Banggood
http://www.banggood.com/Contact-Us_hl29#right-submit
I "After-sale Support"
Podajesz nr zamówienia, wybierasz temat, i piszesz jaki to masz problem.
I "After-sale Support"
Podajesz nr zamówienia, wybierasz temat, i piszesz jaki to masz problem.
Ja zrobiłem zamówienie 21 IX, podzielili na dwie paczki. Jedna dotarła tydzień temu, a druga
Sweden (Normal Tracking) to Poland (Not Found)2014-09-27 14:00, Order in transit
Mam nadzieję, że nie będzie jaj, bo we wrześniu miałem przypadek, że paczka (z Polski) zawędrowała nie na naszą pocztę tylko na pocztę obok - nawet awiza łajzy nie przyniosły, czekali tylko żeby odesłać...
Sweden (Normal Tracking) to Poland (Not Found)2014-09-27 14:00, Order in transit
Mam nadzieję, że nie będzie jaj, bo we wrześniu miałem przypadek, że paczka (z Polski) zawędrowała nie na naszą pocztę tylko na pocztę obok - nawet awiza łajzy nie przyniosły, czekali tylko żeby odesłać...
Ciekawostka... jeśli choć jedna pozycja z zamówienia będzie zwrócona (refunded), to całe zamówienie będzie w ten sposób oznaczone, i już nie będzie można wstawić ani komentarza ani zdjęcia na stronie któregokolwiek przedmiotu z tego zamówienia, bo system wyświetla informację że nie kupiliśmy tego przedmiotu.
Wam też tak koszmarnie długo ładuje się ich strona? Chyba serwer się nie wyrabia z przetwarzaniem php, mogliby coś z tym zrobić bo czasami to krew człowieka zalewa...
Wam też tak koszmarnie długo ładuje się ich strona? Chyba serwer się nie wyrabia z przetwarzaniem php, mogliby coś z tym zrobić bo czasami to krew człowieka zalewa...