DRL Philips 4LED para wewnątrz
DRL Philips 4LED para wewnątrz
Witam użytkowników tego forum. Poczytałem trochę tutaj o światłach dziennych, dlatego mam nadzieję, że możecie mi pomóc.
Otóż mam zamontowane światła dzienne Philipsa, często tu opisywane 4LED. Niestety od jakiegoś czasu jedno jest zaparowane od wewnątrz i nigdy nie odparowuje. Drugie czasem zaparuje, ale bardzo szybko para wewnątrz klosza znika. Czy mogę temu zaradzić? Czy odklejenie membrany na małym okrągłym otworze z tyłu światła pomoże czy zaszkodzi, jaka jest właściwie rola tej membrany?
Światła mam zamontowane od ponad 3 lat, zaparowanie wewnątrz nie wpływa na jasność świecenia. Wspomniane membrany z tyłu są zaklejone na obu światłach.
Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
Otóż mam zamontowane światła dzienne Philipsa, często tu opisywane 4LED. Niestety od jakiegoś czasu jedno jest zaparowane od wewnątrz i nigdy nie odparowuje. Drugie czasem zaparuje, ale bardzo szybko para wewnątrz klosza znika. Czy mogę temu zaradzić? Czy odklejenie membrany na małym okrągłym otworze z tyłu światła pomoże czy zaszkodzi, jaka jest właściwie rola tej membrany?
Światła mam zamontowane od ponad 3 lat, zaparowanie wewnątrz nie wpływa na jasność świecenia. Wspomniane membrany z tyłu są zaklejone na obu światłach.
Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
Co to znaczy, że membrany są zaklejone ?
Jeśli są zaklejone (jakąś dodatkową taśmą itd) to jest powód parowania. Spełniają one rolę "zaworu" przy "oddychaniu" lamp. Przepuszczają powietrze i wilgoć, ale nie przepuszczają wody z kałuży itd.
Zdjąć lampy, sprawdzić czy membrany nie są zawalone błotem, oczyścić je, dać lampą czas na odparowanie w suchym miejscu.
Jeśli są zaklejone (jakąś dodatkową taśmą itd) to jest powód parowania. Spełniają one rolę "zaworu" przy "oddychaniu" lamp. Przepuszczają powietrze i wilgoć, ale nie przepuszczają wody z kałuży itd.
Zdjąć lampy, sprawdzić czy membrany nie są zawalone błotem, oczyścić je, dać lampą czas na odparowanie w suchym miejscu.
ILPT
Tylko czasem nie otwieraj lamp, bo są sklejone i już wtedy na pewno nie będą szczelne.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Re: DRL Philips 4LED para wewnątrz
Ja miałem podobny problem z lampami z Allegro. Rozebrałem, posmarowałem na krawędziach silikonem, złożyłem i nie parują. Inna sprawa, że musiałem kilka razy wymieniać spalone diodywojtekcw pisze:Witam użytkowników tego forum. Poczytałem trochę tutaj o światłach dziennych, dlatego mam nadzieję, że możecie mi pomóc.
Otóż mam zamontowane światła dzienne Philipsa, często tu opisywane 4LED. Niestety od jakiegoś czasu jedno jest zaparowane od wewnątrz i nigdy nie odparowuje. Drugie czasem zaparuje, ale bardzo szybko para wewnątrz klosza znika. Czy mogę temu zaradzić? Czy odklejenie membrany na małym okrągłym otworze z tyłu światła pomoże czy zaszkodzi, jaka jest właściwie rola tej membrany?
Światła mam zamontowane od ponad 3 lat, zaparowanie wewnątrz nie wpływa na jasność świecenia. Wspomniane membrany z tyłu są zaklejone na obu światłach.
Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
Nie wiem jak są wykonane Twoje lampy, ale jeśli klosze nie dają się odkręcić to oznacza że są przyklejone czyms w rodzaju silikonu i trzeba je oddzielić ostrym nożem, tylko z wyczuciem.
Jakis wynalazek. Widziałem w zwykłych reflektorach samochodowych odpowietrzeniew postaci rurki w kształcie "fajki" skierowanej otworem w dółskaktus pisze:Oryginalnie n tylnym otworze naklejona jest czarna siatka, która m właściwości hydrofobowe.
Natomiast DRL firmy NSSC maja odpowietrzniki z regulacją ciśnienia w lampie
Pokazane jest to bliżej chyba tylko tu
http://archiwum.allegro.pl/oferta/swiat ... 91631.html
Ale IMO kolega ma jakaś nieszczelność w miejscu łączenia klosza z obudową
Rurki są używane chyba "od zawsze".
Te "regulatory ciśnienia" to nic innego jak rurka z membraną, zasłonięta kawałkiem plastiku, żeby na to woda "nie leciała". "Regulator..." to najczęściej wymysł sprzedawców.
Co do parowania - 95% wypadków to nie wina nieszczelności tylko właśnie za dużej szczelności - para nie ma ujścia. Oczywiście klosz powinien mieć pełną szczelność, ale z tyłu powinien być otwór wentylacyjny.
Te "regulatory ciśnienia" to nic innego jak rurka z membraną, zasłonięta kawałkiem plastiku, żeby na to woda "nie leciała". "Regulator..." to najczęściej wymysł sprzedawców.
Co do parowania - 95% wypadków to nie wina nieszczelności tylko właśnie za dużej szczelności - para nie ma ujścia. Oczywiście klosz powinien mieć pełną szczelność, ale z tyłu powinien być otwór wentylacyjny.
ILPT