No i znów pomodziłem troszkę oświetlenie
Już chyba ostatecznie mam to, co mi najbardziej odpowiada.
1x Convoy S4 XM-L2 T5 5B1 + SinkPad + skalp, 2,8A w max, szybka AR 98-99%
2x Convoy S2 XM-L T5 5C + kolimatory owalne, 2,1A w max
Parametry zdjęć: ISO400, 1s, F/3.5 WB - światło dzienne
Lewy / prawy S2 @ 350mA (ok 15%) - aparat na siodełku:
Oba razem - aparat na siodełku / aparat lekko za rowerem na wysokości klatki piersiowej:
Convoy S4 @ 2,8A - aparat na siodełku / aparat lekko za rowerem na wysokości klatki piersiowej:
Wszystkie powyższe na raz - aparat na siodełku / aparat lekko za rowerem na wysokości klatki piersiowej:
Na koniec jeszcze, dla porównania 1x S2 z soczewką owalną @ 2,1A:
Convoy S3 XM-L2 T5 5B1 @ 2,45A + kolimator 30°:
ArmyTec Wizard 70° Warm @ max:
SolarStorm SC02 z diodą XM-L2 (nawet nie wiem jaki model dokładnie) na SinkPadzie:
Słowem zakończenia.
Zostawiam finalnie 3 latarki na kierownicy (zamiast 4 początkowo). Światła jest na tyle dużo i świeci na tyle szeroko, że wystarczy spokojnie do szybszej jazdy po lesie. Przy owalnych S2 już nie widzę potrzeby grzebania, może ew do S3 założę kolimator 15° i zastąpi obecnego S4 w roli świateł długich. Może też zamiast S3 na 1 diodzie wrzucę moduł 3xNichia ale to dopiero, gdy przyjdzie podłoże Noctigon.
Ktoś też patrząc na zdjęcia może powiedzieć, że 2 owalne nie świecą szerzej niż 1 - w rzeczywistości mimo odsunięcia się od roweru na odległość długości ręki i obiektywu o ekwiwalencie 28mm, nie byłem w stanie ując tego lepiej ale 2 świecą wyraźnie szerzej, bo są skierowane nieco w bok (na obrotowych uchwytach).