdół. 2 dni temu przyszła informacja, że mieli złe informacje na magazynie i brakuje tego https://www.fasttech.com/p/1595905 dlatego podzielili zamówienie na dwie paczki. Dzisiaj widzę, że druga paczka jest gotowa do wysłania.
Mnie jakoś w maju przysłali ładowarkę miller 103 z uszkodzonym zasilaczem. W odpowiedzi na mail najpierw przyszło zdjęcie jakiegoś zawiasu czy czegoś podobnego z pytaniem na pewno tego brakuje. Więc wyjaśniłem dokładnie i ze szczegółami o jaki produkt chodzi i łącznie ze zdjęciami co jest nie sprawne i nie podaje napięcia. Wiec zrozumiawszy już o co biega, kazali się przypomnieć przy następnym zamówieniu do dorzucą całą nową ładowarkę do paczki. Oczywiście 2 razy zapomniałem o tym a w między czasie mój "ticket" dostał status na zielono "resolved". Ostatnio zamawiałem znowu kilka rzeczy i jednocześnie przy zamówieniu upomniałem się o swoje w zakładce "track and manage my orders" i dostałem taką odpowiedź.
Thank you for your order.
Sorry to tell you that your order A********** has been packaged, so we cannot add the item for you now. Since the package could be scanned for shipment and inserted in one of many bulk bags waiting for pick up by the shipping forwarder. Your order will be shipped soon today. A shipment notification will be sent to you with a tracking number inside.
Would you mind to add it in your future order please? In order to avoid the order is shipped before we see your ticket, I suggest you to on hold your order after place the new order. You need simply to click the "track and manage my orders" to on hold your order.
Thank you for your understanding.